
в Лондон-където стандарта е уж по висок за смяна на изброените компоненти с труд и материали на пасата ми искат 260 лири и по 3 да го сметнем, колеги пак няма да е толкова....speechlessss
gomez написа:Само да добавя. Задължително смени водната помпа - около 95 лева е !
смени и филтъра на купето, който е 12 лева хартиен !
Ангренажа с 4-те ролки е около 350 лева !
Маслото - да вземеш 5 литра, колегите ми твърдяха че събира 3,8 литра, но ми събра 4,3 литра ( в Аутодата го дават 4,5 ) !
Успех
titi28 написа:да там!но там ще те ти завие свят от цени!
защо не пробваш срещу Технополис има сервиз за коли там се обслужват доста скъпи коли цените не са високи а качеството на услугите е на ниво!
затова колеги си карам 3ка ,за моя абф смяната на агренажен ремък ми излезе 140лв с работа и пистов ремък и обт ролка да сменя няма да дам повече от 200лв,само газарите карат 4ки и 5ци защото имат париmiro.pushev написа:От Плевен съм и си ходя винаги при един и същи майстор.скоро си купих голф4 99г. 1.9tdi AHF 110hp и искам да го обслужа и майстора ми изброи следните неща:
-2 ремъка
-6 ролки
-3 филтъра
-труд
-БЕЗ МАСЛОТО
800ЛВ
Питам това нормално ли е за тоя голф. И какви са т ези 2 ремъка и тези 6 ролки ...за първи пут чувам. Моля ви кажете нормално ли е и ако не, да бегам и да ходя при друг.Препоръчайте някой от Плевен и кажете по принцип колко струва едно сменяне на ролки,ремък,филтри,масло,с труда. Мерси!
svetlinpz написа: затова колеги си карам 3ка ,за моя абф смяната на агренажен ремък ми излезе 140лв с работа и пистов ремък и обт ролка да сменя няма да дам повече от 200лв,само газарите карат 4ки и 5ци защото имат пари
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 59 госта