Каква температура поддържат колите ви?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Каква температура поддържат колите ви?

Мнениеот GOLF@ » Вто 29 юни 2004 0:47


Zdraveite :)
Imam golf 3 1.8 mono ABS motor.
Predi izvestno vreme smenqh ediniq marku4 na izparitelq i sled tova imah dulgo vreme problem s obezvuzdu6avaneto na sistemata. Pri zagrql dvigatel, kato otvurtq kapa4kata na raz6iritelniq sud, vednaga se poka4va nivoto v nego nad maximuma, kato vdigna oborotite spada leko padnat li otnovo se poka4va. Zatvarqm kapa4kata i karam, a na sutrinta nivoto e normalno :? predpolagam, 4e v sistemata ima vuzdu6na vuzglavnica. V garada mi durji temperatira mejdu 90 i 100°C, no nad 100 ne minava, a na magistralata, kato go natiskam i e toplo su6toto. Pri po-normalni temperaturi durji suvsem malko nad 90°C. Temperaturata na masloto v grada e mejdu 105 i 110°C, a izvungradsko 110-118°C.
Daite nqkakvq ideq kakvo da pravq, ako nqkoi ot vas sa se sbluskvali s podobni problemi.

Mnogo blagodarq predvaritelno :)




Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 29 юни 2004 7:11


принципно нормалната температура е 90 градуса


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Вто 29 юни 2004 8:00


Аз съм с Венто ABS мотор. Като го взех, преди година и половина, в студени дни едвам минаваше 70 а през лятото стигаше близо до 100. Тази зима смених термостата и температурата се закова на 90. В горещи дни стига близо до 100(колата е с климатик). Не срещнах асолютно никаква трудност при обезвъздушаването, тя се обезвъздуши сама. Така, че предполагам, че това се дължи на изпарителя.
П.П. Как се държи този мотор на газ? Имаш ли някакви продлеми от това, че е на газ, че с този бензин вече сириозно се замислям за газ?


Гост

Мнениеот Гост » Вто 29 юни 2004 9:42


nikolay написа:Аз съм с Венто ABS мотор. Като го взех, преди година и половина, в студени дни едвам минаваше 70 а през лятото стигаше близо до 100. Тази зима смених термостата и температурата се закова на 90. В горещи дни стига близо до 100(колата е с климатик). Не срещнах асолютно никаква трудност при обезвъздушаването, тя се обезвъздуши сама. Така, че предполагам, че това се дължи на изпарителя.
П.П. Как се държи този мотор на газ? Имаш ли някакви продлеми от това, че е на газ, че с този бензин вече сириозно се замислям за газ?

I moq ABS imashe sashtoto povedenie predi smiana na termostat, sega si darzi 90 samo na zadrastvania stiga do 100 max, ne poveche i se ohlajda ot perkata


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 29 юни 2004 9:50


абе хора как разбрахте с такава точност колко градуса ви сържат колите на компа ли излизат....щото аз си мислех че там излиза само температурата на маслото...,колко съм назад с моя уред който има само чертички :oops:


Гост

Мнениеот Гост » Вто 29 юни 2004 9:56


Pichaga написа:абе хора как разбрахте с такава точност колко градуса ви сържат колите на компа ли излизат....щото аз си мислех че там излиза само температурата на маслото...,колко съм назад с моя уред който има само чертички :oops:

ami mislia che po chertichkite mogesh da se orientirash. na obiad shte slezna da vidia tochno kak che sega sam v malko po rojden denno nastroenie


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 29 юни 2004 10:01


mladvampir написа:
Pichaga написа:абе хора как разбрахте с такава точност колко градуса ви сържат колите на компа ли излизат....щото аз си мислех че там излиза само температурата на маслото...,колко съм назад с моя уред който има само чертички :oops:

ami mislia che po chertichkite mogesh da se orientirash. na obiad shte slezna da vidia tochno kak che sega sam v malko po rojden denno nastroenie

празнувай празнувай....
аз по чертичките си се ориентирам, ама с точнст до градус :o


golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kakva temperatura vi durjat kolite?

Мнениеот golf_3_gti » Вто 29 юни 2004 10:16


GOLF@ написа:Zdraveite :)
Pri zagrql dvigatel, kato otvurtq kapa4kata na raz6iritelniq sud, vednaga se poka4va nivoto v nego nad maximuma, kato vdigna oborotite spada leko padnat li otnovo se poka4va. Zatvarqm kapa4kata i karam, a na sutrinta nivoto e normalno :?


Нормално е нивото в разширителния съд да се повишава като отвъртиш капачката при загрят ДВГ.
При градско температурата на антифриза при мен е 90 - 110, извънградско - 100, при повече настъпване - 110. На маслото - 95,99, 108.


Потребителски аватар
Joe
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Joe » Вто 29 юни 2004 11:10


И моя мотор е ABS. Тия дни по жегите гледам при градско заковава на 90. Извънградско преди месец с 130 - 140 км/ч по магистрала Тракия не мръдна от 70 градуса!?!?


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Вто 29 юни 2004 17:42


Blagodarq vi za otgovorite :)
Zna4i na men sa mi kazvali, 4e tezi motori rabotqt na 100 greadusa, no vse pak izkah da se dopitam.
Termostata go smenih predi 3 godini predi ne zgrqva6e pove4e ot 70°C, prosto be6e izkriven.
Na gaz vurvi mnogo dobre, no ne sum siguren pri men dali e montiran lambda kontrol. Gazovata mi q sloji nqkakuv uj mnogo dobur, oba4e si e ostavil rucete. Sled mesec se pribiram v BG i 6te otida pri gramotni hora da mi q poglednat, za6toto bez emulator ili ne podhodq6tiq da ti kaja e ujas ot gaz na benzin dokato se iz4isti gre6kata mnogo prekusva :( . Razhoda mi e mejdu 9 i 12 zavisi kude. Dano s lambda kontrol da padne malko.


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Чет 01 юли 2004 15:47


Скоро си сменях датчика за температурата,защото не ми отчиташе нищо на таблото.От тогава температурата като се закрепи на 90'С и не мърда.И нагоре и надолу да карам все толкова си стой.Като спра на място се включва перката,но стрелката не се мести
Нормално ли е това? (от скоро съм с Golf)


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 01 юли 2004 16:12


Syncro написа:Скоро си сменях датчика за температурата,защото не ми отчиташе нищо на таблото.От тогава температурата като се закрепи на 90'С и не мърда.И нагоре и надолу да карам все толкова си стой.Като спра на място се включва перката,но стрелката не се мести
Нормално ли е това? (от скоро съм с Golf)

като спреш на място и празен ход стрелката почва да отива на дясно около 2-3 мм и включва перката, мисля че при тебе не е добре това, че хем не мърда от средата, хем включва перката


Гост

Мнениеот Гост » Чет 01 юли 2004 16:19


добре но за темп. на водата или на маслото иде реч. Датчика за Т на антифриза е отпред на радиатора долу. този за заТ на маслото сигурни е в двиг. Знае ли някой приблизителна зависимост м/у двете


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Чет 01 юли 2004 16:51


За градско:

Около 90*С
На маслото на РС-то позава 96-98*С


shark
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shark » Чет 01 юли 2004 17:37


До колкото знам при загрят ДВГ под капачката на разширителното казанче се образува налягане което повишава температурата при която кипи водата(по този начин се намалява износването) и когато я отвориш тва налягане изчезва. В тоя случай е нормално да се повиши нивото на течноста. А когато изключиш двигателя охладителната течност вече не циркулира през радиатора и в първия момент се повишава температурата. Не се правя на голям разбирач но мисля че има логика в думите ми. :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта