Конверсия от демпферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот morfei1 » Нед 09 яну 2011 0:50


Е голям жест са ти направили..... 1000лв. за валео с труд :shock

щом те устройва проблеми няма :beer




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 09 яну 2011 10:15


morfei1 написа:Е голям жест са ти направили..... 1000лв. за валео с труд :shock


И аз тва си помислих ма викам да не дразня човека.Конверсията с ВР6 съединител и маховик от АБФ(от морга щото няма какво да му стане)която както спомена един колега по-горе е нещо като ъпгрейд ляга на цена 500 лева с трудът.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот groznika » Нед 09 яну 2011 11:25


А бе пичове вие четете въобще?
1000 лв е ТЕОРЕТИЧНА цена КЛИЕНТСКА. Толкова би трябвало да струва ако се купува без отстъпка и те дерат в сервиза.
На мен ми излезна всичко с труд, части, таксита и тн. 700 лв.


Потребителски аватар
Bucata
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 13:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен, Варна

Re: Конверсия от демпферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот Bucata » Пет 04 фев 2011 13:42


Скоро време ще си взимам и аз на Валео, че вече на 2-3 места чета за хора, които са си сменили съединител и маховик с оригинални(такива каквито трябва да са) и са здали багажа след 30-40К километра....става дума за стокови дизели :banghead:


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Конверсия от демпферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот nuri_3556 » Нед 07 дек 2014 2:20


Да повдигна темата колеги :smile значи колата е 1.8т AGU и е с демферен маховик,значи трябва да намеря маховик от ABF и съединител от вр6 с код ААА правилно ли съм разбрал?Не разбрах за притискател-я само,също така е олекотен маховика по добре ли ще е или няма смисъл да се олекоти?


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Конверсия от демпферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот feniksgod » Пон 08 дек 2014 22:40


Няма смисъл да олекотяваш маховика от ABF, той си е достатъчно олекотен спрямо стоковият. Съединителя е комплект заедно с притискателя.
P.S Не казвам, че не можеш да олекотиш допълнително маховика, казвам че за мене лично няма смисъл.


dani8787
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 18 окт 2020 12:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Конверсия от демпферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот dani8787 » Нед 18 окт 2020 18:51


Bucata написа:Скоро време ще си взимам и аз на Валео, че вече на 2-3 места чета за хора, които са си сменили съединител и маховик с оригинални(такива каквито трябва да са) и са здали багажа след 30-40К километра....става дума за стокови дизели :banghead:

Аз имам Алхамбра 1.9 116кс. Сложих му комплект съединител и маховик на Лук. След 10хил. започна пак да чука.


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Конверсия от демпферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот alex_7656 » Вто 27 окт 2020 7:58


А, принципно има ли разлика в съединителите на ABF и VR6 ?
По програма ги дават и двата 228 мм.
Може ли да се ползва съединител от ABF за конверсията ?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Конверсия от демпферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот brum » Вто 27 окт 2020 9:24


Тоя ремонт преди 10 години излизаше с приятелски цени за частите (с отстъпките) под 1000лв за Passat B5 и комплект на LUK. Бърза справка показва, че цените са по-ниски сега. Но може и да греша.

Та не бих сложил едномасов маховик там където е сложен двумасов. Тия дето са го слагали са смятали и мислили за да сложат него. Тоя дето отнася боя след минаването на едномасов са скоростите. Но е факт, че практиката показва редки проблеми след смяната.

За пример ще дам един AFN дето го засилих до толкова, че 228мм комплекта не държеше. Пробвах Sachs Performance обаче не е приятно да се кара с него. И следващата стъпка беше 6 степенна кутия и 240мм двумасов маховик и съединител (240мм комплекта излезе 800лв на онези години). Все още смятам, че това беше правилното решение.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта