Историята на Едно венто .. ОКРАДЕН ...
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Ако ще го боядисваш така както си показал......боядисай и тази част на бронята която е над ножа.....
- Th3_Storm
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас Варна
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Вентото е много красиво и определено е в правилната посока.Колега продължавай в същия дух следя проекта ти с интерес.А за капака хубаво че си се отказал успех 

-
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:45
- Автомобил: Golf3
- Двигател: TDI AFN
- Местоположение: Троян
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Хубаво Венто,браво! Ще следя развитието му 

- KRASUGATA
- Мнения: 170
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Колега, един съвет от мен:
Като се захванеш с ножа и капака, защо не си направиш и
рамената на чистачките в оригиналния им цвят (черен).
Като се захванеш с ножа и капака, защо не си направиш и
рамената на чистачките в оригиналния им цвят (черен).
- Bat_Van4o
- Мнения: 159
- Регистриран на: Нед 04 апр 2010 16:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Здравей колега..Страхотна колица караш 
Айде като купиш новата решетка да спазарим тая дето си с нея сега, че на мойта и липсва малко пластмаса под фара..Не знам как да го направя

Айде като купиш новата решетка да спазарим тая дето си с нея сега, че на мойта и липсва малко пластмаса под фара..Не знам как да го направя

- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Колеги намерих спирачки от г60 .. но дисковете са изядени ... мога ли да сложа всичко останало и да взема нови дискове (брембо Примерно ) ? ? ?
- Piro_vw
- Мнения: 764
- Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Мисля че на G60 са 288мм и ще трябва да забравиш за 14" джанти
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Навсякъде пише че е 280мм пък и аз така и така ще забравям за 14" джанта ... Тъй като нямам приличен доход в момента почвам Перформънс тунинг отзад напред ( да не е всичко на куп )
1. Спирачки
2. Генерация
3.Филтър
4. Разпръсквачи
5. чип
За турбина и съединител ще мисля в по далечен план
Сега са ми само спирачки в главата 
1. Спирачки
2. Генерация
3.Филтър
4. Разпръсквачи
5. чип
За турбина и съединител ще мисля в по далечен план



- Piro_vw
- Мнения: 764
- Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Е може и да бъркам с размера а щом неползваш малки джанти действаи смело,на 17" ще стоят перфектно
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
добре де .. моите са 256мм .. Трябва ли тогава да сменям всичко или ще мина само със супорти от 280 + нови дискове и накладки ( защото сега си приказвах с 1 колега, който ме увери че само ако са 239 трябва и шенкел да сменям ) ???
Последна промяна от djdarkness на Вто 11 яну 2011 0:04, променено общо 1 път.
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Спирачките на г60 са 280мм,от г60-то можеш да вземеш само супортите и да си ги сложиш на твойте си апарати и ще си вече с Вентилирани 280мм-ви спирачки
,Другия варянт е направо ,цели апарати от г60,без да си играеш,сваляш слагаш и вземаш нови дискове и накладки това e ,каквото вземеш все тая,дали апарати комплект дали супорти няма много значение
,рядко се навиват да продават само супортите 



-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
djdarkness написа:добре де .. моите са 256мм .. Трябва ли тогава да сменям всичко или ще мина само със съпорти от 280 + нови дискове и накладки ( защото сега си приказвах с 1 колега, който ме увери че само ако са 239 трябва и шенкел да сменям ) ???
на 239 съпорта е отлят и е едно цяло с шенкела затова се сменят ако се минава на по голям..
но на 256мм за да минеш на по голям се сменя само съпорта и дисковете..
ето каква е разликата м/у 256(ляво) и 239мм(дясно)..
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Вземаш си супорти от Голф 3 ГТИ/Голф 2 Г60/Пасат Г60, дискове на 280х22 за Голф 2 Г60 и накладки за 256мм. Това е всичко необходимо за да минеш на 280мм, дори апарата не се сваля и не се обезвъздушава след това 

- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Историята на Едно венто ... 17" Борбет 13стр
Идеално ... защото намерих само супорти от г60 и се чудя дали да ги купувам .. Явно така ще направя ,,, и после отивам да обикалям по магазините за нови дискове 280х22 4Х100 ,, Нещо по специфично за дисковете има ли или тази информация стига за да си намеря ? И защо накладки за 256 мм ? 

Последна промяна от djdarkness на Вто 11 яну 2011 0:04, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта