Много работи се крият в тоя свят. Сигурно вече сме с 2000 години напред , докато обикновения свободно мислещ човек все още е в 20 век.
Хората все още не вярват в чудеса , а в законите които са създадени за 20 век и няма нищо ново под слънцето.
Някой кара ли на вода?
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
Подозирам, че оптимизЪмът ви се крепи предимно на такива основи:
"Радиото няма бъдеще. Летящите машини, по-тежки от въздуха, са нещо невъзможно. Рентгеновите лъчи ще се окажат евтина измама."
- Английският учен Уилям Томсън (Лорд Келвин), 1899
"Телевизията няма да е от значение в рамките на вашия или моя живот."
- Редакторът на Radio Times Рекс Ламбърт, 1936
"Не виждам никаква причина, поради която някой би искал да има компютър у дома си."
- Кен Олсън, президент, управител и основател на Digital Equipment Corp., 1977
"До 2000 г. машините ще произвеждат толкова много, че всички граждани на САЩ ще бъдат заможни и независими."
- Списание Time, 1966
"Това е непрактична временна мода и няма място в сериозната работа на пощенските превози."
- Заместник-министърът на пощите на САЩ Пол Хендерсън коментира въздушната поща, 1922
"Това е лоша шега, която няма да изтрае дълго. Особено не и при положение, че идва зима."
- Модната дизайнерка Коко Шанел коментира късите поли, 1966
"Всичко, което може да бъде изобретено, вече е изобретено."
- Чарлс Х. Дюъл, комисар на Патентното ведомство на САЩ, 1899
"Че кой иска да чува как актьорите говорят?!"
- Х. М. Уорнър, Warner Brothers, 1927
"По-добре си останете тираджия."
- Концерт-мениджър уволнява Елвис Пресли през 1954
"Не ни харесва как звучат, а и музиката с китари вече е отживелица."
- Decca Recording Co. обосновават отказа си да подпишат с "Бийтълс", 1962
"Няма значение какво се опитва да прави, никога няма да свърши нищо смислено."
- Учителят на Алберт Айнщайн към баща му, 1895
"Но... какво изобщо е ползата от такова нещо?"
- Робърт Лойд, високопоставен служител в IBM, коментира микропроцесора, 1968
"Потенциалният световен пазар за копирни машини е не повече от 5000 бройки."
- IBM към хората, които впоследствие ще основат Xerox, като обосновка за отказа си да произвеждат копирни машини, 1959
"Експериментите с променлив ток са пълна загуба на време. Никой никога няма да го използва за нищо."
- Томас Едисон, 1889
"Конете винаги ще ги има, а автомобилът е просто временно увлечение."
- Президентът на Мичиганска спестовна банка съветва Хенри Форд да не инвестира във Ford Motor Co., 1903
"Ще минат много години, преди жена да стане министър-председател, и аз няма да го доживея."
- Маргарет Тачър, 1969
"Този вирус е нищо работа."
- Д-р Питър Дюесбърг, професор по молекулярна биология в университета "Бъркли", отписва HIV, 1988
"Този човек просто не изглежда като президент."
- Служебно лице от United Artists отказва молбата на Роналд Рейгън да играе ролята на президент във филма The Best Man, 1964
"Разумните и отговорни жени не желаят да гласуват."
- Гроувър Кливланд, президент на САЩ, 1905
"След като тук вече се продават над 15 вида чужди марки коли, японската автомобилна индустрия едва ли ще успее да хване част от пазара."
- Business Week, 1968
"Сега изчислителната машина ENIAC има 18 000 вакуумни тръби и тежи 30 тона, но в бъдеще компютрите може би ще имат само по 1 000 вакуумни тръби и ще тежат само 1,5 тона."
- Сп. Popular Mechanics, 1949
"Чудесно изобретение, но на кого му е притрябвало?"
- Ръдърфорд Хейс, президент на САЩ, след като вижда демонстрация на телефона, изобретен от Александър Бел, 1876
"Телевизията няма да просъществува, защото на хората бързо ще им писне всяка вечер да гледат някаква си кутия от шперплат."
- Дарил Заник, кино продуцент от 20th Century Fox, 1946
"Железопътното пътуване с висока скорост е невъзможно, тъй като пътниците няма да могат да дишат и ще умрат от задушаване."
- Д-р Дионисис Лардър, професор по естествена философия и астрономия, University College London, 1845
"Няма как да уцелят и слон от такова разсто..."
- Последните думи на ген. Джон Седжуик по адрес на снайперистите в битката при Спотсилвания, 1864

"Радиото няма бъдеще. Летящите машини, по-тежки от въздуха, са нещо невъзможно. Рентгеновите лъчи ще се окажат евтина измама."
- Английският учен Уилям Томсън (Лорд Келвин), 1899
"Телевизията няма да е от значение в рамките на вашия или моя живот."
- Редакторът на Radio Times Рекс Ламбърт, 1936
"Не виждам никаква причина, поради която някой би искал да има компютър у дома си."
- Кен Олсън, президент, управител и основател на Digital Equipment Corp., 1977
"До 2000 г. машините ще произвеждат толкова много, че всички граждани на САЩ ще бъдат заможни и независими."
- Списание Time, 1966
"Това е непрактична временна мода и няма място в сериозната работа на пощенските превози."
- Заместник-министърът на пощите на САЩ Пол Хендерсън коментира въздушната поща, 1922
"Това е лоша шега, която няма да изтрае дълго. Особено не и при положение, че идва зима."
- Модната дизайнерка Коко Шанел коментира късите поли, 1966
"Всичко, което може да бъде изобретено, вече е изобретено."
- Чарлс Х. Дюъл, комисар на Патентното ведомство на САЩ, 1899
"Че кой иска да чува как актьорите говорят?!"
- Х. М. Уорнър, Warner Brothers, 1927
"По-добре си останете тираджия."
- Концерт-мениджър уволнява Елвис Пресли през 1954
"Не ни харесва как звучат, а и музиката с китари вече е отживелица."
- Decca Recording Co. обосновават отказа си да подпишат с "Бийтълс", 1962
"Няма значение какво се опитва да прави, никога няма да свърши нищо смислено."
- Учителят на Алберт Айнщайн към баща му, 1895
"Но... какво изобщо е ползата от такова нещо?"
- Робърт Лойд, високопоставен служител в IBM, коментира микропроцесора, 1968
"Потенциалният световен пазар за копирни машини е не повече от 5000 бройки."
- IBM към хората, които впоследствие ще основат Xerox, като обосновка за отказа си да произвеждат копирни машини, 1959
"Експериментите с променлив ток са пълна загуба на време. Никой никога няма да го използва за нищо."
- Томас Едисон, 1889
"Конете винаги ще ги има, а автомобилът е просто временно увлечение."
- Президентът на Мичиганска спестовна банка съветва Хенри Форд да не инвестира във Ford Motor Co., 1903
"Ще минат много години, преди жена да стане министър-председател, и аз няма да го доживея."
- Маргарет Тачър, 1969
"Този вирус е нищо работа."
- Д-р Питър Дюесбърг, професор по молекулярна биология в университета "Бъркли", отписва HIV, 1988
"Този човек просто не изглежда като президент."
- Служебно лице от United Artists отказва молбата на Роналд Рейгън да играе ролята на президент във филма The Best Man, 1964
"Разумните и отговорни жени не желаят да гласуват."
- Гроувър Кливланд, президент на САЩ, 1905
"След като тук вече се продават над 15 вида чужди марки коли, японската автомобилна индустрия едва ли ще успее да хване част от пазара."
- Business Week, 1968
"Сега изчислителната машина ENIAC има 18 000 вакуумни тръби и тежи 30 тона, но в бъдеще компютрите може би ще имат само по 1 000 вакуумни тръби и ще тежат само 1,5 тона."
- Сп. Popular Mechanics, 1949
"Чудесно изобретение, но на кого му е притрябвало?"
- Ръдърфорд Хейс, президент на САЩ, след като вижда демонстрация на телефона, изобретен от Александър Бел, 1876
"Телевизията няма да просъществува, защото на хората бързо ще им писне всяка вечер да гледат някаква си кутия от шперплат."
- Дарил Заник, кино продуцент от 20th Century Fox, 1946
"Железопътното пътуване с висока скорост е невъзможно, тъй като пътниците няма да могат да дишат и ще умрат от задушаване."
- Д-р Дионисис Лардър, професор по естествена философия и астрономия, University College London, 1845
"Няма как да уцелят и слон от такова разсто..."
- Последните думи на ген. Джон Седжуик по адрес на снайперистите в битката при Спотсилвания, 1864

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
Заболява ме главата от тези копирки, дай нещто от теб и по-смислено 

- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
avex написа:Заболява ме главата от тези копирки, дай нещто от теб и по-смислено
От мен въпрос:
Минавало ли ти е през ум да сравниш разхода на гориво при работа на постоянни обороти за еднакъв период време със и без работещ генератор?
А... и това:
viewtopic.php?f=52&t=231757&start=0
Re: Някой кара ли на вода?
http://www.technews.bg/article-15358.html възможно е да се кара на вода наистина и то точно българина го е измислил.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
Там горе кам въпроса за оборотите, ами аз имам двигател, който си работи само на окси водород малък е, но си работи много добре, ти за какъв двигател ме питаш? Лека кола неможе да работи само на окси, защото алтернатора неможе да достави ток към 600 ампера.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
avex написа:Там горе кам въпроса за оборотите, ами аз имам двигател, който си работи само на окси водород малък е, но си работи много добре, ти за какъв двигател ме питаш? Лека кола неможе да работи само на окси, защото алтернатора неможе да достави ток към 600 ампера.
Ами спомена по-горе, че имаш монтиран ННО генератор(едно време в училище му викахме Хофманов апарат ама карай...да живей българското)на 3 литров двигател.Та експериментът е следният:пълниш резервоара,палиш двигателя и 2 часа поддържаш да речем 3000 оборота(постоянни).После допълваш резервоара,изключваш си ННО генератора и пак поддържаш 3000 оборота постоянни в продължение на 2 часа.По този начин елиминираме от уравнението неизвестната величина "шофьор"


P.S. Това:
е изделие на "Даймлер-Крайслер" от 2001 година,а оттогава както те,така и всичките им конкуренти са дръпнали доста в технологията,питам се къде зяпа петролната мафия

-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 7:46
- Автомобил: VW GOLF 1800 GTI 82kW
- Двигател: PB
- Местоположение: София
Re: Някой кара ли на вода?
icoico, виждам, че доста пишеш по темата все компетентни мнения и някъде каза, че си учил ДВГ. Разбирам скептицизма ти, който издава, че пишеш само от теоретични познания. Защо не вземеш да опиташ да направиш една клетка и да си я монтираш на автомобила (стига да не е с газова уредба, защото тогава не се постига желаната икономия), за да добиеш малко практичен опит и тогава пак да дискутираме?
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
icoico написа:Е няма ли огромни икономически интереси пряко заинтересовани от гореизброените технологии и правещи и невъзможното те да видят бял свят колкото се може по-рано...Не че нещо,ама се питам дали преди стотина и малко повече години на каменовъглените магнати дали им е минавало през ум да отстрелят Николас Ото,Рудолф Дизел и още няколко като тях?
Няма.
Т.е. има, но не са по-богати от ония, дето си строят цели острови.
Не че нещо, ама преди стотина и малко повече години тия магнати ако са знаели какво ще се случи с петрола, със сигурност щяха да ги отстрелят. Замисли се тогава колко двг е имало и сега колко има.
Честно казано ми изглеждаш твърде голям песимист, чак не мога да повярвам, че летиш безмоторно (което за около 90% от българите сигурно също е невъзможно).
Приеми фактите, това да отричаш всички конспирации до някъде е добре, ама поне не отхвърляй логичните.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
ted написа:icoico, виждам, че доста пишеш по темата все компетентни мнения и някъде каза, че си учил ДВГ. Разбирам скептицизма ти, който издава, че пишеш само от теоретични познания. Защо не вземеш да опиташ да направиш една клетка и да си я монтираш на автомобила (стига да не е с газова уредба, защото тогава не се постига желаната икономия), за да добиеш малко практичен опит и тогава пак да дискутираме?
В дипломата ми пише монтьор на строителни машини,и в момента докато пиша по клавиатурата ми остават пръстови отпечатъци от грес,така,че стреляш встрани относно теоретичните познания



Бай дъ уей,всички големи и доста малки автомобилни компании от десетки години разработват двигатели работещи само на водород,с тенденцията напълно да секнат бизнеса с петрол.Не се ли питате защо петролната мафия не преследва тях,а си губи времето с едно устройство,което(ако допуснем,че работи)само намалява разхода на конвенционално гориво,а на всичкото отгоре обезсмисля и монтажа на газова уредба?



-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
Абе човеко ти още ли филособстваш из тия форуми, като не вярваш за HHO ела то го има на практика, не на книга ще те повозя, карай и ти колата, смятай си с елката колкото си искаш
, какви глупости говориш, че няма файда, аз половин година си карам колата и много добре знам колко ми е икономията и каква ми е мощността.
А и с едно копче се изключва водорода и много добре се разбира ефекта, стига си дрънкал глупости из форумите.

А и с едно копче се изключва водорода и много добре се разбира ефекта, стига си дрънкал глупости из форумите.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
avex написа:Абе човеко ти още ли филособстваш из тия форуми, като не вярваш за HHO ела то го има на практика, не на книга ще те повозя, карай и ти колата, смятай си с елката колкото си искаш, какви глупости говориш, че няма файда, аз половин година си карам колата и много добре знам колко ми е икономията и каква ми е мощността.
А и с едно копче се изключва водорода и много добре се разбира ефекта, стига си дрънкал глупости из форумите.
Забелязвам, че няколкото души с които си спорим тук сравнително добронамерено първоначално се появихте във форума използвайки високопарни псевдотеоретично-псевдотехнологични думички от сорта на оксиводород,ННО генератор,процесорно управление,пулсов модулатор,програмируем ограничител,термодинамика на двигателя и так далее,но в момента в който ви зададох конкретни въпроси(признавам си-провокационни


-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
Здравей,
Ти се сърдиш, но тези хора щом ти говорят така, значи са те преценили, че си много бос технически и само се заяждаш с тях! Ти от къде знаеш, че не съм си правил точни сметки за окси водорода? И от толкова много приказки не можах да разбера какво точно те интересува. Но до колкото си спомням ще ти дам информация, която уж те интересува.: Бензинов двигател пълна инжекция на празен ход дава почти 0 процента икономи с добавен окси водород, защото компютъра на колата е програмиран да си впръсква нужното количество бензин.Трябва да се промени програмата на компютъра. Бутането на ламда сондата не е решение, защото кислорода малко се променя, завишава се CH или метана в изпускателните тръби, това го показва газо анализа. При смесено каране, това го тествам почти година ми дава икономия 30-35 процента. При един такт на двигателя,/засмукване/ се пада по 1 куб. сантиметър окси водород на цилиндър.
Друго не си спомням какво си ме питал и дали въобще мен си питал.

Ти се сърдиш, но тези хора щом ти говорят така, значи са те преценили, че си много бос технически и само се заяждаш с тях! Ти от къде знаеш, че не съм си правил точни сметки за окси водорода? И от толкова много приказки не можах да разбера какво точно те интересува. Но до колкото си спомням ще ти дам информация, която уж те интересува.: Бензинов двигател пълна инжекция на празен ход дава почти 0 процента икономи с добавен окси водород, защото компютъра на колата е програмиран да си впръсква нужното количество бензин.Трябва да се промени програмата на компютъра. Бутането на ламда сондата не е решение, защото кислорода малко се променя, завишава се CH или метана в изпускателните тръби, това го показва газо анализа. При смесено каране, това го тествам почти година ми дава икономия 30-35 процента. При един такт на двигателя,/засмукване/ се пада по 1 куб. сантиметър окси водород на цилиндър.
Друго не си спомням какво си ме питал и дали въобще мен си питал.

- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
avex написа:Здравей,
Ти се сърдиш, но тези хора щом ти говорят така, значи са те преценили, че си много бос технически и само се заяждаш с тях! Ти от къде знаеш, че не съм си правил точни сметки за окси водорода?
Аз съм безкрайно впечатлен от факта,че хора с такова ниво на познания биха могли да преценят когото и да било за "бос технически"...
Ето с това си мнение:
avex написа:Каво да видя, то и аз сам ги учил тези двигатели, но на практика са съвсем различни неща, ний добре не се тормози повече със сметки, това за събирането на оксиводорода се усеща по вървенето на колата, а не с елка
твърде успешно ме убеди,че не си правил ама съвсем никакви сметки...и като сме почнали да си мерим патките да попитам къде и какви двигатели си учил,защото и последното ти мнение съдържа някои крайно озадачаващи ме твърдения






Последна промяна от icoico на Пон 10 яну 2011 23:18, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта