


перка на радиатора
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
перка на радиатора
днес ми се случи нещо много странно.вършех си работата в града с моя голф(1.6 карбуратор) и после се прибрах като го угасих температурата беше точно по средата кадето е светодиода,но перката не се беше пуснала и след около 15-20мин се пусна сама за около 10мин,при което се притесних и отидох до колата дадох на контакт температурата беше до 2-та точка на показанията,но докато беше на контакт перката беше спряла,като извадих ключа перката пак се пусна за 2-3мин.мисля че не е нормално ако можете помогнете
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Съвсем нормално е да го прави ако си се мотал в задръстване.
Аз си го обяснявам това деяние така: когато се движиш хладния въздух олажда питата(радиатора) като спреш само перката охлажда заради температурния датчик, когато изгасиш колата топлата течност ти навлиза в радиатора датчика реагира и пуска перката и ето тук идват моите съмненя че съм разбрал принципа на охлаждането, понеже температурата се разпределя и течността отново загрява(при изключена перка) датчика пак реагира и пуска перката, така докато не истине съвсем, дано не греша
.
А защо на контакт гасне перката незнам ... но ми е интересно да разбера (дали не е някоя защита да не изгори моторчето или да не дърпа ток за да не тормози паленето).
Аз си го обяснявам това деяние така: когато се движиш хладния въздух олажда питата(радиатора) като спреш само перката охлажда заради температурния датчик, когато изгасиш колата топлата течност ти навлиза в радиатора датчика реагира и пуска перката и ето тук идват моите съмненя че съм разбрал принципа на охлаждането, понеже температурата се разпределя и течността отново загрява(при изключена перка) датчика пак реагира и пуска перката, така докато не истине съвсем, дано не греша

А защо на контакт гасне перката незнам ... но ми е интересно да разбера (дали не е някоя защита да не изгори моторчето или да не дърпа ток за да не тормози паленето).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: capitana и 94 госта