Дълго време се опитвах да подмина темата... е не мога вече...
@feikot - прави ми впечатление, че наистина си налагаш мнението. А и изръсваш едни ...:
feikot написа:Човек карал турбиниран двигател,не би погледнал обикновен.
Това изобщо не е така и доказателства има много!
Мани ме мен
Един виден член на форума, в чието мнение всички се вслушват каза в откровен разговор: "Следващата ми кола ще е атмосферна"!
За всички турбо любители ще кажа, че не отричам плюсовете! Готино си е
Иначе, като те слушам, какво правиш за да не ти 'замине' охлюва преждевременно, ми става смешно твърдението:
feikot написа:Какво се занимаваш с тия бензини,че свещи,че кабели,че всякви други...
Повярвай ми - това са бели кахъри пред оЛюва ти, нагнетателните помпи, дюзите, ами карантиите да не споменаваме ...
Сега ще ми скочат всички дизелолюбци(знам, че сте много - не ми се изреждайте

):
Дизела трака, шуми, тресе, вибрира, застрашава детеродните възможности и на мъже и жени, цапа въздуха
И не ми говорете за всемогъщите 'нови' дизели - виждал съм достатъчно
Иначе си има много плюсове и не мога да ги отрека. За пестене на пари е чудно, ако ти се върти засилено километража. За под 20к км/година няма смисъл да говорим обаче.
И бензина си има минуси.
Та всеки си решава.
А долното е толкова несериозно и некомпетентно, че дори няма да коментирам:
feikot написа:...ами ако караше опел или форд,щеше да си направил поне 2 основни ремонта,това прави ли буталата,клапаните,втулките и прилежащите там консуматив...?
За финал:
Колкото и да не ти се иска турбото/компресора са си консумативи.
Както и автоматичната скоростна кутия

Както и всички по-съвременни екстри
Щем, нещем - това е.
