Много бих бил благодарен ако някой от вас може да ми препорача някакъв майстор за костенурка, по точно за двигателя.
За ламарини се намират разни хора, в крайна сметка и аз мога да се пробвам, но когато опра до двигатели хич ме няма.
Ходих при един в дружба, но се оказа не че разбира от костенурки а просто е от по-старите майстори, та затова поназнайва и за по стари коли!
Търся майстор
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
CrazyTop написа:Абе, аз само него знам. Сега ако съм го насочил погрешно се извинявам. Знам, че на мен преди две години ми искаше към 1500 лв. да ми преправи двигатела на 2000 куб/см, което на мен ми се видя много и се отказах!
За толкова малко пари, най-ветоятно те е излъгал, освен да е мислил да ти слага готова 2-ка.


- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Здрасти...
Какво ти е на мотора...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
CrazyTop написа:Абе, аз само него знам. Сега ако съм го насочил погрешно се извинявам. Знам, че на мен преди две години ми искаше към 1500 лв. да ми преправи двигатела на 2000 куб/см, което на мен ми се видя много и се отказах!
зависи от какъв мотор какво иска да се направи .... поне съм го минал този път ...сега ще правя тип 4 .... между другото слагането на 2литров мотор от бус е пълна глупост освен, ако не те кефи да катериш шипка на 4та.
2ката е с вдлъбнати бутала и много бавен разпределителен вал ..той е направен да носи 1тон, а не да върви бързо.
по ефикасен е тип 4, но от моделите 411/412 идентичен с това, което слагат на Порше 914, той е 1700 или 1800 има и с инжекцион К-джетроник, но е много старо като концепция.
Двигателя е късоходов и много пъргъв, най-важното е че повдигачите са му механични, а не хидравлични. Ако искате да правите вървящ мотор просто изхвърлете хидревликата ... има я и на бусовия мотор 1600 с обозначение СТ. просто и в двата случая се използва механичните повдигачи от 1700. Има и вариант да се сложат подложки в механичния повдигач, но това е малко куцо за изпълнение.
иначе, като сложите елекрическа бензинова помпа и х 2 2ни вебера и делорто ... идвате на 100 к.с. с тип 4 безда пипате разпределителни вал.
Същото може да се постигне и с тип 1 .... бутала 90.5 мм , разтъргва се блока, степента на сгъстяване се прави до 10, разпределителен вал от 276 до 293 градуса ...след тези градуси губите празния ход и трябва да слагате други пружитни кобилици и хром-молибденови повдигащи пръти. Маховик и съединител 215 мм елекрическа бензинова помпа. това е макса, което може да се направи без да се пипа охладителната система. получавате нещо мужду 95 и 130 к.с. в зависимост от големината на клапаните.
ми това е от мен ...забавлявайте се.

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Като стана въпрос за тунинг на мотора, някой подкарал ли е притискател 215мм на скорости 1200-6V., защото при мен(с лагер за палците) скобите които държат аксиалния лагер опираха в пластините на диафрагмения притискател, и след като сложих втулка-подложка 3мм. спряха да опират, но съединителя едвам отделя, да не кажа хич...



- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
луфт получи ли се на педала ...защото логично когато подложиш би трябвало луфта да ти избяга .... пробва ли да подложиш същата дебелина и между притискателния и огледалния диск ?
виж също и дебелината на двата диска, може да се окаже, че 215 мм и по дебел и оттам да иде гайлето
междудругото от неделя съм в БС така че на място ще го мангерим
виж също и дебелината на двата диска, може да се окаже, че 215 мм и по дебел и оттам да иде гайлето
междудругото от неделя съм в БС така че на място ще го мангерим

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Работата е там, че 215 си иска своето(а аз исках да мина метър) - втулка водач, неиния си лагер и по-късите повдигачи, явно лагера се измества и не може да натисне всички пластини, ще требва да се сваля пак мотора и да се мисли за втулка, ще иска и да се слагат по-къси повдигачи или да се преправят старите нещо - абе филми, а ми се приключваше с тая кола
, че другите чакат и те внимание
... 



- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
asentm написа:пробвай с два лагера като втория е този от буса или втулка ...абе ще го видим на място
Сега съм на тема тенекии на другите, но тия дни ще сваля мотора, още малко нека да отлежи да свикне с таз кутия, че за 12-13 път ще го свалям(маховика освен в стандартните 4-5 места упираше в още поне толкова) - неще да се стаботва с нея бе... Пък аз през това време ще мисля дали да не му зглобя едно моторче с 200мм. съединител или да се мъча с тоя още

Абе ти се идваш, пък никакъв те няма, или ако дойдеш се набързо...


Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта