PASSAT б5 110к.с. или б5.5 140к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bozhan_2000
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

PASSAT б5 110к.с. или б5.5 140к.с.

Мнениеот bozhan_2000 » Пет 14 яну 2011 0:06


Здравейте! Искам да закупя PASSAT б5 или б5.5 и обикалям и разпитвам. Искам да попитам какви са впечетленията за 1.9ТДИ 110к.с. който са от старият вид и тези на б5.5 1.9ТДИ 140к.с. мисля че са комън-рейл, от гледна точка на издражливост и проблеми ,а не на мощността. Защото по автокъщите хвалят стария 110к.с. , а в сервизите където съм питал го отричат и казват, че е по-добре другият вид двигател 140к.с. и да се кара с по-качествено гориво. Искам предварително да се извиня за техн. неточности.
Благодаря




K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: PASSAT б5 110к.с. или б5.5 140к.с.

Мнениеот K » Пет 14 яну 2011 10:17


:търсачкаа

140кс е Б6


Потребителски аватар
bozhan_2000
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: PASSAT б5 110к.с. или б5.5 140к.с.

Мнениеот bozhan_2000 » Пет 14 яну 2011 10:21


моя грешка 131 и 136 к.с.


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: PASSAT б5 110к.с. или б5.5 140к.с.

Мнениеот dragozow » Пет 14 яну 2011 10:31


Тези със 140 коня от ранните години имаха болежки с пукнати глави. За друго не съм чул, като на всеки дизел, редовна смяна на консумативи и хубава нафта. Ако говориш за 5.5 там двигателя би трябвалo да е 131HP и е помпа дюза. Става въпрос за различни поколения мотори, аз бих избрал 131HP.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: PASSAT б5 110к.с. или б5.5 140к.с.

Мнениеот mili 75 » Пет 14 яну 2011 10:46


Колега както си написал от гледна точка на издръжливост и разходи е най-добре да вземеш 110 к.с.Лошото е, че колите на които се монтира са вече на доста годинки и трудно се намира читава 110-ка, но ако си намериш такава си взимай и не се замисляй, това е един от най-некапризните към нафта и икономичен мотор.Сега ако ти изпадне читава б 5,5 я вземи нея, теоритично е много по-вероятно да е на по-малко километри.Гледай най-вече състоянието на турбината и демпферния маховик, защото това са едни от най-скъпите наща, които се развалят, също и ако е помпа дюза състоянието на дюзите.


Потребителски аватар
bozhan_2000
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: PASSAT б5 110к.с. или б5.5 140к.с.

Мнениеот bozhan_2000 » Съб 15 яну 2011 21:40


Благодаря за съветите.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: PASSAT б5 110к.с. или б5.5 140к.с.

Мнениеот k_garchev » Съб 15 яну 2011 21:45


mili 75 написа:Колега както си написал от гледна точка на издръжливост и разходи е най-добре да вземеш 110 к.с.Лошото е, че колите на които се монтира са вече на доста годинки и трудно се намира читава 110-ка, но ако си намериш такава си взимай и не се замисляй, това е един от най-некапризните към нафта и икономичен мотор.Сега ако ти изпадне читава б 5,5 я вземи нея, теоритично е много по-вероятно да е на по-малко километри.Гледай най-вече състоянието на турбината и демпферния маховик, защото това са едни от най-скъпите наща, които се развалят, също и ако е помпа дюза състоянието на дюзите.

А как се проверява състоянието на демпферния маховик и на дюзите?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта