проблем с климатроника
проблем с климатроника
отскоро забелязах че не винаги ми сработва компресора на климатика,и немога да разбера нищо засега защото времето още е студено и вапроса ми всащност е винаги ли когато требва да работи компресора работи и втората ми перка на радиатора.Направи ми впечатление че понякога включва понякога не.направих си диагностиката и не ми изписва никакви грешки а на ECON си работи перфектно духа си навсякаде,топли си,но ме самнява че когато пусна климатика не винаги включва .просто ne се чува цакване на релето и перката не включва.колата ми е PASSAT B5 2,3 VR5. имам я от вече повече от година и лятото си духаше студено безотказно.благодаря ви предварително. искам да знам и като подръжка какво трябва да правя за климатроника,
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатроника
за поддръжката и проблемите (лично мое дело)
:
Цък
За конкретния ти въпрос - под +3 градуса не тръгва,както и на Econ не тръгва компресора,иначе тръгне ли компресора,тръгва перката ти отпред на 1-ва степен,когато фреона достигне налягане,по-високо от 17 бара,тръгва и на 2-ра степен (с две степени е,независимо,че е само с 2 кабела
).
Ако имаш някакви други въпрос - пиши,ще ти обеснявам,каквото не е ясно


Цък
За конкретния ти въпрос - под +3 градуса не тръгва,както и на Econ не тръгва компресора,иначе тръгне ли компресора,тръгва перката ти отпред на 1-ва степен,когато фреона достигне налягане,по-високо от 17 бара,тръгва и на 2-ра степен (с две степени е,независимо,че е само с 2 кабела

Ако имаш някакви други въпрос - пиши,ще ти обеснявам,каквото не е ясно


- Svetlin_SP
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пон 09 авг 2010 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем с климатроника
Здравей колега,относно подръжка мога да те посъветвам за няколко ключови момента:
1.Смяна на ролка и ремък на компресора(зависи от състоянието им все пак , но рано или късно идва един момент когато нивото на шума от работата на компресора става в повече и просто няма как да не ти направи впечатление).
2.Преди началото на лятото (поне аз така съм си го нарочил) прави диагностика в някои сервиз на фреона в автомобила-пречистване на самия фреон,допълване ако се наложи и т.н.
3.Лятно време преди да го спреш нацяло след като е охлаждал, го остави за известно време да поработи само на вентилатор(натискаш в долния десен ъгъл бутона "ECON" което изключва компресора) ,което се прави с цел предотвратяването на конденз във въздухопроводите а от там и развиването на едни много весели гъбички , които ще ти напомнят за себе си със всяко пускане на климатроника.
Това се сещам за сега,дано е поне малко от малко от полза
.
1.Смяна на ролка и ремък на компресора(зависи от състоянието им все пак , но рано или късно идва един момент когато нивото на шума от работата на компресора става в повече и просто няма как да не ти направи впечатление).
2.Преди началото на лятото (поне аз така съм си го нарочил) прави диагностика в някои сервиз на фреона в автомобила-пречистване на самия фреон,допълване ако се наложи и т.н.
3.Лятно време преди да го спреш нацяло след като е охлаждал, го остави за известно време да поработи само на вентилатор(натискаш в долния десен ъгъл бутона "ECON" което изключва компресора) ,което се прави с цел предотвратяването на конденз във въздухопроводите а от там и развиването на едни много весели гъбички , които ще ти напомнят за себе си със всяко пускане на климатроника.
Това се сещам за сега,дано е поне малко от малко от полза

- liokooo
- Мнения: 226
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dimitrovgrad
Re: проблем с климатроника
колега ти с климатици ли се занимаваш
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта