температура б3
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: температура б3
Послушах ви и си сложих стария датчик и измерих темп.Със стария датчик перката изобщо не включва,а темп. я сравних и ми показва вярно. Когато стигне 87 градуса тогава отваря термостата и започва да се вдига.На колко градуса трябва да включва 1-вата степен на перката и защо не включва!
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: температура б3
dani_9105 написа:Послушах ви и си сложих стария датчик и измерих темп.Със стария датчик перката изобщо не включва,а темп. я сравних и ми показва вярно. Когато стигне 87 градуса тогава отваря термостата и започва да се вдига.На колко градуса трябва да включва 1-вата степен на перката и защо не включва!
Щом термостатът отваря когато трябва, значи датчикът на радиатора не включва перката и той ти е проблемът. Първа скорост е към 93 градуса, а втора към 100-105 градуса. Може би първа скорост не включва - провери дали няма проблем с кабелите и най-вече буксата към датчика. Ако всичко е наред - нов датчик, а този - или го връщаш в магазина, или в кофата.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: температура б3
и смяната с нов не помогна.има ли вероятностност датчика на темп. да показва грешно и как мога дра проверя дали работи павилно!
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: температура б3
dani_9105 написа:Послушах ви и си сложих стария датчик и измерих темп.Със стария датчик перката изобщо не включва,а темп. я сравних и ми показва вярно. Когато стигне 87 градуса тогава отваря термостата и започва да се вдига.На колко градуса трябва да включва 1-вата степен на перката и защо не включва!
Как я измери тая температура и къде?
Така проверяваш вентилатора. Имаше тема тук. Но накратко. Вадиш буксата от датчика и с една тел, но нея дръж с ръце а клещи изолирани, например. Правиш едно " П" от телта, шунтираш и почваш да гледаш какво се включва. Включва ли вентилатора първа и втора. Не си играй дълго с тоя номер, че ще ти замине акумулатора. Ако включват и двете, не е от него.
Остава термостат и датчик. Термостатът при 92-96гр. е напълно отворен. Тоест почва да загрява по рано от тази температура. Там някъде се включва и перката. Втора е над 13-105гр.
Повечето колеги се оплакват от скапани термостати. Сменят по 2-3 докато уцелят. По добре от Порше за повечко пари истински.
Порови се има много писано за твоя проблем
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: температура б3
Термостата и датчика на перката са наред
Според мен проблема е в темп. която показва датчика на таблото,защото при 100 градуса отварям капачката на разширителния съд и водата не кипи.Това нормално ли е?

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: температура б3
dani_9105 написа:Термостата и датчика на перката са наредСпоред мен проблема е в темп. която показва датчика на таблото,защото при 100 градуса отварям капачката на разширителния съд и водата не кипи.Това нормално ли е?


-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: температура б3
значи проблема не е в термостата и датчика на радиатора
Проблема идва от датчика които показва темп. на двигателя(главата).Но каде се намира и има ли друго нещо?

- sa6o
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: температура б3
Този датчик се намира на пластмасовия тройник. Не съм сигурен, май беше кафевия.
Някой може ли да каже на каква темепература какво съпротивление трябва да показва. Става въпрос за датчика показващ температурата на таблото...
Някой може ли да каже на каква темепература какво съпротивление трябва да показва. Става въпрос за датчика показващ температурата на таблото...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: температура б3
На какъв двигател!?
- sa6o
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: температура б3
1,8 RP
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: температура б3
При теб датчика е черен и се намира от долната страна на тройника!Съпротивлението му при 90 гр е 120 Ом!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- sa6o
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: температура б3
Единя датчик ми е светло син, а другия е кафяв. Не съм ги сменял. Отдолу на тройника имам тапа.
Проблема при мен е че немога да докарам температура сега зимата над 75-78 градуса, а в същия момент термостата според мен е отворил (и долния и горния маркуч са с еднаква температура "на пипане").
Преди да барам термостата ми се иска да замеря датчика.
Проблема при мен е че немога да докарам температура сега зимата над 75-78 градуса, а в същия момент термостата според мен е отворил (и долния и горния маркуч са с еднаква температура "на пипане").
Преди да барам термостата ми се иска да замеря датчика.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: температура б3
Колега,РП-то обикновено има три датчика:син-инфо за Компютъра,червен-режим смукач и черен-инфо за таблото!Това,че и двата маркуча са с еднаква температура не е критерий за изправен термостат(ако е постоянно отворен,пак ще са на еднаква температура
)!Да не би единият датчик да е двоен (с 4 пина)?

- sa6o
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: температура б3
Ей сега ме вкара в голям размисъл...
Никога съм нямал датчик отдолу на тройника. Горния е черен, а не кафяв ... и двата са с по две крачета .
Това за термостата че може да е постоянно отворен е така. Обаче пък сега в студа за около 6-8 минути загрява до 75 градуса (по показание отвътре) и до там. Аз всъшност не се оплаквам, защото веднъж шлайфах главата заради шупла, а преди това КАКВО ГРЕЕНЕ падаше докато го разбера че надува в системата. Сега лятото рядко минава 90-92 градуса дори в града , а пък в същото време вентилатора се включва на около 85-87 на първа степен и 90-92 на втора степен (пак според показанията от вътре).
Никога съм нямал датчик отдолу на тройника. Горния е черен, а не кафяв ... и двата са с по две крачета .
Това за термостата че може да е постоянно отворен е така. Обаче пък сега в студа за около 6-8 минути загрява до 75 градуса (по показание отвътре) и до там. Аз всъшност не се оплаквам, защото веднъж шлайфах главата заради шупла, а преди това КАКВО ГРЕЕНЕ падаше докато го разбера че надува в системата. Сега лятото рядко минава 90-92 градуса дори в града , а пък в същото време вентилатора се включва на около 85-87 на първа степен и 90-92 на втора степен (пак според показанията от вътре).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта