лични наблюдения след рязането на пружините

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rangel_80
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот rangel_80 » Сря 19 яну 2011 18:37


на мойто голфе мусе отчупи предна лява пружина,понеже установих това една събота по късничко а колата ми трябваше на другия ден,резнах и другата,вече две години си карам тъй,с обикновенни амортисьори ;оптимал;съм и нямам ядове,а и колицата е доста по устойчива




Потребителски аватар
passat_b5
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
Двигател: 1.8T
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот passat_b5 » Чет 20 яну 2011 7:33


Колега rangel_80 по една навивка само ли резна? И сега при по-големи неравности на пътя колата как е след рязането, има ли някакви проблеми с по-голяма скорост когато минаваш през дупки и хлецки, някакво опиране или (чукане)чували се? И колко см. падна колата след рязането горе долу ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6250
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 20 яну 2011 7:47


ако и за пасат комби имаше спортно окачване откога щях да съм го повлякъл по корем, ама няма , от няколко дни ми се върти идеята да резна и аз по една навивка, ама викам си айде стига съм карал по стария път, предната кола (москвич алеко) се гаврех с нея по всевъзможни начини, рязал съм по 3 навивки отпред, не съм чупил пружини, имаше си стойка. Та и за нея ако имаше да се продава окачване щях да взема, но и сега проблема е същия и се чудя доста дали да изгрубея един ден.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот Vento » Чет 20 яну 2011 8:40


Да бе - няма! Пешо сменя 2ро вече и то за VR6 специално :012:


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот napster » Чет 20 яну 2011 9:55


Окачвания колкото искаш аз дори за синхрото бях намерил койлове преди 2 години :)


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот radi_nrj » Чет 20 яну 2011 10:28


Интересното, е че като отворих ebay има само за Б3. Те да не са еднакви :stll think:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот pe6kata » Чет 20 яну 2011 10:29


DoH_KuXoT написа:ако и за пасат комби имаше спортно окачване ...

Vento написа:Да бе - няма! Пешо сменя 2ро вече и то за VR6 специално :012:

нали :lol: ...даже ако броя и спортните пружини на H&R, става трето :oops:

с рязане освен че става ниска, става и много мека. Ако вземеш пасатова задна пружина, и я резнеш, за да я сложиш на голф-ОК, ама на пасат :не:
Само за пример- H&R пружините бяха за обикновен пасат, макар че дават за вр6 пружини с различна товароносимост, реших да пробвам. предницата ги мачкаше да си е.е мамата, няма каране. Има варианти колата да слезе без рязана- като се изместят чашките надолу, макар че с предни пружини за нормален пасат/голф е пълно...
За задни на пасат могат да се сложат и други пружини...

абе имам опити в тая област, има и нелоши варианти mhihi

б3/б4 е едно и също


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот radi_nrj » Чет 20 яну 2011 10:42


pe6kata написа:б3/б4 е едно и също


В такъв случай Като се почне от 200-250Евро за TA Technix/FK се мине през 400-600Евро за за Weitec и се стигне до Koni/KW за 1000+ Eвро варианти има колкото искаш.

Дон Кихота ако има желание винаги мога да му съдействам с поръчването.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот pe6kata » Чет 20 яну 2011 12:49


най-евтиния вариант на вайтек, говорим за койлове е към 600 евро-XIKON GT. Инокосовия XIKON TX, който чакам да дойде, е към 850/920 евро за 4/6цил мотор. доставката е около 100лв, има пари и за превод... Така реално стоят нещата...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот Vizor » Чет 20 яну 2011 13:32


За толкова пари ще си докараш сериозни койлове на доста по-силни фирми.. Особено за по 900 евра.. KW са силни амортисьори попринцип и цената им е под тези 900 евро в момента ако не се лъжа..


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот Vento » Чет 20 яну 2011 13:48


А като толкова разбираш, Weitec на кой ползват пълнители според теб???? :roll: Дай да го видим това INOX-ово KW за VR6 за под 1000 евра, че нещо ми се губи?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот pe6kata » Чет 20 яну 2011 14:03


Vizor написа:За толкова пари ще си докараш сериозни койлове на доста по-силни фирми.. Особено за по 900 евра.. KW са силни амортисьори попринцип и цената им е под тези 900 евро в момента ако не се лъжа..


предполагам знаеш че вайтек е дъщерна фирма на KW. На настоящия ми ваитек ГТ трябва да ти кажа че навсякъде са набити щампите на KW. Иначе всяка фирма има различни класове окачване- това че ще е на силна фирма не го прави автоматично топ окачване примерно. Ясно че колкото повече пари даваш, толкова по-добро ще вземеш... М/у другото вайтека не е та техникс, джом и други такива безалкохолни :wink: ...


Потребителски аватар
passat_b5
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
Двигател: 1.8T
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот passat_b5 » Пет 22 апр 2011 19:12


Колеги на Passat B5 могат ли да се резнат само предните пружини с по една навивка ?? защото гледам че от горния край пружината е равна само от долу се стеснява ??? И горе долу с колко ще се смъкни (см) след рязането??


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот Vizor » Пет 22 апр 2011 19:46


pe6kata написа:предполагам знаеш че вайтек е дъщерна фирма на KW. На настоящия ми ваитек ГТ трябва да ти кажа че навсякъде са набити щампите на KW. Иначе всяка фирма има различни класове окачване- това че ще е на силна фирма не го прави автоматично топ окачване примерно. Ясно че колкото повече пари даваш, толкова по-добро ще вземеш... М/у другото вайтека не е та техникс, джом и други такива безалкохолни :wink: ...



Правилно предполагаш .. знам :)

Vento.. обаждаш се на правилното място и получаваш хубава оферта. Просто цените в интернет не са всичко ;)

Има си хора, които ги предлагат. Ако се интересуваш мога да те пратя, но не мисля да го пиша публично. И да.. 100% съм сигурен, че има и дори мисля, че има и налични в момента ;)


Потребителски аватар
passat_b5
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
Двигател: 1.8T
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот passat_b5 » Пет 22 апр 2011 21:36


passat_b5 написа:Колеги на Passat B5 могат ли да се резнат само предните пружини с по една навивка ?? защото гледам че от горния край пружината е равна само от долу се стеснява ??? И горе долу с колко ще се смъкни (см) след рязането??

Колеги моля изкажете вашите мнения че работата е спешна..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 26 госта