лични наблюдения след рязането на пружините
- rangel_80
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
на мойто голфе мусе отчупи предна лява пружина,понеже установих това една събота по късничко а колата ми трябваше на другия ден,резнах и другата,вече две години си карам тъй,с обикновенни амортисьори ;оптимал;съм и нямам ядове,а и колицата е доста по устойчива
- passat_b5
- Мнения: 227
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
- Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
- Двигател: 1.8T
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Колега rangel_80 по една навивка само ли резна? И сега при по-големи неравности на пътя колата как е след рязането, има ли някакви проблеми с по-голяма скорост когато минаваш през дупки и хлецки, някакво опиране или (чукане)чували се? И колко см. падна колата след рязането горе долу ?
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
ако и за пасат комби имаше спортно окачване откога щях да съм го повлякъл по корем, ама няма , от няколко дни ми се върти идеята да резна и аз по една навивка, ама викам си айде стига съм карал по стария път, предната кола (москвич алеко) се гаврех с нея по всевъзможни начини, рязал съм по 3 навивки отпред, не съм чупил пружини, имаше си стойка. Та и за нея ако имаше да се продава окачване щях да взема, но и сега проблема е същия и се чудя доста дали да изгрубея един ден.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Да бе - няма! Пешо сменя 2ро вече и то за VR6 специално 

- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Окачвания колкото искаш аз дори за синхрото бях намерил койлове преди 2 години 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Интересното, е че като отворих ebay има само за Б3. Те да не са еднакви 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
DoH_KuXoT написа:ако и за пасат комби имаше спортно окачване ...
Vento написа:Да бе - няма! Пешо сменя 2ро вече и то за VR6 специално
нали


с рязане освен че става ниска, става и много мека. Ако вземеш пасатова задна пружина, и я резнеш, за да я сложиш на голф-ОК, ама на пасат

Само за пример- H&R пружините бяха за обикновен пасат, макар че дават за вр6 пружини с различна товароносимост, реших да пробвам. предницата ги мачкаше да си е.е мамата, няма каране. Има варианти колата да слезе без рязана- като се изместят чашките надолу, макар че с предни пружини за нормален пасат/голф е пълно...
За задни на пасат могат да се сложат и други пружини...
абе имам опити в тая област, има и нелоши варианти

б3/б4 е едно и също
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
pe6kata написа:б3/б4 е едно и също
В такъв случай Като се почне от 200-250Евро за TA Technix/FK се мине през 400-600Евро за за Weitec и се стигне до Koni/KW за 1000+ Eвро варианти има колкото искаш.
Дон Кихота ако има желание винаги мога да му съдействам с поръчването.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
най-евтиния вариант на вайтек, говорим за койлове е към 600 евро-XIKON GT. Инокосовия XIKON TX, който чакам да дойде, е към 850/920 евро за 4/6цил мотор. доставката е около 100лв, има пари и за превод... Така реално стоят нещата...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
За толкова пари ще си докараш сериозни койлове на доста по-силни фирми.. Особено за по 900 евра.. KW са силни амортисьори попринцип и цената им е под тези 900 евро в момента ако не се лъжа..
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
А като толкова разбираш, Weitec на кой ползват пълнители според теб????
Дай да го видим това INOX-ово KW за VR6 за под 1000 евра, че нещо ми се губи?

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Vizor написа:За толкова пари ще си докараш сериозни койлове на доста по-силни фирми.. Особено за по 900 евра.. KW са силни амортисьори попринцип и цената им е под тези 900 евро в момента ако не се лъжа..
предполагам знаеш че вайтек е дъщерна фирма на KW. На настоящия ми ваитек ГТ трябва да ти кажа че навсякъде са набити щампите на KW. Иначе всяка фирма има различни класове окачване- това че ще е на силна фирма не го прави автоматично топ окачване примерно. Ясно че колкото повече пари даваш, толкова по-добро ще вземеш... М/у другото вайтека не е та техникс, джом и други такива безалкохолни

- passat_b5
- Мнения: 227
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
- Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
- Двигател: 1.8T
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Колеги на Passat B5 могат ли да се резнат само предните пружини с по една навивка ?? защото гледам че от горния край пружината е равна само от долу се стеснява ??? И горе долу с колко ще се смъкни (см) след рязането??
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
pe6kata написа:предполагам знаеш че вайтек е дъщерна фирма на KW. На настоящия ми ваитек ГТ трябва да ти кажа че навсякъде са набити щампите на KW. Иначе всяка фирма има различни класове окачване- това че ще е на силна фирма не го прави автоматично топ окачване примерно. Ясно че колкото повече пари даваш, толкова по-добро ще вземеш... М/у другото вайтека не е та техникс, джом и други такива безалкохолни...
Правилно предполагаш .. знам

Vento.. обаждаш се на правилното място и получаваш хубава оферта. Просто цените в интернет не са всичко

Има си хора, които ги предлагат. Ако се интересуваш мога да те пратя, но не мисля да го пиша публично. И да.. 100% съм сигурен, че има и дори мисля, че има и налични в момента

- passat_b5
- Мнения: 227
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
- Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
- Двигател: 1.8T
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
passat_b5 написа:Колеги на Passat B5 могат ли да се резнат само предните пружини с по една навивка ?? защото гледам че от горния край пружината е равна само от долу се стеснява ??? И горе долу с колко ще се смъкни (см) след рязането??
Колеги моля изкажете вашите мнения че работата е спешна..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 26 госта