като ваведение 6те напи6а,4е карам ABF от 2 години,а преди това сам карал 3 год. 2 ка с мотор PB тоест 112 к.с. ,абе с една дума GTI-маняк!Като цяло сам много доволен и от двете коли,а вапросат ми е такав :ABF-а по мое мнение е доста добар мотор,но има един недостатак и тои е скорости,скоростите са много далги и от там колата губи 4аст от мо6носта си,е разбира се на един хубав и прав пат това е добре ,но каде 4овек 6те кара с 240 и колко 4есто го прави,та даите някой идея ,за смяна на скоросна кутия или диференциал което да направи скоростите като на една астра ,4е на 400м. те нареждат до 4-та ,а аз си оставам на 3-та!Моля за компетентни мнения,а не глупави коментари!Скоро 6те ка4а снимки на колата понеже тук са ме писали на4инае6т ,и това малко ме обижда
mod edit: vaskoto1
скорости за ABF (въпросче)
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Cordoba16vt написа:хмм
а каква е разликата в предавателните числа на КР и АБФ - ???
Тази таблица знаеш ли я:
http://www.vwclub.bg/articles.php?id=5&page=3
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
emmko написа:Е добре колата е с филтар BMC и то наи добриа с карбонова кутия и генерация Sebring ,е кажете един 4ип дали 6те подобри не6тата или няма смисал,и от каде ако някои е доволен !
От чип има ефект да.А ква ти е генерацията с спортен колектор ли и къв??Некви времена до 100 или на 400м да кажеш ,дай повече инфо!
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Най добрия вариант е както ти казва колегата Расо от 9А иначе за КР кутия е много сложно понеже е 020 т.е не е с жила а с лостова система а и с обратен съединител.Трябва да смениш 1.цялата лостова система 2.фероров диск 3.притискателен диск 4.маховик 5. жило за съединителя понеже ти си с помпа 6.Кутия 2Y Е как ти се струват тези неща мисля че се досещаш колко струват при условие че имаш разлика с 10км/ч на предавка,апък и КР кутията е по слаба от АБФ.Затова ако си толкова мераклия взимай от 9А мотор също е по къса и си 6+
Макар че според мен няма смисъл да даваш пари за кутия при условие че тези пари които ще отидат за кутия можеш да ги налееш в мотора и ще получиш по добър ефект 


-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 21:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Mickey Benz написа:Биха ли могли да се сложат на PB мотор ?
Ако ме питаш за тези скорости от 9А ... не е удачно защото те са с хидравлична помпа за съединител и жила за скоростите. Трябва да насаждаш всички тея неща и става неизгодно и трудоемко.
Незнам дали някой забеляза,но съм пуснал всичко за ребилда на коростите на Голф в тая тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=24357
РАСО
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 21:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Разбирам, наистина ще е неудачно да правя такава конверсия.
Голфа ми е 1-чка , с мотор 1,6 , скоростната кутия не знам с какъв код е , но скоростите се включват наобратно и на 1-ва и 2-ра се чува известно стържене , в момента подготвям един PB мотор и ми се щеше заедно с него да сменя и скоростите ...
Голфа ми е 1-чка , с мотор 1,6 , скоростната кутия не знам с какъв код е , но скоростите се включват наобратно и на 1-ва и 2-ра се чува известно стържене , в момента подготвям един PB мотор и ми се щеше заедно с него да сменя и скоростите ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта