Готини джанти ... Тук колега, има култови модели джанти- не мисля че е нужно да ги изброявам...Освен че са много скъпи и нямат намиране. Таковва нещо чакаш да изпадне много време.... освен тях са и явно със добри окачвания, виждам, за едни дреболии-готини фарове, за други обаче са супер редки двусекционни отпред и тресери отзад, дето са мечта на всеки Б3-каджия. Да не говорим че на доста джанти отброявам 5 болта, което е предпоставка за определен мотор и т.н... За състоянието пък да не говорим- това са коли за изложения. И не мисля че за добрата визия е задължително да е с много тунинг промени. Важно е качеството, не количеството...
[/quote] направо ми напълни душата с този отговор[/quote]
velinsl написа:Малко кичозни ми се виждат тия Пасатчета. Ето нещо наше, стилно, красиво, българско
Чакай сега... колата ти е много хубава. Изпъната, поддържана. Адмирации за това.
НО!
Тия стопове със спрей ли са правени? Освен джантите и газовата какво друго има по колата, което е тунинг и/или е колекционерско?
Едни стопове Тресер + двусекционна Хела могат да стъпят колкото половин Б3, че и повече и въпреки това стоят толкова добре, че са почти незабележими. Има причина за това, повярвай ми.
Да не говорим за полираните редки модели BBS или Порше джанти...
velinsl написа:Малко кичозни ми се виждат тия Пасатчета. Ето нещо наше, стилно, красиво, българско
Чакай сега... колата ти е много хубава. Изпъната, поддържана. Адмирации за това.
НО!
Тия стопове със спрей ли са правени? Освен джантите и газовата какво друго има по колата, което е тунинг и/или е колекционерско?
Едни стопове Тресер + двусекционна Хела могат да стъпят колкото половин Б3, че и повече и въпреки това стоят толкова добре, че са почти незабележими. Има причина за това, повярвай ми.
Да не говорим за полираните редки модели BBS или Порше джанти...
Е има такива елементи,който са незабележими за някои,но има и други джанти освен ББС и Порше,който някои даже не са ували за тях,но това е отделен въпрос.Както каза Пешо тези коли са за изложение,не се карат всеки ден(направени са именно с тази цел)Просто коментарите са излишни.Колкото до колегата дето си е пуснал пасата..искам да му кажа,че едни брони и прагове тунинг не правят,хубав му е пасата,но мисля,че не е за тази тема.Нищо лично това е мое мнение.Успех на всички и ви пожелавам(включително и на мен си го пожелавам)някои ден и ние да караме такива коли
velinsl написа:Малко кичозни ми се виждат тия Пасатчета. Ето нещо наше, стилно, красиво, българско
Чакай сега... колата ти е много хубава.
Не съм писал, че е моя. Просто много ме кефи... Не ми приписвайте чужди писания. МОЛЯ! Не съм много много фена на тунинга, за това и не ми се влиза в излишни спорове. Да не разваляме хубавата тема . Всеки си има вкус.
velinsl написа: Не съм писал, че е моя. Просто много ме кефи... Не ми приписвайте чужди писания. МОЛЯ!
А чия е, моя ли е?! Да видим как да го напиша, без да наруша едни правила на форума... Опитваш се да излезеш по крайно НЕмъжки(имам къде-къде по-подходящи думи) от ситуация. Да ти припомня че колата я продаваше, може вече и да е продадена, вкл. имаше и обява във форума. Питах те за стоповете, ако помниш...
Не съм много много фена на тунинга, за това и не ми се влиза в излишни спорове. Да не разваляме хубавата тема . ]
като не си фен какво правиш в тема за тунинг При това с кола дето не се вписва тематично, пак прпомням заглаваието B3 tuning/снимки (не си фен на тунинга, ама иначе лепим фолио по стопчетата, а ) Айде със здраве... че ти се отдели прекалено внимание на крайно неподходящо място...
да не съм офф- цялостен поздрав- оптика и power на приятен аудио фон, към всички Б3 тунинг маниаци . VR6 с кит на HGP на 1.4 бара 440к.с със оригиналните железа, качен на 17-ка санта моника... Дай боже всеки му...