Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
katorjnika
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот katorjnika » Чет 20 яну 2011 12:14


Колеги давайте съвети искам да сменям мотора на моето Polo 6N2 1.4 MPI с такъв на 1.9 TDI 150 или 131 коня с 6 степенната скоростна кутия. Ако може да ми дадете съвети кои е по добрия вариант и какво трябва да се преправя и така нататък до запалване на колата. Благодаря на всички които се отзоваха.




Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот Dido_Petrov » Чет 20 яну 2011 20:22


то добре си решил да смениш мотора ама с тази 6-та нищо няма да направиш щото ще ти влезе в лявото колело mhihi


Потребителски аватар
katorjnika
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот katorjnika » Чет 20 яну 2011 22:41


какво трябва да означава това


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот freestyler911 » Чет 20 яну 2011 23:47


Означава че скоростната кутия е много дълга и няма да се събере на мястото си.


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот Gecatawe » Пет 21 яну 2011 3:57


Става 1,9ТДи 110кс в сеат ибиза го слагат, а тя е като полото.


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот Dizel_fen » Пет 21 яну 2011 8:05


И парите дето ще вложиш,ще са много :012: .Продай си полото,купи си една Ибиза TDI и си карай. В случая целта не оправдава средствата-като се има впредвид подмяната почти на всичко по автомобила-инсталация,полуоски,двигател +кутия,труд и т.н. Тук се продава една такава-доста добре изглежда,предложи бартер на момчето,може и да стане :drunk

viewtopic.php?f=56&t=244448


Потребителски аватар
katorjnika
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот katorjnika » Пет 21 яну 2011 12:42


благодаря ви колеги май проекта наистина е мн дълъг и с неуточнен край и мн средства но все пак ако имате др предложения споделете аз първоначално исках да слагам 1.6 16V GTI пак от същото поло но не намерих донор и така първоначалното ми желание умря


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот Koksan » Пет 21 яну 2011 19:22


6 степенната кутия не е по-дълга! Даже май е и по-къса от 5 степенната на Голф защото вътре са 3 вала, вместо 2! Не съм се сещал да ги наложа с тази на Полото за да видя колко е разликата точно!Доста тежичка е обаче!
Иначе .. двигателя самия ARL или ASZ за които се колебаеш са големи чудовища и тежат доста! Та .... полото според мен няма да може да ги издържи - ще стане доста небалансирано!

Но .. ако имаш мерак и ти се занимава .... няма невъзможни неща!!!!


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот Dido_Petrov » Пет 21 яну 2011 20:24


не зная да е по малка 5 степенната аз едвам я събрах а зная само че 6 степенната е с около 15см по дълга от страната на капачето и случайно ако някой успее да я нацеди в коша на полото с горепосочения мотор то при десен завой гумата ще упира в капака на кутията
Изображение
това е снимка на моята кола с ткава 5 степенна кутия забелязва се къде е рога на колата и къде стои кутията


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот Dido_Petrov » Пет 21 яну 2011 20:34


Gecatawe написа:Става 1,9ТДи 110кс в сеат ибиза го слагат, а тя е като полото.

колега сравнявал ли си коша на Поло 6Н и на Сеат Ибиза то и 1.8 20VT има в ибиза ама при мене бая мъки си бяха докато го накараме да влезне. Имат общо кошовете на ибизата и на Поло Класик и Поло Комби те са с по големи кошове :wink:


Потребителски аватар
katorjnika
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот katorjnika » Нед 23 яну 2011 16:31


мхм филма става мн мн сложен благодаря за съвета колега и за разяснението :bowdown
И все пак ако някой може да каже нещо др относно интервенцията ще съм благодарен :bowdown


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот enigma79 » Нед 23 яну 2011 16:47


Така,колега най добре си измери сам разстоянието,щом питаш значи имаш донор.Взимаш размера на донора и твоя размер,както и на двигателя с скоростната кутия заедно.Може и да не е като твоето поло,моето поло2,но и при мен го имаше този проблем с скоростната кутия,изкача,но проблема го решихме радикално.Друго което ми направи впечатление,е това че ако вместо сложа скоростна кутия от голф1-2,а сложа от голф3,то проблема ми се решава с излизането,тъй като на голф3 скоростната 5ст. е по ''тумбеста'',а другите голф2-1 са по удължени 5скоростните кутии.Според мен взимай размера,огледай кошовете и прецени да ли ти се занимава :да: Успех в начинанието :applause:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот Koksan » Пон 24 яну 2011 9:25


Dido_Petrov написа:не зная да е по малка 5 степенната аз едвам я събрах а зная само че 6 степенната е с около 15см по дълга от страната на капачето и случайно ако някой успее да я нацеди в коша на полото с горепосочения мотор то при десен завой гумата ще упира в капака на кутията
Изображение
това е снимка на моята кола с ткава 5 степенна кутия забелязва се къде е рога на колата и къде стои кутията


При удобен момент ще кача колата на канала и ще ти я мерна със сигурност да ти кажа! Но със сигурност няма да е по-дълга от 5 степенната!


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот Dido_Petrov » Пон 24 яну 2011 17:31


5 степенна
Изображение
и 6 степенна
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция

Мнениеот enigma79 » Пон 24 яну 2011 23:14


Dido_Petrov написа:5 степенна
Изображение
и 6 степенна
Изображение
Изображение

Ами като гледам размера,май ша фляне у полото.Ако дадеш размера да сравним с 5 степена от по раните модели.На пръв поглед е едно към едно с на голф1-2.Колега имаш ли и размера и аз да примеря моята и да видим какво ще излезе mhihi много страна работа,май се връщат към коренете си mhihi



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта