Аз като по - невеж искам да попитам колегата "gavaza"
как стигна до извода, че колата ти е "190+" само от чип и как може да ми го докажеш ?
Как реши, че колата от 1-ва към 2-ра неможе да върти гуми заради този клапан ?
И като си сигурен, че е от него, защо не си върнеш рециркулиращия клапан ?
За каква турбо дупка ми говориш, имаики в предвид големината на оригиналните турбо пътища и кулер ?
Защо след поставянето на такъв тип клапани колата тряа да се мапне ?
Искам да попитам и колегата "mirogti1983"
Кои казва, че БОВ кара колата да отлита или да върви повече, че се подпали така ?
Както и моля да ни обясниш кое кара перката на турбината да спре, че това го чувам за пръв път ?
И кои не препоръчва такъв клапан за нормален ( сток ) двигател ?
Единствено нещо което може да се промени и то минимално като усещане е празния ход на колата.
Колата е супер колега
