Промяна на Голф 4 GTI

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот golf777 » Нед 23 яну 2011 1:26


Kamen_86 написа:ето и някои нови неща по голфа:
blow-off клапан

Изображение

Изображение

махнах и катализатора, скоро време ще е и с чип.


браво колега напредваш.Този клапан нали пак му се закача вакума от това тънкото мъркучле?С какво е по добър от оригиналния?
А за филтъра, добър е на вид :D аз имах и на 1.6sr и на 1.8t не намирах никаква разлика.Е освен, че го переш




Kamen_86
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 17 авг 2006 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот Kamen_86 » Нед 23 яну 2011 9:44


Да закача се вакум, Разликата с оригиналния blow off е че оригиналният връща излишният ваздух пак в турбината, а този го изпуска навън и не затоморзява турбото, поне така мисля и издава много готин звук.


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот mitakathvp » Нед 23 яну 2011 11:41


Kamen_86 написа:Да закача се вакум, Разликата с оригиналния blow off е че оригиналният връща излишният ваздух пак в турбината, а този го изпуска навън и не затоморзява турбото, поне така мисля и издава много готин звук.


Разликата май е само фъскането нищо друго!


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот passat123 » Нед 23 яну 2011 14:54


Отлично евалла ! Хареса ми наистина добре се е получили ! :D


Потребителски аватар
gavaza
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот gavaza » Нед 23 яну 2011 16:59


Kamen_86 написа:Да закача се вакум, Разликата с оригиналния blow off е че оригиналният връща излишният ваздух пак в турбината, а този го изпуска навън и не затоморзява турбото, поне така мисля и издава много готин звук.

По скоро разликата е че оригиналния като разтвари връща въздуха 5 санта след дебитомера а този го изкарва в атмосферата и съска и ся като не го връща се получава нещо като "турбо дупка" при смяна на скоростите особенно от 1-ва към 2-ра. Аз карам голф със същиа мотор,клапан, обаче е с чип би трябвало кола 190+ коня от 1-ва към 2-ра да върти гуми ама уви с този клапан неможе :banghead:


Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот mirogti1983 » Нед 23 яну 2011 17:20


Kamen_86 написа:Да закача се вакум, Разликата с оригиналния blow off е че оригиналният връща излишният ваздух пак в турбината, а този го изпуска навън и не затоморзява турбото, поне така мисля и издава много готин звук.

ей ама ква ОГРОМНА тъпотия е това :beat_butt2 евала на тия блоу офи направо с тях колата отлита :063: . кой смачканяк ви каза че този тип блоу оф кара колата да върви ане да се спъва между предавките ?
първо , въздуха който се изпуска през този клапан е вече един път премерен от дебитомера и като излезе в атмосверата колата забива докато напълни турбо пътя отново
второ , този въздух не трябва да се изпуска навън а трябва да влезе обратно към турбото за да не спира перката на компресорната част и да не забива турбото между предавките .
за нормален ( сток ) двигател такъв клапан не се препоръчва . виж ако е нещо с голяма турбинка , там може но със съответния софтуер преработен за такъв клапан .


Потребителски аватар
gavaza
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот gavaza » Нед 23 яну 2011 23:22


mirogti1983 написа:
Kamen_86 написа:Да закача се вакум, Разликата с оригиналния blow off е че оригиналният връща излишният ваздух пак в турбината, а този го изпуска навън и не затоморзява турбото, поне така мисля и издава много готин звук.

ей ама ква ОГРОМНА тъпотия е това :beat_butt2 евала на тия блоу офи направо с тях колата отлита :063: . кой смачканяк ви каза че този тип блоу оф кара колата да върви ане да се спъва между предавките ?
първо , въздуха който се изпуска през този клапан е вече един път премерен от дебитомера и като излезе в атмосверата колата забива докато напълни турбо пътя отново
второ , този въздух не трябва да се изпуска навън а трябва да влезе обратно към турбото за да не спира перката на компресорната част и да не забива турбото между предавките .
за нормален ( сток ) двигател такъв клапан не се препоръчва . виж ако е нещо с голяма турбинка , там може но със съответния софтуер преработен за такъв клапан .

:да: :да: :да: :да: :да: :да: :да: :да: :да: след поставянето на такъв тип клапани колата тряа да се мапне


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот golf777 » Нед 23 яну 2011 23:43


кво да и мапват та до тук има 1 филтър,който съм убеден,че няма ефект от него(карах с такъв поне 30 хилки)
махнат катализатор който няма как да се запуши,и клапан за който мислих ,че има ефек а той бил само в съскането :screwy


Kamen_86
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 17 авг 2006 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот Kamen_86 » Пон 24 яну 2011 9:33


като се мапне разликата вече е голяма.


Vinitu
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 24 яну 2011 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот Vinitu » Пон 24 яну 2011 14:22


Аз като по - невеж искам да попитам колегата "gavaza"
как стигна до извода, че колата ти е "190+" само от чип и как може да ми го докажеш ?
Как реши, че колата от 1-ва към 2-ра неможе да върти гуми заради този клапан ?
И като си сигурен, че е от него, защо не си върнеш рециркулиращия клапан ?
За каква турбо дупка ми говориш, имаики в предвид големината на оригиналните турбо пътища и кулер ?
Защо след поставянето на такъв тип клапани колата тряа да се мапне ?

Искам да попитам и колегата "mirogti1983"
Кои казва, че БОВ кара колата да отлита или да върви повече, че се подпали така ?
Както и моля да ни обясниш кое кара перката на турбината да спре, че това го чувам за пръв път ?
И кои не препоръчва такъв клапан за нормален ( сток ) двигател ?

Единствено нещо което може да се промени и то минимално като усещане е празния ход на колата.
Колата е супер колега :да:


Потребителски аватар
gavaza
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот gavaza » Пон 24 яну 2011 18:05


Vinitu написа:Аз като по - невеж искам да попитам колегата "gavaza"
как стигна до извода, че колата ти е "190+" само от чип и как може да ми го докажеш ?

аз и на себеси немога да го докажа, дино не съм минавал, пича дет ми слага чипа каза че вдига 30% от мощноста (мотора е AGU)
Vinitu написа:Как реши, че колата от 1-ва към 2-ра неможе да върти гуми заради този клапан ?
И като си сигурен, че е от него, защо не си върнеш рециркулиращия клапан ?

преди да сложа чипа и преди да ми се прецака стоковия клапан колата заводско си е 150 коня и пресвирваха гумите от 1-ва към 2-ра, и не връщам стоковиа щот се прецака пък и колата e правя за красота а не за състезания
Vinitu написа:За каква турбо дупка ми говориш, имаики в предвид големината на оригиналните турбо пътища и кулер ?
Защо след поставянето на такъв тип клапани колата тряа да се мапне ?...

сложил съм го в кавички защото се получава нещо като дупка при смяна на скоростите едно гадно забавяне което го нямаше преди
мн. по компетентен колега от форума ми каза че тряа да се мапне за да се настрои колата според промените , ако искаш на ЛС да ти кажа кои е с него спори ас не съм такъв разбирач тепърва се зблъсквам с това


VALENTINO87
Мнения: 1742
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот VALENTINO87 » Пон 24 яну 2011 18:27


екстра е голфчето...успехи за напред :)


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот hosetovw » Пон 24 яну 2011 21:38


golf777 написа:кво да и мапват та до тук има 1 филтър,който съм убеден,че няма ефект от него(карах с такъв поне 30 хилки)
махнат катализатор който няма как да се запуши,и клапан за който мислих ,че има ефек а той бил само в съскането :screwy


И ако ще я чипосваш (имайки пред вид КО4-ката която ще взимаш), хич няма да й е лошо без него :да:
Дори и логически погледнато, когато го няма катализатора, няма какво да затруднява излизането на изгорелите газове, значи ... :bishop на катализатора mhihi
Ясно е че с махането на катализатора колата няма да литне, но хората неслучайно слагат права тръба от край до край :beer


Kamen_86
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 17 авг 2006 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот Kamen_86 » Вто 08 мар 2011 18:46


Колеги голфа се продава, може и бартер за голф 4 дизел или сеат леон дизел.


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Re: Промяна на Голф 4 GTI

Мнениеот rahwin » Вто 08 мар 2011 21:08


Как ти щукна дизел да търсиш пък сега?За кво го прави тоя Голф досега?ТДИ обача си е ТДИ,не споря :twisted: Леон,а? Ще ти дойде акъла. В момента даже един пич в Пазарджик продава Леон ТДИ,виж обявите във форума,даже май искаше и бартер за 4-ка

П.С. viewtopic.php?f=56&t=250864



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта