На Голф 4 ASZ мотор ... 6 степенната кутия определено не е такава на външен вид! Изглежда точно като тази снимака на 5 степенната!
Тази 6ца като я гледам .... си е двувална .. и затова е толкова дълга съответно!
Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция
колега тя си влиза но и излиза извън рога и при пълен десен завой ще опира в гумата. Това е от опит понеже като гледам на моето поло къде е застанала 5 степенната за 6-та няма място. Колегата иска да слага доста по-голям двигател от оригиналния така че ще трябва да се стесняват роговете и просто няма къде да се навре тази кутия но ако има желание да пробва
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция
Dido_Petrov написа:колега тя си влиза но и излиза извън рога и при пълен десен завой ще опира в гумата. Това е от опит понеже като гледам на моето поло къде е застанала 5 степенната за 6-та няма място. Колегата иска да слага доста по-голям двигател от оригиналния така че ще трябва да се стесняват роговете и просто няма къде да се навре тази кутия но ако има желание да пробва
Всичко се оправя и без да се местят роговете,имаш ли желание всичко става.Освен с фланци,става и с други джанти,или в краен случай жертваш и малко от завиването на дясно.При мен разликата падна под 1см.При нашите коли,това ни е най големия проблем.Отделно като сравня двата типа кутии,ми се вижда 6ст. по къса от 5ст.Тогава,ако ползвам при мен за пример,то тази разлика в изпъкването няма да играе никаква разлика.Но тука се касае за по нов модел поло,въпреки това не виждам причина да не влезе

- katorjnika
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 19:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция
да става въпрос за 6Н2 а и аз като ги сравнявам на прав поглед само с голф 4 май кошовете са еднакви или се лъжа
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция
ами на 6Н и 6Н2 кошовете са еднакви. Обаче сравнени кошове с на Ауди А3 и на 6Н е 18см. по тесен от рог до рог а на А3-ка и на Г4 мисля са еднакви. От опит зная защото моят двигател е от А3
- katorjnika
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 19:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Съвети, препоръки и насоки спрямо интервенция
мхм ясно ти с какъв двигател си 1.8 Т ли? И какъв двигател ще ме посъветвате да сложа от ТДИ-тата който ще пасне без да ме боли мн главата от главоблъсканици
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта
Щом събрах 5 ст. кутия от другите ти снимки,тази ще влезе като пирон в кофичка от кисело мляко