парно голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: парно голф 3

Мнениеот muns61 » Нед 02 яну 2011 21:30


Като оправите парното, бегом при топлинен счетводител , да сложи топломер!
Наздраве, момчета, рано или късно, всеки стига до тази тема! :beer




Medix
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 06 ное 2010 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Goce Delchev

Re: парно голф 3

Мнениеот Medix » Нед 02 яну 2011 21:32


Така е да и най вече човек докато не си одере рацете поправяйки си парното няма нужда да пита тук там как може да си го направи :Д


Потребителски аватар
vladobo
Мнения: 474
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
Автомобил: мерцедес
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: парно голф 3

Мнениеот vladobo » Съб 22 яну 2011 13:34


Medix написа:Така е да и най вече човек докато не си одере рацете поправяйки си парното няма нужда да пита тук там как може да си го направи :Д

ами не съм съгласен аз си оправих моето много по лесно с въпроси в форума


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: парно голф 3

Мнениеот Lepoev » Чет 27 яну 2011 0:37


Колеги и аз имам един проблем с парното и незнам от къде да почна изчетох цялата тема и така и не разбрах от къде да се хвана при мен обаче проблема е,че колата не вдига 70 градуса и при движение ми падат до 1-2 чертички и взех и сложих един картон между радиатора и решетката и почна да си вдига до 90 градуса ама парно няма особедно сега като е по-студено хич го няа едвам духа хладко,а маркучите са топли даже този дето е входния за радиаторчето е по-топъл от изходящия? И от къде може да идва проблема термостат или клапите?


Потребителски аватар
ozyrus
Мнения: 230
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: парно голф 3

Мнениеот ozyrus » Чет 27 яну 2011 9:19


термостат :да:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7917
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
Двигател: DXRB AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: парно голф 3

Мнениеот zfa159 » Чет 27 яну 2011 9:26


ozyrus написа:термостат :да:

:да:


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1908
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: парно голф 3

Мнениеот stefarata » Чет 27 яну 2011 19:27


Meти написа:Колеги и аз имам един проблем с парното и незнам от къде да почна изчетох цялата тема и така и не разбрах от къде да се хвана при мен обаче проблема е,че колата не вдига 70 градуса и при движение ми падат до 1-2 чертички и взех и сложих един картон между радиатора и решетката и почна да си вдига до 90 градуса ама парно няма особедно сега като е по-студено хич го няа едвам духа хладко,а маркучите са топли даже този дето е входния за радиаторчето е по-топъл от изходящия? И от къде може да идва проблема термостат или клапите?

Колега, при мене беше подобна история. Парно има6е хладничко, и то само на джама отпред , а температурата варираше. Смених първо термостат и забих температурата на 83-84 градуса, после облепих клапите и сичко си дойде на мястото.


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: парно голф 3

Мнениеот Lepoev » Пет 28 яну 2011 1:16


От няколко дни сложих картон между радиатора и решетката и почна да вдига дори над 90 даже до 110 перката се включва и вътре е по-топъл въздуха утре ще сменя и термостата и ще видя какъв е ефекта :)
Само,че има и друг проблем къде се намира термостата при мен двигатела е ААМ ?


Потребителски аватар
ozyrus
Мнения: 230
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: парно голф 3

Мнениеот ozyrus » Пет 28 яну 2011 18:25


Meти написа:почна да вдига дори над 90 даже до 110
:screwy
Meти написа:къде се намира термостата

viewtopic.php


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: парно голф 3

Мнениеот Lepoev » Нед 30 яну 2011 0:34


Колега темата не работи,но го открих в гугала и днес реших да го сменям първо мислех,че е горе при датчика,но се оказа,че е долу при водната помпа,свалих алтернатора разглобих алуминиевия капак дето е над водната помпа разглобих и водната и помпа и стигнах да махам коляното дето е при термостата и какво да вида :shock Термостат НЯМАШЕ! :shock и бех като гръмнат направо аз се чуда защо нямам парно и защо колата не загрява,а то защо сглобих я всичко както си трябва и сега немога да я обезвъздуша иначе определено има парно,но не е както трябва да е вдига чертичката след 90 градуса и отива леко към 110 и незнам как да изкарам въздуха има една тапичка при датчика ,но незнам дали от нея се обезвъздушава някой знае ли как се обезвъздушава?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: парно голф 3

Мнениеот emo-gar » Нед 30 яну 2011 9:30


Трябва сама да се обезвъздуши,провери си тънкото маркучле,от тройника с датчика -към разширителния съд.Още при наливането оттам свисти въздух,а при работа трябва да се наблюдава струйка антифриз.Запушва се тънкия щуцер на тройника,обикновено от мизерии.Наливаш течността при хоризонтална позиция на колата,при наклони има известни затруднения с въздуха.Към 6л.трябва да "глътне".


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: парно голф 3

Мнениеот Lepoev » Нед 30 яну 2011 17:08


Значи изкарах го от към разширителното казанче и от казанчето почна една струя антифриз а от маркучето нищо,но сега мисля да го разглоба цялото и ще се види от къде иде проблема ако се е запушило от към тройника ще го сръчкам с нещо да се отпуши,а при тройника има една тапа тя за обезвъздушаване ли е?


idpapi
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 13:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: парно голф 3

Мнениеот idpapi » Нед 30 яну 2011 18:38


Това е само тапа за нищо не е.Там е защото има голфове с два датчика ,а твоя е с един и втората дупка е запушена.Махни тънкото мъркуче и го надуй да видиш дали е запушено,ако е запушено го сръчкваш с едно парче тел примерно.Системата сама ще се обезвъздуши ,ако всичко е наред.


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: парно голф 3

Мнениеот Lepoev » Пон 31 яну 2011 1:04


Системата се обезвъздуши държи си стабилно 90 градуса като нито ги вдига ниго ги спада като загрее,но проблема с парното остава утре ще разглоба и клапите за топло дето са под таблото и ще пиша за резултата.


Medix
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 06 ное 2010 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Goce Delchev

Re: парно голф 3

Мнениеот Medix » Вто 15 фев 2011 12:55


значи колега цялата истина е в това като разглобиш парното да си провериш радиаторчето след това обстойно да облепищ(оплатниш) всичките клапи в парната кутия и не на последно място да си следиш температурата на колата ако е наложимо да смениш и термостат( Само ако има проблеми с температурата) ....значи аз моето лично го направих с следните материали...

1-во:- Изрязах парчета вътрешна гума
2-ро:- Взех добре залепващ силекон
3-то:- Взех и нитачка
4-то:- Вземаш алуминиево тиксо
5-то:- Смени си и филтара на винтелатора

Начина на приложение на всичките тези неща..( както го напражих аз)

вземаш всяка клапа изрязваш с точност парчетата вътрешна гума,намазваш с силекона и лепищ( желателно е да ги затиснеш с някакви тежести с равна повърхност) след като засъхне напълно силикона вземаш нитачката и ги нитираш след тва за да няма някакви миризми от вътрешната гума обвиваш клапите с алуминиевото тиксо след като приклиучиш с всичко това започваш сглобяването по обратния ред на разглобяването....

Говорих с един майстор от сервиз VW-Audi и той ми каза да направя така изпитано е от мен и гарантирам 100% успех и чудесно парно...Желая ти успех колега...

А за обезвъздушаването един съвет мога да дам..Значи стискаш маркуча който се свързва с горния край на радиатора стискаш отпускаш стискаш отпускаш 10-на пъти така и гледаш ж казанчето ако не излизат балони значи имаш нещо запушено а ако излизат балони въздух продължавате да стискате маркуча докато вместо въздух излиза вода.. това е най лесния начин като ж продължение на няколко дни си проверявайте нивото на водата сутринта преди да палите и да тръгвате...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта