Колата е 6+ (вече). Днес нямаше дъжд и я подпуках от рано.
Разцепих ангренажа, зацепих по белезите на зъбните колелета на болянов вал (него по белега в/у шайбата), междинния вал и разпределителния вал. През прозорчето на маховика белега за центровка не се вижда, но можеби ще се появи на стробоскопа. Тук е момента да наблегна на много сериозна МОЯ грешка - бях приел че 2-та белега съвпадат (този в/у ремъчната шайба на коляновия вал със стобоскобския белег на маховика)!!!! Виновен съм си сам. "Спестих" си играчката да слагам/свалям 10 пъти долния капак на ангренажа, съответно 1 зъб разлика в коляновия вал е много (сигурно 2-3) във разпределителния + ефекта на изостаналото делко. Ндааааааа, много ме е яд, но аз съм за бой.
Ефект 2. Обърнах делкото (палеца на 180 градуса), пренаредих кабелите по капачката, позиционирах по белега (а не по допълнителния, ударен от някой кавал... на ~170" отсреща), монтирах другите неща и запали.
По ВагКом-а - няма грешки. Задърхам я над 3000 оборота за минута, пускам я, прочитам пак - няма грешки!
Та и Г28 (фантомният ми) и Г40 се "оправиша" !
На път - има ускорение, на газ е перфекно кротка.
В целия диапазон на педала за газта е гладка и плавна.
Нова колицета стана!
Благодаря за споделения акъл.
