Благодаря ви!
Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
Здравейте приятели! Днес сутринта докато паркирах пред работата един монтьор от съседния сервиз ми кава че колата ми работи на 3-цилиндъра и с скромна сума пари щял да я оправи.Моля ви подскажете ми как да проверя това дали е вярно че и мене ме е ударила кризата
Наистина на 3та скорост днес усетих че колата заглъхва малко но след това си набира.Колата ми трака от повдигачите но след 5 мин се оправя като загрее.Моля ви посъветвайте ме и дали е вярно това че ако се кара на 3 цилиндъра колата харчела 2но-повече.
Благодаря ви!
Благодаря ви!
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
Откачай последователно кабелите,на проблемния цилиндър няма да усетиш разлика.Би трябвало да е различен и цветът на нагара по свеща.Ако всичко написано е вярно ,най-недоверчиво се отнасям към "диагностика от разстояние".Заслушай някой друг голф със същия мотор,ако има възможност и да го покараш(ако е на познат).
Re: Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
Мерси за коментара
значи ще си купя нови кабели защото 1 е скусан леко но според мене си работи на 4-цилиндъра защото с 5 лв. си минах 20 км без проблем и колата си върви ония пич може да се е объркал защото ми тропкат повдигачите.А как се разбира дали дадена свещ е изгорала? 
Re: Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
lshdfo написа:Здравейте приятели! Днес сутринта докато паркирах пред работата един монтьор от съседния сервиз ми кава че колата ми работи на 3-цилиндъра и с скромна сума пари щял да я оправи.Моля ви подскажете ми как да проверя това дали е вярно че и мене ме е ударила кризатаНаистина на 3та скорост днес усетих че колата заглъхва малко но след това си набира.Колата ми трака от повдигачите но след 5 мин се оправя като загрее.Моля ви посъветвайте ме и дали е вярно това че ако се кара на 3 цилиндъра колата харчела 2но-повече.
Благодаря ви!
сменяй свещите като за начало има ги и по 20лв комплекта. само ,че са еднополюсни ,а триполюсните са по-скъпи.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
Важното е да вадиш кабелите на свещите, докато колата работи. Да не е да тръгнеш да ги вадиш на изгаснал двигател.
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
Виж сега,термина "изгоряла" за искрова свещ е малко неприложим.Износване бих го нарекъл,ако има сериозна деформация на електрода в центъра-става заоблен и скъсен,това е резултат от електро-еррозия.Е,краен "дефект" е пробив-имал съм случай да дава "късо" при мерене с прост уред.По отношение на вероятните повреди е и намаляване на "диелектричната" якост на изолатора(това, керамичното тяло около централния електрод),микропукнатини...Резултата е пробив към "маса" при определено напрежение..абе искрата светка където не трябва и когато не трябва,та затова свещи се сменят на някакви километри.
И виж там какво ти "тропка",може и повдигачи да са(макар да не е нормално),мерни си едно налягане на маслото,посмени си електриката за запалване.Не е лошо и да си видиш центровката,особено ако има газово.Ако си познаваш колата като тяга и звук..ша са оправиш и без майстори.Внимавай с маслото,точно за тоя модел мотор(май е ABU) се носят лоши слухове
И виж там какво ти "тропка",може и повдигачи да са(макар да не е нормално),мерни си едно налягане на маслото,посмени си електриката за запалване.Не е лошо и да си видиш центровката,особено ако има газово.Ако си познаваш колата като тяга и звук..ша са оправиш и без майстори.Внимавай с маслото,точно за тоя модел мотор(май е ABU) се носят лоши слухове

Re: Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
АБУ е двигателя
Няма ли да ме друсне ток ако вадя кабели докато двигателя работи ?
ако ще купувам свещи то ще е от скъпите 
Re: Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
emo-gar написа:Виж сега,термина "изгоряла" за искрова свещ е малко неприложим.Износване бих го нарекъл,ако има сериозна деформация на електрода в центъра-става заоблен и скъсен,това е резултат от електро-еррозия.Е,краен "дефект" е пробив-имал съм случай да дава "късо" при мерене с прост уред.По отношение на вероятните повреди е и намаляване на "диелектричната" якост на изолатора(това, керамичното тяло около централния електрод),микропукнатини...Резултата е пробив към "маса" при определено напрежение..абе искрата светка където не трябва и когато не трябва,та затова свещи се сменят на някакви километри.
И виж там какво ти "тропка",може и повдигачи да са(макар да не е нормално),мерни си едно налягане на маслото,посмени си електриката за запалване.Не е лошо и да си видиш центровката,особено ако има газово.Ако си познаваш колата като тяга и звук..ша са оправиш и без майстори.Внимавай с маслото,точно за тоя модел мотор(май е ABU) се носят лоши слухове
1.Какво е електриката за запалване?
2.Датчика на хол ми е сменян преди 2 години.
3.Не я познавам като тяга и звук наистина смисъл купих я от приятел и повдигачите си тропкаха.трябва да ги сменя или да ги изчистят от загар ли какво е там.
4.Последния път ми смениха маслото с 10W40 Mobile. Не съм доволен от него.
5.Това със центровката ми се струва нещо сложно идея си нямам какво е:) Злетаче съм но се опитвам да се науча да се оправям сам че на днешно време в сервизите гледат да те изпържат и да ти вземат парите.Благодаря ви за коментарите!
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
lshdfo написа:1.Какво е електриката за запалване?
2.Датчика на хол ми е сменян преди 2 години.
3.Не я познавам като тяга и звук наистина смисъл купих я от приятел и повдигачите си тропкаха.трябва да ги сменя или да ги изчистят от загар ли какво е там.
4.Последния път ми смениха маслото с 10W40 Mobile. Не съм доволен от него.
5.Това със центровката ми се струва нещо сложно идея си нямам какво е:) Злетаче съм но се опитвам да се науча да се оправям сам че на днешно време в сервизите гледат да те изпържат и да ти вземат парите.Благодаря ви за коментарите!
1 - бобина, комутатор, делко, капачка и палец, кабели, свещи. Това + градуси на предварението ти е запалителната система....
2....
3 - повдигачите немогат да имат нагар, просто ясно са износени и това 10/40 им идва тънко и затова в началото тропат...
4 - погледни 3...
5 - центровката има много общо с първата точко, но е напълно възможно и да ти е прехвълила зъб на ангренажния ремък и от там да имаш неправилно газоразпределяне, което също води до много прекъсване на двигателя....
СЪВЕТ - върви някъде да ти проверят дали е зацепена както трябва и да проверят дали свещите, кабелите и капачката работят както трябва - тук в търново тая операция струва 10-15 кинта...
тогава ще разбереш и какво да сменяш...
относно свещите 40 кинта и си ти - препоръчвам ти NJK bur6et
Re: Проблем с цилиндър Голф 3 1.6 МИ
butsefal написа:lshdfo написа:1.Какво е електриката за запалване?
2.Датчика на хол ми е сменян преди 2 години.
3.Не я познавам като тяга и звук наистина смисъл купих я от приятел и повдигачите си тропкаха.трябва да ги сменя или да ги изчистят от загар ли какво е там.
4.Последния път ми смениха маслото с 10W40 Mobile. Не съм доволен от него.
5.Това със центровката ми се струва нещо сложно идея си нямам какво е:) Злетаче съм но се опитвам да се науча да се оправям сам че на днешно време в сервизите гледат да те изпържат и да ти вземат парите.Благодаря ви за коментарите!
1 - бобина, комутатор, делко, капачка и палец, кабели, свещи. Това + градуси на предварението ти е запалителната система....
2....
3 - повдигачите немогат да имат нагар, просто ясно са износени и това 10/40 им идва тънко и затова в началото тропат...
4 - погледни 3...
5 - центровката има много общо с първата точко, но е напълно възможно и да ти е прехвълила зъб на ангренажния ремък и от там да имаш неправилно газоразпределяне, което също води до много прекъсване на двигателя....
СЪВЕТ - върви някъде да ти проверят дали е зацепена както трябва и да проверят дали свещите, кабелите и капачката работят както трябва - тук в търново тая операция струва 10-15 кинта...
тогава ще разбереш и какво да сменяш...
относно свещите 40 кинта и си ти - препоръчвам ти NJK bur6et
Приятел благодаря за инфото! Но двигателя си работи перфектно смисъл такъв колата си върви доста прилично.Зимата пали на секундата независимо какви минусови градуси е навън.Харчи 10на100 с изгоряла сонда анг. ремак е сменян от много опитен монтьор но момчето замина за известно време иначе щях да отида веднага при него.Преди и след смяната на анг. ремък колата си работи едно и също(супер).Ще сменя кабелите и свещите и ще го видиме
Благодаря за съветите големи пичове има тук

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stako_86_ и 92 госта