Проблем с vw golf 2 !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Съб 29 яну 2011 11:39


rudoni написа:той не иска да му се обяснява! прави си го САМ!


Колега ще се въздържа от коментар в/у твоя коментар, защото по умния отстъпва. Ще те оставя да си мислиш това което си мислиш.




Потребителски аватар
zlatko83
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 17 яну 2010 12:56
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: PN
Местоположение: хисаря

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот zlatko83 » Съб 29 яну 2011 12:20


Колега според мен са имали предвид, че око дюзите не впръскват горивото както трябва не се получава добра горивна смес,която да се възпламени.И съответно има остотъци които се стичат по цилиндара.Все пак там си има някакви минимални разтояния.
Ако това не е точно така моля да не ме плюят колеги които разбират повече. Все пак не съм професионалист.Такаче нека не се хабят нерви и усилия да бъда оплют а да се обясни на колегата за какво става въпрос. :beer


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Съб 29 яну 2011 13:28


zlatko83 написа:Колега според мен са имали предвид, че око дюзите не впръскват горивото както трябва не се получава добра горивна смес,която да се възпламени.И съответно има остотъци които се стичат по цилиндара.Все пак там си има някакви минимални разтояния.
Ако това не е точно така моля да не ме плюят колеги които разбират повече. Все пак не съм професионалист.Такаче нека не се хабят нерви и усилия да бъда оплют а да се обясни на колегата за какво става въпрос. :beer


Знаеш ли какви са температурите там ? според мен няма как да остане бензин той изгаря, има едно НО може да пълни по-малко когато угасвам колата и те пропикават тогава ми се вижда единсвено възможно положение, но има още едно само догадка е това. Колега няма кои да те плюе, ако ще се плюем това не е дискусия и не е форум! Тук въпроса е да стигнем до логично обяснение защо може да имам бензин в маслото и маслото да ми се е дигнало малко и повече не се дига.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот rudoni » Съб 29 яну 2011 22:35


да ,и съм бил прав с последния си пост!ти не искаш да приемеш други мнения.не специалисти казват ,че от там ти е проблема,а ти почваш да ги учиш! не така!да! проблемът ти е от удължено впръскване или от неправилно изгаряне на горивото!а за това си има други причини!търси ги!


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Нед 30 яну 2011 10:06


rudoni написа:да ,и съм бил прав с последния си пост!ти не искаш да приемеш други мнения.не специалисти казват ,че от там ти е проблема,а ти почваш да ги учиш! не така!да! проблемът ти е от удължено впръскване или от неправилно изгаряне на горивото!а за това си има други причини!търси ги!


Никого не уча. Просто по закон на физиката нещо с по-малка плътност да влезе в нещо с по-голяма плътност трябва да има голямо налягане за да премине тоя бензин покрай буталото и също има други странични фактори като температура, а тя направо изгаря бенза. Много ясно че няма да се съглася, че ми влиза бенз от буталата при положение, че никои не може да сложи една твърда теза и добро обяснение защо, как и къде! Просто rudoni щом си толкова умен отговори ми, докажи ми го, а не само да ме плюеш, че не искам да слушам никого!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот rudoni » Нед 30 яну 2011 19:41


никого не плюя ,не обиждам , а коментирам написаното в поста! не съм учен ,но съм учил за което имам сервиз в който работя ,а сутрин преподавам точно това- ДВГ(двигатели с вътрешно горене) и експлоатация ,диагностика и ремонт на ДВГ и авто трансхортна техника! :да: :012: А, ако си от Варна иди в техническия катедра ДВГ и се консултирай.обяснението за влизане на гориво в картера при бензино впръскващите системи е :
1.неправилно и непълно изгаряне на горивната смес ,при което неизгорялата част кондензира и влиза в картера.причини -неизправна запалителна система.
2.преобогатяване на горивната смес на студен двигател - при което при старт на студен двигател ,горивото се кондензира по студените стени на цилиндъра (а не е в аерозолно състояние)и се стича по тях в картера.причини - от датчици ,през дозиране, впръсквачи(дюзи) а може и неизправен ЕБУ.иска прецизна диагностика , а не четене на грешки!
3.работа на студен двигател.колата пътува на къси разстояния.причини -първата половина от точка 2.
всички тези неща са описани в учебниците в раздел "Действителни процеси в ДВГ" и по точно -Пускане на студен двигател и стабилизиране работата му на празен ход.
всичко е наука!успех в търсенето!
може да съм пропуснал нещо(това е най-кратко казано) за което моля да бъда извинен!


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Пон 31 яну 2011 10:30


rudoni написа:никого не плюя ,не обиждам , а коментирам написаното в поста! не съм учен ,но съм учил за което имам сервиз в който работя ,а сутрин преподавам точно това- ДВГ(двигатели с вътрешно горене) и експлоатация ,диагностика и ремонт на ДВГ и авто трансхортна техника! :да: :012: А, ако си от Варна иди в техническия катедра ДВГ и се консултирай.обяснението за влизане на гориво в картера при бензино впръскващите системи е :
1.неправилно и непълно изгаряне на горивната смес ,при което неизгорялата част кондензира и влиза в картера.причини -неизправна запалителна система.
2.преобогатяване на горивната смес на студен двигател - при което при старт на студен двигател ,горивото се кондензира по студените стени на цилиндъра (а не е в аерозолно състояние)и се стича по тях в картера.причини - от датчици ,през дозиране, впръсквачи(дюзи) а може и неизправен ЕБУ.иска прецизна диагностика , а не четене на грешки!
3.работа на студен двигател.колата пътува на къси разстояния.причини -първата половина от точка 2.
всички тези неща са описани в учебниците в раздел "Действителни процеси в ДВГ" и по точно -Пускане на студен двигател и стабилизиране работата му на празен ход.
всичко е наука!успех в търсенето!
може да съм пропуснал нещо(това е най-кратко казано) за което моля да бъда извинен!


Е такъв отговор чаках :drunk . Толкова ли беше трудно да ви накарам да ми дадете малко по-разумен отговор. Аз уча в ТУ-Варна машинна специалност съм, но не съм точно двигатели. Останах с впечатление, че си с много негативно отношение към мен в другите постове.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот rudoni » Пон 31 яну 2011 12:47


неееееееееееее колега! колега -бъдещ инженер! :applause: :beer


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Пон 31 яну 2011 22:30


rudoni написа:неееееееееееее колега! колега -бъдещ инженер! :applause: :beer


rudoni :beer лятото трябва да се дипломирам.. дай боже :bowdown Мисля да започна от инжекторите мисля, че те са доста проблемни все пак е кола на 25 години. Аз веднъж съм ги вадил почистих ги и им смених гумичките толкова и смених една защото много прекъсваше. Ламбда сондата я смених беше много зле първо, че не беше работила от години второ като я пуснахме работеше много мудно. Въздуховоди, вакуми, стъпков мотор всичко съм гледал. Палец, дистрибуторна капачка, кабели сменени, свещи сменени. Консумативи са сменени пред 5 хиляди километра, есента смених ремъците + ролка. В голям резонанс е колата като е на празен ход, въобще не ми харесва ама карам. Няма как.


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Пон 30 май 2011 20:18


ето проблема реле номер 1 за празех ход изгоряло... датчик за антифриза дето е в тройника отпред не е оригиналния и него подмених, сега колата е добре.. няма трусове мрусове и т.н.


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Вто 29 ное 2011 0:27


и ето за какво иде реч, сегменти, взе да духа от капачката на маслото и то доста и да мирише от нея на бензин, някои да ми каже дали само със сегменти ще се размина, не ми се вярва отворя ли двигателя ще излязат още много неща ама все пак търся успокоение.


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 475
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот moreg » Вто 29 ное 2011 17:32


Cypariss написа:и ето за какво иде реч, сегменти, взе да духа от капачката на маслото и то доста и да мирише от нея на бензин, някои да ми каже дали само със сегменти ще се размина, не ми се вярва отворя ли двигателя ще излязат още много неща ама все пак търся успокоение.

Колега сегменти се сменят ако колата ти е била прегрята :!: Или ако е минала милион километра, в което се съмнявам или пък ако е карана без масло или с лошо масло, което е малко по вероятно, разкажи малко повече за историята на колата??? Щом не харчи масло недей пипа сегментите, по вероятно да имаш скъсана гаарнитура някъде за да влиза тоя бензин в маслото, недей кара така колата докато не я оправиш.


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Чет 01 дек 2011 7:34


moreg написа:
Cypariss написа:и ето за какво иде реч, сегменти, взе да духа от капачката на маслото и то доста и да мирише от нея на бензин, някои да ми каже дали само със сегменти ще се размина, не ми се вярва отворя ли двигателя ще излязат още много неща ама все пак търся успокоение.

Колега сегменти се сменят ако колата ти е била прегрята :!: Или ако е минала милион километра, в което се съмнявам или пък ако е карана без масло или с лошо масло, което е малко по вероятно, разкажи малко повече за историята на колата??? Щом не харчи масло недей пипа сегментите, по вероятно да имаш скъсана гаарнитура някъде за да влиза тоя бензин в маслото, недей кара така колата докато не я оправиш.



Ами не съм я прегрявал колата мойте ръце, но хора от семейството са я прегрявали ама преди години, масло не мога да усетя да харчи защото не карам мн, колата е на незнайни километри, километража беше в мили като я взехме 99 година някъде, колата има над 500 хиляди според мой изчисления, доста ми надува горе в главата като отворя капачката мирише на бензин даже пръска масло от нея и духане е като все едно съм си сложил ръката на ауспуха, принципно колата ми прави маслото на гъз още на 5 хиляди, вече става рядко, като извадя щеката падат по 2 капки, а би трябвало да се задържа на щеката, повдигачи тракат често. Питай ме друго аз ще ти кажа, за сега не се сещам, а нямам голяма мощност колата до 120 набира добре след това умира, натискаш и само звук и набира мн бавно до 160 някъде, макса дето съм я напъвал преди време е бил 165 повече неще. Мисля че тоя мотор може много повече, аз не искам макса искам да е наред. За компресията кво да кажа миналата есен сменях ремъци, с 4 ремъка съм, 1 ангренаж 1 за климатика и водната помпа, 1 за хидравликата и водната помпа и 1 за алтернатора. Та като въртях мотора на ръка с ключа, не се въртеше лесно, чудя се къде да отида да я замерят. Е това е от мен трябва да ходя на работа.


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Вто 07 фев 2012 17:08


Благодарение на колега от форума alex929 , компресията беше замерена, и е в рамките на нормалното, за което съм му много благодарен, въпроса ми е за 1.8 колко е заводската компресия ? Остава смяна на съедините ли смяна на помпата за налягането на бензина и колата трябва да тръгне, ако не тръгне, нз какво ще е вече.


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Проблем с vw golf 2 !!!

Мнениеот Cypariss » Чет 10 май 2012 10:26


ммм дам комплекта съединител е сменен, но отварям аз и мазно вътре, семерингата на коляновия вал изпуска и нея смених, смених и помпата за налягането на бензина и колата тръгна, работи и върви сравнително по-добре от преди, happy



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mitko66 и 104 госта