Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот tarikat89 » Нед 12 дек 2010 12:28


Мотора е ААЗ и като стане студено колата пали от раз без значение дали с авансатор или без него,но на много ниски обороти и прекъсва..докато не поработи 10-15сек на място..или ако не я изфорсирам до 2000об/мин 1-2 пъти..а относно свещите за 1 година 2 пъти ми гори само на 4ти цилиндър свеща към скоростите..на какво се дължи това?!?


Имах "пикаеща" дюза (от която първия път мислех,че е проблема),смениха разпръсквача с БОШ и сложих нова свещ и преди 1 седмица пак беше изгоряла свеща..сега пак изгоря и това се случва все на един и същ цилиндър(4) та на какво се дължи това..разпръсквача е нов на има няма 1000км.. от какво др може да е..?!?

Последна промяна от tarikat89 на Съб 29 яну 2011 18:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Прекъсване на ААЗ??

Мнениеот vinixxx » Нед 12 дек 2010 17:55


При по-новите коли авансйора се включва автоматично във студено време,точно заради ниските обороти.Щофьорите на ааз трябва да го дърпат преди палене,точно заради тресенето.


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Прекъсване на ААЗ??

Мнениеот tarikat89 » Нед 12 дек 2010 19:08


vinixxx написа:При по-новите коли авансйора се включва автоматично във студено време,точно заради ниските обороти.Щофьорите на ааз трябва да го дърпат преди палене,точно заради тресенето.


това ми е ясно..
въпроса е защо ми се менят оборотите..и защо прекъсва..и наи вече защо ми гори все една и съща подгревна свещ?!?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Прекъсване на ААЗ??

Мнениеот emo-gar » Нед 12 дек 2010 20:17


Ами гледал ли си изгорялата свещ по-отблизо?Нещо да е "спукан" върха и ?Имал съм подобен случай,но преди да отговориш на предните въпроси...няма да те "плаша".


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Прекъсване на ААЗ??

Мнениеот ventotdi » Нед 12 дек 2010 20:19


колега аз имах изгоряла свещ със спукан връх ...имаше едма съвсем малка дупка на нослето си но ми казаха ,че е нормално да стане така ако е мн стара защото изтънявала ... ти какво имаш впредвид за плашене ?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Прекъсване на ААЗ??

Мнениеот emo-gar » Нед 12 дек 2010 20:40


Вода в цилиндъраНарочно не се произнасям на всеослушание(онова с малките буквички),защото може и други причини да има.Като пиша "спукване"-имам в предвид масивна пукнатина на върха,цепка.Прогаряне във вид на дупка си е чиста проба от ел.пробив.Има версия и за "пикаеща" дюза(предкамерен дизел),или просто все "менте" свещ да се случва.При моя случай явлението се повтаряше през няколко дена.Имаше пукнатина между клапаните и оттам църкаше...докато един ден не се напълни целия цилиндър.


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Прекъсване на ААЗ??

Мнениеот tarikat89 » Нед 12 дек 2010 23:47


свещите 2 на брой изгоряли на този цилиндър нямаха нищо видимо по тях нито пукнато нито надуто или нещо съмнително..тези дни като ми остане време ще я сваля и ще огледам да видя тази поредната дали и има нещо..

възможно ли е от различна компресия на цилиндрите ?!?


изгоряла свещ..


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Прекъсване на ААЗ??

Мнениеот tarikat89 » Чет 16 дек 2010 16:22


проблема явно е от дюзата..качваха е на стенд и пикаеше..смених разпръсквача и сега всичко е 6+

даже и оборотите се нормализираха вече не знам как стана така от самосебе си..явно е било от термостата и може би малко от дюзата..


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот tarikat89 » Съб 29 яну 2011 18:32


отново проблем със свеща на 4ти цилиндър.. писна ми вече.. :? :shock

Имах "пикаеща" дюза (от която първия път мислех,че е проблема),смениха разпръсквача с БОШ и сложих нова свещ и преди 1 седмица пак беше изгоряла свеща..сега пак изгоря и това се случва все на един и същ цилиндър(4) та на какво се дължи това..разпръсквача е нов на има няма 1000км.. от какво др може да е..?!?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот ventotdi » Съб 29 яну 2011 20:11


колега ,ако си с трия яки свещи на 1 , 2 и 3 цилиндър е добре ама ако постоянно сменяш свеща на 4 цилиндър с няква некадърна затова да става така ... не съм сигурен просто си го помислих ... пробвай с някоя яка и по скъпа ...ко бяха те ... BOSH ... BERU


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот tarikat89 » Съб 29 яну 2011 20:18


на първите 3 са свещите с които е вкарана колага преди 6години от италия NGK а на 4ти слагам вече 2 пъти шампион 1 път беру и един път някаква френска,но не и помна точно името.. мисля,че свещите не са ментак и не са от някои евтини и долнопробни.. а от по скъпите.. все пак бр. е от 16лв нагоре..


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот milmar » Съб 29 яну 2011 20:59


Добре де , развий една "оригинална" от друг цилиндър и я сложи на горящия свещи , да видим дали ще успее да я умъртви . Тогава си помисли за водата с малки букви , както каза колегата по-горе :| .


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот tarikat89 » Нед 30 яну 2011 3:04


добре ако има вода ,само това ли е признака да се усети ?!?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот emo-gar » Нед 30 яну 2011 9:58


Други признаци за "воден" проблем са :пренадуване на маркучи,промяна на цвета на течността(от изгорелите газове),мехурчета във разширителя,загуба на антифриз-без петна под колата,някои пушеци(обикновено белезникави)-дори и на загрял мотор....все такива дивотии..
Я сутрин я подготви да завърти на свалени свещи и прекъснато гориво(откачи клапана на помпата) и виж какво ще "издишат" цилиндрите.Може да не е точно сутрин,но след престой от 10-на часа.Предполагам,че си вече "Шпец" по сваляне на свещи и това не би те затруднило особено.


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот tarikat89 » Нед 30 яну 2011 10:43


апф то за свалянето ще ги сваля..а ако е воден проблем кво ще вземе да издижа от свещоте? или евентуално какво ще е решението на проблема?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта