Въодушевление:Легенди!
ФВ голф ГТИ и Поло ГТИ постави нови мащаби, а последното иска да ги надхвърли.Дали ще успее?
Диви времена: още в средата на 70-те години ФВ обърна гръб на всеки, който искаше няколко конски сили повече.И после, през 1976г., хората от Волфсбург поставиха 110к.с. под капака на Голф, с цели 40 повече от обикновената версия.Така новороденото ГТИ можеше да се превърне само в едно: в хит. А както знаем днес- в легенда.Който го е познавал, не е забравил колко малък и деликатен беше.С лека конструкция, владеещ и до днес своите номера за забавление:достатъчни са само няколко минути и водачът вече е широко усмихнат.Ръмжи и дърпа като териер салам, повдига крак в завоите, тегли волана и поднася задница. Малък автомобил, голямо удоволствие-въпреки че трансмисията и спирачките се усещаха така, сякаш са пълни с мармалад.Който иска днес да се доближи до легендата, трябва да избере ГТИ с малко име Поло, просто Голф-ът отдавна е пораснал.По-малкият му брат също има склонност към гениални маниери.Той е много по-цивилизован от стария боец и доста по-бърз.Къде обаче е останала директността, лекотата на придвижването напред?Усмивка на задоволство заслужава само първото ГТИ.
Голф1 ГТИ: --------------------
Поло ГТИ: 4-цилиндров редови---------------------4-цилиндров редови турбо, Компресор
Работен обем: 1588----------------------------1390
Мощност: 110к.с.(6100об/мин)----------------------180к.с.(6200 об/мин)
Макс. въртящ момент: 137Нм (5000об/мин)---------------------------250Нм (2000об/мин)
Макс скорост 0-100км/ч 183км/ч 10.0 сек.-------------------------229км/ч 6.9 сек.
Собствено тегло: 870кг.--------------------------------------1269кг.
Д/Ш/В в мм: 3725/1630/1395-----------------------------------3976/1682/1452
Цена: 15 085 дойче марки (1978г.)-------------------------------37 603 лева
Това е от днешния Аутобилд. Супер як брой
