Помощ с запалителна система :)

Техническа и сервизна информация за Passat
ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Помощ с запалителна система :)

Мнениеот ivo_asenov » Съб 29 яну 2011 23:24


Проблемът ми е, че започна да прекъсва , да мени оборотите , да гасне след като мина през локва . Смених кабели , свещи , палец , капачка , бобина , датчик на температурата , дебитомер (той също влияе на момента на запалването :012: )
И вече ми омръзна да се занимавам с тези глупости и искам системата от КР
Та колеги който има информация как може да стане моля да ми каже защото и разхода ми от 8 стана 17 :shock

Въпросите ми са :
1. Сигналите от моето делко същите ли са като от делкото на КР
2. Може ли сигнала от компютъра да го подам на моя комутатор и бобина (за да не купувам от КР )
3. Най големия ми проблем е датчика за положение на дроселната клапа, някой има ли идеи ? Ако трябва ще си слоха клапа от КР :lol:
4. Ако някой има схема за крачетата от компютъра към инсталацията много ще ми помогне




ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот ivo_asenov » Съб 29 яну 2011 23:27


Забравих да кажа предисторията на проблема и причината за решението ми
Всичко е започнало когато е сложена газовата уредба на колата :D първо реших да я паля всеки ден на бензин и след това да се прехвърля на газ , един ден просто не запали , оказа се, че е помпата за която ми обявиха цена от 250лв :banghead:
събрах ги отидох да ми я сложат, но колата запали много трудно и заработи неравномерно , оказаха се инжектори :banghead:
Вече я бях карал 2 месеца само на газ без проблеми и зарязах тая помпа за 250лв която вече беше безмислена.
И до ден днешен вече 2 години единствения проблем е, че става сложно като закъсаш за гориво :lol:

Идеите за колата така или иначе са за двойни карбуратори или
4 от мотор(по-малко вероятно)
Искам КР систама за да може да карам без притеснения в дъжда , защото сега имам резервна бобина в багажника :lol:


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот rudoni » Нед 30 яну 2011 20:10


ама не си писал с каква система си в момента!какъв мотор имаш и дремеш пред компа някой да ти отговори?!


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот ivo_asenov » Нед 30 яну 2011 20:35


2E digifant


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот rudoni » Нед 30 яну 2011 20:53


за модел KR ли става дума защото КР нещо аз не виждам.........искаш механична спринцовка или само част от нея?


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот ivo_asenov » Нед 30 яну 2011 21:12


Искам само запалителната система на КР , тя се състои от:
Електронен блок за управление на момента на запалването .
1.ТПС
2.датчик за температурата на охлаждащата течност,
3.комутатор
4.бобина
-----------------------------------------------------------------
Искам да си купя ЕБУ от КР и да ползвам другите неща на моята система, следователно:
1.ТПС (датчик за положение на дроселната клапа) може ли да ползвам този от 2Е
2.Датчик за температурата- Аз на 2е мотора имам този датчик за температурата който е същия като на КР , тук проблем няма :)
3,4 имам комутатор и бобина от 2Е който е от този тип които са заедно свирзани и квадратна бобина, а на КР са отделни и с кръгла бобина , въпроса ми е може ли да ползвам моите ?

И двете бобина работят на 11V
Първичната намотка на моята е с съпротивление 0.5-0.7O
А вторичната е 3000-4000Ohm

На КР Пак работи на 11в
Първична намотка на 0.6-0.8ома
Вторична 6900-8500ома

Разлика има , но гледах тема за изгорели бобини на мястото на които слагат от лада :lol: така, че според мен бобината няма да създава грижи :)
Питам компетентните колеги дали ако подам сигнал на моя комутатор ще заработи :)


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот rudoni » Нед 30 яну 2011 21:24


при подходящо(правилно)свързване може! но моята препоръка е комутатор от твоята бобина и стара(кръгла )бобина!много такива интервенции съм направил! :) и са успешни!


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот ivo_asenov » Пон 31 яну 2011 8:34


А някой знае ли какво показва датчика за положение на дроселната клапа на КР ?
Тук в форума прочетох някаде, че е само за напално отворена и напално затворена клапа ..


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот rudoni » Пон 31 яну 2011 8:39


да ,така е .вид ключ.


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот ivo_asenov » Пон 31 яну 2011 8:53


А дигифан системата на нейния ТПС има ли тези ключета , мога ли да ползвам моя дросел с моя датчик ?


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот rudoni » Пон 31 яну 2011 12:56


твоят диджифант е потенциометър - не става!


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот ivo_asenov » Пон 31 яну 2011 13:18


Значи единия вариянт ми е да сложа прекъсвачи за напално отворена и напално затжотена клапа което според мен ще е ненадеждно...
Втория вариянт е да сложа целия дросел от КР , снимки като го гледам мисля че ще пасне на колектора ми , но не съм сигурен .. има ли някой информация дали пасва?
И по малката клапа за стабилизиране не празния ход ли е ?


Има ли друга система която да работи на моя двигател и да е колкото се може по опростена , без дебитомери , ламда сензори и т.н.
Тази от 1.6 двигателя с вакуума която е , на моето делко като нямам вакуум ще работи ли правилно или не . Мислех, че този въпрос е апсурден, но буса ми с 1.9 боксерен мотор е с вакум на делкото който е изваден !!!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот dj_tuhla » Пон 31 яну 2011 15:11


Да наистина, за какво ти е електронно управление на запалването, при положение че ще караш само на газ ако правилно съм разбрал. Смени си делкото с такова с вакумна компенсация и бобина с комутатор от мотор без електронно управление и толкова. Не съм запознат в детайли ама примерно от 1.6/1.8 Г2 мотор с карбуратор 2Е2 или Пасат Б3 с RP мотор преди 1991 би трябвало да стане и да забравиш. С твоето делко не, ще смениш цялото делко с такова с вакум... (ако вземаш от морга пробвай въпросния дали държи!).


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот ivo_asenov » Пон 31 яну 2011 15:57


Аз ако знам, че шлиците на делкото от вакумно делко стават на моя мотор ...


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Помощ с запалителна система :)

Мнениеот dj_tuhla » Вто 01 фев 2011 10:22


Сега питах колега, при 2Е мотора не ставала операцията (делкото по-голямо) и май го няма този вариант.. :?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта