Привет, имам голф кънтри и му качих дизелов двигател AAZ от голф 3, и несъм наясно с някои неща ще съм благодарен ако споделите вашето мнение.
1. Има ли някаква приставка за свързване на оборотомера, ако няма ще стане ли само той от голф 3
2. на ГНП има един клапан които не е свързан, той за какво служи и трябва ли да го свържа? Също така предполагам че трябва да му подам 12 V +.
3. Гърнетата са от бензиновия двигател (1.8 i 115 кс.) и от задното гърне се чува странно свистене все едно някой компресор надува, това на обороти трябва ли да е така и възможно ли е тези гърнета да задушават двигателя, тъй като нещо неможе да се форсира докрай нещо го тормози?
Поздрави



Golf Country 1.9 TD AAZ
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf Country 1.9 TD AAZ
Здрасти колега. Гледам ,че никой не ти е писал за тва аз ще ти отговоря:
1. Сигнала за оборотомера на този двигател се взима от генератора от букса W+. По принцип там всичко си е свързано и ако нямаш табло с оборотомер просто взимаш едно с такъв и го слагаш. Трябва да тръгне без проблем. Иначе ако генератора ти е стар модел или нямаш окабеляване за оборотомер , тогава вече става по сложно защото ти трябва да си прекараш кабел за сигнал към таблото.
2. Една снимка няма да навреди да покажеш , кой е тоя клапан.
3. Гърнетата и размера на тръбите мисля че бяха едини и същи за двигателите 1.8i , 2.0 , 1.9D , 1.9 TD. Свистенето най-вероятно ти е от турбото ако са ти леко високи оборотите се получава едно свиркане. Ако имаш катализатор го махни.
1. Сигнала за оборотомера на този двигател се взима от генератора от букса W+. По принцип там всичко си е свързано и ако нямаш табло с оборотомер просто взимаш едно с такъв и го слагаш. Трябва да тръгне без проблем. Иначе ако генератора ти е стар модел или нямаш окабеляване за оборотомер , тогава вече става по сложно защото ти трябва да си прекараш кабел за сигнал към таблото.
2. Една снимка няма да навреди да покажеш , кой е тоя клапан.
3. Гърнетата и размера на тръбите мисля че бяха едини и същи за двигателите 1.8i , 2.0 , 1.9D , 1.9 TD. Свистенето най-вероятно ти е от турбото ако са ти леко високи оборотите се получава едно свиркане. Ако имаш катализатор го махни.
- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf Country 1.9 TD AAZ
Катализатора е махнат, а за оборотомера имам на таблото, но той е за бензиновия двигател доколкото знам там взима сигнал от + на бобината и дали ще пасне на тази букса на генератора не е ли различно?
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf Country 1.9 TD AAZ
lenovec написа:Катализатора е махнат, а за оборотомера имам на таблото, но той е за бензиновия двигател доколкото знам там взима сигнал от + на бобината и дали ще пасне на тази букса на генератора не е ли различно?
бензинов оборотомер не става на дизелов двигател..пробвал съм и отчитането почваше от 6000об/мин
- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf Country 1.9 TD AAZ
Да най вероятно няма да отчита, но мисалта ми беше няма ли някаква приставка и има ли начин да се свърже?