



Проблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Сега като си отида на село и ще проверя релето,дано да е от него.Весели празници!!! 

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Вчера извадих реле номер 30 и го отворих,по него всичко си е добре,явно не е от него,защото днес пак ми гасне колата.Продължавам да търся други причини.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Прблеми с Пасат В3 2Е 115 коня 93-та година
MITKO_DVD написа:Датчик на Хол :wink:![]()
,смениго,същите синптомий имах и аз,така че смело


-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
MITKO_DVD написа:MITKO_DVD написа:Датчик на Хол :wink:![]()
,смениго,същите синптомий имах и аз,така че смело
Да това ще е следващата стъпка.Чудя се само дали да е чисто нов или втора употреба,вие какво мислите?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
За това дали да купиш нов или втора ръка колега не мога да те посъветвам, но поне провери какво е състоянието му, както е описал radotom тук viewtopic.php?f=5&t=44939&start=0&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B0+%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA+%D0%BD%D0%B0+%D0%A5%D0%BE%D0%BB
Ако ще е втора ръка гледай да е поне от по-млад автомобил. Може и да е от Голф или Венто, стига да са с делко като твоето.
Ако ще е втора ръка гледай да е поне от по-млад автомобил. Може и да е от Голф или Венто, стига да са с делко като твоето.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Вчера реших да си сменя клемореда,купих нов отидох на майстор и той ми го смени,до тук добре.Тръгнах с колата да се поразходя и после спрях на един паркинг,имах малко работа да свърша.Връщам се след половин час при колата давам на контакт и въртя ключа но неиска да запали,така няколко пъти пробвах но беэ резултат.Звъня на майстора който ми смени клемореда и го извиках да види какво става.След като дойде и повъртяхме колата на стартер се разбра,че не стига ток до свещите.Като дам ключа на контакт бобината изплюва една голяма искра и като завъртя стартера и тока от бобината изчезва.Дръпнахме колата до гаража на майстора и там се почна,първо върнахме стария клеморед и пак така само изплюва искрата на контакт и после нищо,разменихме няколко пъти клеморедите но нищо не се промени.След това отидох и купих делко втора употреба сменихме ги но ядец пак на контакт дава искра и до там,слагахме други бобини една чисто нова и една втора употреба но пак същите признаци.Тръгнахме по бушонното табло да търсим там всичко е наред,извадихме реле номер 30 отворихме го и то беше добре.По късно дойде човек и за компютъра включи го към неговия но му изписа грешка че неможе да се свърже с моя каза че липсвал някакъв плюс.По принцип колата някога в Италия е имала аларма,но аз като я купувах не са ми давали нито дистанционно нито някакъв ключ за нея само таблото на алармата в момента седи отпред при двигателяи и тя не функционира,никога не ми е правила проблем.Опасяват се че от нея идва проблема но аз лично за мен си мисля че не е от там.Майсторите казаха,че давам на контакт изплюва една искра и като завъртя и ток не ходи до делкото,нито на едното което пробвахме,нито на другото делко.Така три часа без резултат и накрая пак решихме да пробваме и о чудо,тока се появи от някъде и колата запали,направо като гръм от ясно небе.Въобще неможахме да разберем как стана това.Знам само,че в тази кола не съм сигурен и ако не се реши проблема или към моргата или за части направо ми гръмна главата от тази кола аман.Вие някякви предложения !?
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
А сигурен ли си че делкото което си взел втора ръка работи и по точно датчкика на Хол 

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
И аз определено се насочих към Хол-а(дори и в новото-старо делко), но колегата е писал
.
, което ме навява към нещата в и преди бубина-комутатор, но пък са я сменяли с друга, също са проверили релето и са сменяли клемореда с новКато дам ключа на контакт бобината изплюва една голяма искра и като завъртя стартера и тока от бобината изчезва.

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Здравей колега,
През 2007 купих "Италианка" Голф 3. След 2-3 месеца започна нещо да писука в колата.Отидох в сервиза , а те викат това не е за нас, ходи при алармаджиите.Послушах ги и отидох. Приемчика как чу писукането и каза алармата е свършила и е за хвърляне.При запален мотор измъкна куплуга от нея / черната кутия до акумулатора/ и мотора угасна веднага.След това разпори гумения маншон на проводниците,в средата на куплуга намери два зелени проводника, отряза ги от куплуга, свърза ги накъсо,изолира ги и ми казва пали.Мотора запали веднага.Казва ми карай така докъто събереш пари за нова аларма. На ключовете на колата нямах дистанционно за включване и изключвяне на аларма.
През 2007 купих "Италианка" Голф 3. След 2-3 месеца започна нещо да писука в колата.Отидох в сервиза , а те викат това не е за нас, ходи при алармаджиите.Послушах ги и отидох. Приемчика как чу писукането и каза алармата е свършила и е за хвърляне.При запален мотор измъкна куплуга от нея / черната кутия до акумулатора/ и мотора угасна веднага.След това разпори гумения маншон на проводниците,в средата на куплуга намери два зелени проводника, отряза ги от куплуга, свърза ги накъсо,изолира ги и ми казва пали.Мотора запали веднага.Казва ми карай така докъто събереш пари за нова аларма. На ключовете на колата нямах дистанционно за включване и изключвяне на аларма.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Голямата букса на ЕКУто-лош контакт? Аз изхвърлих италианска аларма, за каквато спомена колегата. Gemini беше моята.. 

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Всъщност двете делка ги сменяха без нещо да ги замерват дали работи датчика на Хол можеби незнаят как да ги замерят.Интересно,че тока дойде изведнъж и колата запали.А алармата въобще я няма при мен никога не се е случвало някога да изписучи или да светне индикацията.Мисля че не може на контакт да хвърля искра и после да изчезва,ако има някакъв имобилайзер мисля,че въобще няма да хвърля искра и то на контакт.
Този с компютъра който се занимаваше смени десет програми и неможа да влезе във връзка,само на една от програмите изписа,че липсвал някакъв плюс.bobocamaro написа:Голямата букса на ЕКУто-лош контакт? Аз изхвърлих италианска аларма, за каквато спомена колегата. Gemini беше моята..
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
nnanov написа:Колата е Б3 2Е 115-коня с обикновенна газова уредба.
nnanov написа:... и като завъртя и ток не ходи до делкото,нито на едното което пробвахме,нито на другото делко.
Бързо бягай при газаджията да му цепнеш чимбера с нещо тежко, дето можеш да го прежалиш!
Все пак - попитай първо дали не ти исключва контролера при превключване на газ, де!

Ако отрече - е, значи вече е почнала да прави проблем тая аларма, дето 'не ти е правила проблем' до сега

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Газовата уредба е монтирана в Италия,незнам защо не са сложили газов инжекцион.Може и от контролера на газовата да прави проблем,ще го проверя и него.Някой да има и продава предни датчици на колелата за АбС-а за моя двигател? Интересно сега,че колата от 2-3 дена не е спирала в движение или нещо да губи токовете,само остава проблема със сутрешното палене дори и след като и сипах добавка СТП-и за инжекция пак със зор пали сутрин и докато не загрее малко,не държи оборотите.
Re: Проблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Пиша тук, за да не отварям нова тема.
Проблема ми е сходен, като карам колата, днес ми се случи, тръгвам от светофар на първа още с нормално подадена газ и колата за момент заби муцуна, все едно свършва газта...После ми направи впечатление, че като ускорявам м/у 3-4хил. оборота независимо на коя предавка(в случая 2ра,3та)за момент все едно няма газ,после тръгва но на "присецване"...а пък в следващия момент тръгва и се изфорсирва с цялата мощност,..а газ има
Преди ми правеше така и Ваското1 ми презапои реле 30 и се оправи, но сега го отворих, мерихме с мултицет крачетата и отзад клемите-работи, подадохме му ток ..бачка си... няма нагоряло, а проблема е идентичен ....
Лятото смених клемореда на контактният ключ....да не би пък от него нещо... въпреки, че върти стартера без проблем ... трябва да погледна ключа на газта,моя е от тези с три позиции ....
Проблема ми е сходен, като карам колата, днес ми се случи, тръгвам от светофар на първа още с нормално подадена газ и колата за момент заби муцуна, все едно свършва газта...После ми направи впечатление, че като ускорявам м/у 3-4хил. оборота независимо на коя предавка(в случая 2ра,3та)за момент все едно няма газ,после тръгва но на "присецване"...а пък в следващия момент тръгва и се изфорсирва с цялата мощност,..а газ има

Преди ми правеше така и Ваското1 ми презапои реле 30 и се оправи, но сега го отворих, мерихме с мултицет крачетата и отзад клемите-работи, подадохме му ток ..бачка си... няма нагоряло, а проблема е идентичен ....

Лятото смених клемореда на контактният ключ....да не би пък от него нещо... въпреки, че върти стартера без проблем ... трябва да погледна ключа на газта,моя е от тези с три позиции ....
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Здравейте отново !!! след толкова много опити и ходене по мъките установих,че причината колата да ми гасне в движение е от реле номер 30.Старото реле го вадих много пъти и го отварях за студени спойки но всичко си беше наред.Реших да сваля капака на бушонното табло за да имам достъп и когато карам и колата угасне да размърдам въпросното реле и точно в този момент колата тръгваше,отново пробвах така няколко пъти за да се убедя,че от релето идва проблема.Купих си ново реле на стойност 12 лева и до сега вече втора седмица колата не ми е гасняла.Благодаря ви за мненията и отделенонто време !!! Проблема е решен !!!




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта