golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот damqnski » Пет 04 фев 2011 19:04


Ето на какво попаднах и ми се стори много интересно да сега тук не съм срещал такъв проект 2.0l 16v g60 !
Та интересно ми е има ли сила Г-ладера да захранва този мотор и дали е добра комбинация като гледам клип4ето вади мнгооо красив звук и върви доста добре. А ми се струва че до доста високи обороти се развътра този двигател и интересно ми е какво са ''причинили '' на компресора :)
И индивидуалните дросели са интересно решение и е имало доста играчка с всмукателя .
Ще съм благодарен ако по компетнтни колеги се изкажат дали е добра комбинация и заслужава ли си

Volkswagen Golf 2 2,0 L 16v G60 300+ pk

Dit uit de hand gelopen project begon met een simpele g-lader revisie. Al snel na de revisiebeurt bleek dat we ons werk te goed hadden gedaan. De hoeveelheid lucht wilde niet in de 8v kop. Na een gesprek met de klant hebben we een stappenplan gemaakt en van het een kwam het ander. In het kort komt het er op neer, dat we een compleet nieuwe motor hebben gebouwd inclusief aandrijflijn, uitlaat en remmerij.

De oude 1.8 8v motor beschikte al over een vermogen van 240 pk, dus de nieuwe motor moest wel een stap voorwaarts zijn, daarom hebben wij gekozen voor een 2.0 16v G60 met 4 gasklephuizen (throttle bodies). Het eind vermogen moest ergens tussen de 300 en 400 pk komen en dat is ons gelukt, op het moment van schrijven beschikt de motor over 322 pk en een respectabel koppel van 360nm. Er komt nog een schepje bij bovenop, het eindresultaat kunt u in de loop van 2010 lezen op onze website



Specificaties:

Motor: 2.0 16v G60 met throttle bodies
Aandrijflijn: gereviseerde en aangepaste TDI 5-bak voorzien van een Quaife sper
Motormanagement: DTA motormanagement voorzien van Supro software
Remmen: voorzijde Brembo 4-pots remklauwen met 305mm schijven
Achterzijde Golf 4 4-motion remklauwen met 256mm schijven
Uitlaat: custom made uitlaatsysteem, WRC kat, spaghetti spruitstuk, vacuümbediende klep voor het geluid.

Gadgets:
- Elektronische stuurbekrachtiging,
- snelheidsafhankelijk/programmeerbaar
- Launch control
- Traction control
- Nat/droog programma
това е информация от саита :
http://www.supro.nl/index.php/projecten ... 00-pk.html

http://www.youtube.com/watch?v=48njSXFQT20
ето и клип4е
:да:
:D
Прикачени файлове
supro motorombouw golf 2 2.0 16v g60 (1).jpg




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот Vizor » Пет 04 фев 2011 19:24


Хубаво, че знам немските диалекти иначе нищо нямаше да разбера mhihi . Но като гледам не е направил някои сбирщайн. Би се получило чудесно, но парите ще са доста сериозни ако искаш да копираш неговия проект. Само електрониката ти е една сериозна маса пари!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот leonardo_vd » Пет 04 фев 2011 19:36


Поредния виртуален проект.


Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот damqnski » Пет 04 фев 2011 20:21


чак пак и проект. просто имам въпроси на които не мога да намеря отговор .
Като например всмукателя как е направен имам някои идеи за направа но трябва да по прочета малко механика на флуидите и компресора пипано ли е не6то по него за да работи добре във високите имам и още но предпо4итам по компетентни от мен да се изкажат пак и как се отразява на ресурса на г ладера този режим на работа понася ли му защото като цляо съм чувал противоречиви мнения


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот Volkov » Пет 04 фев 2011 20:28


damqnski написа:чак пак и проект. просто имам въпроси на които не мога да намеря отговор .
Като например всмукателя как е направен имам някои идеи за направа но трябва да по прочета малко механика на флуидите и компресора пипано ли е не6то по него за да работи добре във високите имам и още но предпо4итам по компетентни от мен да се изкажат пак и как се отразява на ресурса на г ладера този режим на работа понася ли му защото като цляо съм чувал противоречиви мнения


Ти как мислиш?! Да накараш нещо да се върти по-бързо от това, за което е изчислено мислиш ли че не му се правят доработки?!
Най-малкото се започва от лагерите на компресора! :wink:
Всичко се прави с едно нещо - пари!


Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот damqnski » Съб 05 фев 2011 0:27


да прав си то преди да се замислиш за каквто и и да е било тунинг ако искаш да има смисъл трябват пари а и не мисля че само една смяна на лагери ще свърши работа :wink: се пак този компресор е сметнат да дава определен надув в работния си диапазон и ако просто със други ролки го вкараш в нормалните за него обороти то тои във вискоите ще умира няма да може да осигурява необходимия дебит а и още ред подробности та и това ми е въпроса някои правил ли е такива експерименти да сподели мнение


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 05 фев 2011 0:57


Volkov има на предвид че се слагат спец лагери при Rs обработката :wink:


Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот damqnski » Съб 05 фев 2011 12:06


да разбрах го нали трябва да се промени нещо ако просто ги смениш нищо няма да стане от търсения резултат :да:


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот apa6o » Съб 05 фев 2011 18:25


damqnski написа:да разбрах го нали трябва да се промени нещо ако просто ги смениш нищо няма да стане от търсения резултат :да:

Еми смисъла от по-добрите лагери е във възможността им да издържат по-голямо натоварване, от там може тунера да си позволи по-високи обороти на компресора, от там и по-голям надув. А за такива като теб има Гугъл, Яху и други търсачки... Сети ли се на къде бия. Форума не е място за придобиване на техническа грамотност :roll:
Ако искаш да си обясниш нещо, поинтересувай се в нета какво е Г-ладера, какво са стейджовете му на тунинг и тогава ако не си се сетил, пробвай да попиташ някого, ама за предпочитане на ЛС примерно... :да:

ПП
:link
:link
:link

Ето ти бързи 3 сайта, ако не се оправяш с чуждите езици, мога да ти помогна с превода или ползвай :link :!:

ППП
А смисъла от темата е? Отново си е чист Офф-топик Автомобили, за темата "Кой какво видял в нета?". Явно модераторският екип е в почивка :delete


Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот damqnski » Съб 05 фев 2011 20:34


мерси колега на маи наистина съм сбъркал мястото на темата нека модераторите я преместят благоря
оскоро имам регистрация във форума наистина маи съм объркал раздела


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: golf 2.0l 16 V g60 + индивидуални дросели

Мнениеот Li4o » Съб 05 фев 2011 22:45


damqnski написа:мерси колега на маи наистина съм сбъркал мястото на темата нека модераторите я преместят благоря
оскоро имам регистрация във форума наистина маи съм объркал раздела

Темата е преместена...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта