Голф 4 ТДИ АРЛ смяна на хидравлични повдигачи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
palauzov
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот palauzov » Вто 20 юли 2010 20:55


Питам те защото аз като ги сменях моите парвия път ми дадона някакви дето ставали но след 5.000км си наложи да сменям и разпределителния вал и повдигачите защото повдигачите бяха износили и валал.Вала взех втора употреба а повдигачите нови но бяха по 40лв уш оригинални де




Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот rmk » Сря 21 юли 2010 21:19


Evil_Master:
rmk написа:Ти сам ли си ги сменя, ако да - по каква схема развива и завива болтовете на петите на разпределителния вал ?


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Evil_Master » Чет 22 юли 2010 0:06


Леле палаузов ти ме вкара в ебати размисала, ся ако родя малки голфчета мноо ше мие неприятно тря знаиш.За ся няма проблеми и дано нямам мамицата му.А рмк, човече сичките ми коли до ся де съм карал, ко имало да се праи съм го прайл при тоя моя човек - майстора и нямам и понятие кое как е развивал обаче заради зададения въпрос и съответно проблема дето явно не съм видял това, което си подчертал и във следващия си пост, утре ще питам моя човек и ще Ви кажа, ко е прайл и как и ще опиша достойно подробно.Ама дано не роди колата, че вала е кам 1000 лв май май - за разпределителния говоря.Може и по малко може и по вече, но 1000 май е максимума.УЖАС дано ГОЛФУ не са прецака.Утре ше пиша ко как е ставало.
Поздрави.


palauzov
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот palauzov » Чет 22 юли 2010 21:14


Е това че при мене се получи така не значи че и при теб ще стане така,просто си поръчваи части за модела не си правете експериминти с ефтини части и няма да имаш проблеми,пожелавам ви успех


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Evil_Master » Чет 22 юли 2010 21:21


Днес питах майстора как е стягъл петите и каза, че някъв особен начин нямало просто се стягали от белега към края на вала и се стягали всичките леко и малко по малко и заедно за да не се счупел вала.В общи линий това каза.А относно самите повдигачи каза, че за тея гарантирал че са точните.


irregular
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот irregular » Съб 24 юли 2010 7:59


А чашките за ARL и разпределителен вал някой да знае като цена колко са? И също така имат разлика в дебелината спрямо другите мотори 90,110 коня който са?


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот niki7878 » Съб 24 юли 2010 9:20


Няма как да изкараш с оригиналните разпръсквачи 260коня, колега, още на 220 ще приключат но пък се продават тунинг такива и с тях става. Разпределителния вал си е приблем на АРЛ и на АСЗ, така че не го мисли толко а и с твоя вал пак ще ти е трудно да направиш 260коня, ще ти трябва малко "по-рошав" а той пък е по-малко от 1000лв. И друго да не забравя при тази мощност първото нещо което ще се предаде ще е съединителя та и за него ще трябва да помислиш има доста варианти но за сега евтин няма. Също така е препоръчително да си смениш и биелите, не е задължително но аз не бих ги карал над 500Нм...


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Evil_Master » Нед 25 юли 2010 15:31


Попринцип и аз се притеснявам малко от вала за биелите не толкова понеже по спецификация уж им дават до 520Nm но все пак ги мисля и тях.Сега един познат в германияе намерил леон купра със нечовешки удар отсртани и отзад и лек таван отпред уж бивал в смисъл не е мачкан много.Момчето дето го карало казало че бил с 272 градусов вал ако не бъркам градуса и хибридна турбина съставена от гореща част на 150 и студена от 2,5 или нещо такова.За сега мога само да излъжа нещо понеже чакам да ми прати снимки и по-вече инфо за мотора.И там било редени с голямата торба става дума за маховик притискател и съединител доколкото знам бил кевларен май, разпръсквачите били най големите за мощност около 300 кс и цената им нови била 900 евро.Това е което знам до сега.Пича го дава целия сеат за 2000евро.И сега умувам.Един познат от варна дето е доста в час ко става и как смята че цената е мноо добра.Защото има всичко по мотора а и помпата в резервоара май била друга.Но генерацията му маи неставала за моята кола тряло да се препрая май.Но пакказнам сега говоря неща дето не съм видял на 100% и ак стигна до покупката евентуално тогава вече мога да споделя по вече и по сериозни неща.
А като цяло немисля да влизам тежко във филма искам просто да изкарам максималните коне от тоя мотор без да се родят малки голфчета ако ме разбирате.Иначе обмислям сериозно вариянта за купровите чаркаля.Иначе от тоя мотор с тоя хардуер и добър софтуер се изкарват максимални коне около 190 - мерени са на диното във варна.мисля че бяха 160-170 на колелта но може и да бъркам ще видя ако пича си пази графиките само съм сигурен че бяха 420 нютоните


Потребителски аватар
Bucata
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 13:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен, Варна

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Bucata » Пет 04 фев 2011 21:06


rmk написа:Еми щом ти искат 500 лева за капак и гарнитура (а твоя капа си здрав) - мажи си силикон и дано позадъби. Иначе 110 коня са два варианта:
- AHF е моя и за него само гарнитура не съм виждал, капака ми е алуминиев.
- AFN май също да беше 110 коня, но малко по различен вариант и за него си има, този е с по различен капак има едни три шпилки отгоре и капака е железен.


Има и ASV двигателче с 110 к.с. :beer


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот rmk » Съб 05 фев 2011 13:11


Ами чудесно - опиши какъв е капака му. Поне за това си говорим.


Потребителски аватар
Bucata
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 13:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен, Варна

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Bucata » Съб 05 фев 2011 13:53


На AHF и ASV са едни и същи (доколкото съм гледал на картинки :mrgreen: ), иначе в един електронен магазин видях че се продава ганитура отделно за AHF


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот bai_ILIA » Съб 05 фев 2011 18:15


morfei1 написа:На капака на клапаните май гарнитура няма :roll:


Има и още как. Скоро я сменях. На по старите (като година на произвосство) ТДИ ПД капаците са съвсем малко по-различни и съответно самите гарнитури. Аз смених само гарнитурата понеже колата ми е 2005. На самата гарнитура на Виктор Рейнц има упътване с картинки по което много лесно може да се познае дали минаваш с капак или само с гарнитура. Разликата е едно малко зъбче в профила на гарнитурата. Ако си със стар капак и набиеш нова гарнитура гарантирано ще тече...

Така, че за съжаление ТДИ ПД от първите години са "прецакани" в това отношение...Предполагам в каталозите за части ще може да се провери коя година и месец става ъпгрейда на капака...


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот rmk » Съб 05 фев 2011 21:17


Bucata написа:На AHF и ASV са едни и същи (доколкото съм гледал на картинки :mrgreen: ), иначе в един електронен магазин видях че се продава ганитура отделно за AHF

Супер, дано скоро ги пуснат и тук по магазините, че за сега моята е залепена със силикон, че яко се беше удървила и нищо не уплътнява :D


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Peteff » Нед 06 фев 2011 9:16


за гарнитурата - силикон ренцо (мисля че така се казваше ). обезмасляваш капака гарнитурата и главата , мажеш капака добре , слагаш гарнитурата в него , мажеш от другата страна на гарнитурата към главата , слагаш си капака , чакаш няколко часа да изсъхне добре и повече няма да имаш никакъв теч от там . силикона не го забърсваш , оставяш го да си изплюе излишния и това е . това упражнение е за оригиналната гарнитура .


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот batteto.1984 » Вто 08 мар 2011 23:02


Здравейте колеги гледам сменяте повдигачи от къде ги вадите тия цени 16,40 за повдигач ИНА.За тоя мотор единия повдигач по магазините е около 35-40 лв. Дай някъкъв парт. номер ако можеш!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта