VR6 във клубът
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Гледах мойта седалка няма нищо за реголиране.. но я видях че е хваната за стойката със болчета и ми мина на бърже че може да се сложи друга. Още повече че стойката е метална и може да се преправя. Тука около нас има една мънинка моргичка през следващия повичен ден ще прескоча да видя какви коли имат.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Можеш да вземеш размерите, на подиума, и ако нещо пасне като размери, и може да се мине евентуално само с пробиване на нови дупки, още по-добре. Иначе идеи и варианти много, но трябва да се гледа и пробва. Може от друга кола на VW да стане заради унификацията. От омегата седалките са по-широки, но понякога с една шина, или парче винкел може да стане оргиналдъ. Освен това има разлика в наклона на самата седалка, на Т4-ката е почи хоризонтална, а от БМВ например има наклон, който трябва да се съобразява, за да пасне добре и да се седи удобно в седалката. Често пъти се правят направо нови подиуми (стойки под седалката), защото има и разлика във височината. Освен това, така и така си се захванал добре е да се съобразиш с твоите размери, ако предимно ти караш буса. Успех и късмет 

Последна промяна от KingoftheROAD на Сря 02 фев 2011 21:18, променено общо 2 пъти.
- digenchev
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VR6 във клубът
Уникален е .... колега.........


- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Ето нещо ново. Това за наклона него знаех. Ще се огледам тука но в Бг.моргите ще имам къде къде по голям избор и в пъти по евтин
. А и тук нямам електрожен. Снощи се ровнах в нета но не можах да намеря някой да продава нормални седалки. Все спортни пластмасови излизат. Но затова пък намерих тапицерски фирми
Днеска ходих да купя масло и магазинера по каталог някакъв ми предлага 5W30 пълна синтетика за моя двигател това възможно ли е?
digenchev мерси, и на мен почва да ми харесва все повече и повече, въпреки че съм имал Т4 преди 2-3 год. Този е по новичък по лачен и хваща око отдалече. Поне моите очи де


Днеска ходих да купя масло и магазинера по каталог някакъв ми предлага 5W30 пълна синтетика за моя двигател това възможно ли е?
digenchev мерси, и на мен почва да ми харесва все повече и повече, въпреки че съм имал Т4 преди 2-3 год. Този е по новичък по лачен и хваща око отдалече. Поне моите очи де

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
За Норвегия е напълно възможно. За Булгаристан, може би ще трябва 10В40, че лятото доста по-топло, а зимата не е чак толкова студена. Освен това движока ако е на близо 200 000 км, според мен луфтовете му вече не са като на нов, и спокойно може да се мине един клан нагоре по-гъсто масло. За да може и маслената помпа да поддържа добро налягане. Това са си само мои лични разбирания.
- aylin78
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: VR6 във клубът
4ЕСТИТО на колегата,да си кара бус4ето и да се радва на него-е все пак е нашата марка
и дано се саберем на другия събор и ние с т4-ките,от скоро си мисля да докарам малко ролбари от турция,имам информация 4е мога да ги спазаря на добра цена,и за хора от форума бих ги пуснал на минимална пе4алба да вари алъш вериша дето се вика,но това все о6те си е една идея 


-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re: VR6 във клубът
въобще не се чуди слагаи 5W30 като покараш ще си покаже аз моя от начало 2пъти слагах 10W40 и вече минах на 5W30 нямам никакав проблем дори и него гори и редовно си го настъпвам да несе събират сажди а км по километраж са 350000км мотора ми е 2.5TDI-102k.c.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
сипнах му аз 5w30 па каквото и да става. 
Няколко поста по горе бях споменал че взех парктроник. И днеска оглеждах как и къде да го слагам. На предната броня имам да слагам 4 сензора но тя е малко като дъга и не знам къде да дупна дупките за първите странични сензора. Я ударете едно рамо колко встрани на бронята трябва да е първият.

Няколко поста по горе бях споменал че взех парктроник. И днеска оглеждах как и къде да го слагам. На предната броня имам да слагам 4 сензора но тя е малко като дъга и не знам къде да дупна дупките за първите странични сензора. Я ударете едно рамо колко встрани на бронята трябва да е първият.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VR6 във клубът
galyaradeva написа:сипнах му аз 5w30 па каквото и да става....
напълно нормално е за този климат да са ти препоръчали 5в30
а карам с 5в40, ако мотора ти е добър няма да го гори

- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Абе май не е много добър.. но сега го следя че имам едни съмнение...
- aylin78
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: VR6 във клубът
Карай и не му мисли,сипвай и гледай как бега 

- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: VR6 във клубът
Aз също още не съм монтирал предните датчици,но като видях къде ми е грешката при задните.предните ще монтирам тук.
- aylin78
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: VR6 във клубът
Аве колеги аз на моята пе4ка все и сипвах 10в40 и гореше масло кам 2 литра на 10000км,аз я карам на къси разтояния,сега минах на 15в40 купих си Кастрол от германия от Обито мисля беше за 17 еу 5 литра,как е ви се струва по-гъстото масло по-добре ли е?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Аз от германия си дойдох с някаква полусинтетика 10В40, но сложих Арал 15В40. цената е към 14-15.лв литъра, но нема проблема с лепа брена. За нашия климат е по-добре по-гъстото масло лятото. Преди с полусинтетитката ми потракваха повдигачите сутрин, сега пали мазно мазно. Освен това в момента движока е на около 230 000км. реални и луфтовете му вече не са като на нов, и за да може маслената помпа да поддържа добро налягне и в жегите умишлено минах на по-гъстото масло. Сменям го на 10 000 км. Освен това зимата в Пловдив не е толкова мразовита като в Германия...
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Аз взех пълна синтетика, магазинера каза смяна след 15 000 кл. щото било с дълъг живот.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта