eng написа:stefan4o написа:Колега eng. А как биха ти прозвучали 120 000км навъртени в България от предимно жена-шофер (баща ми я кара по-рядко, ама той е от типа "всяка дупка е моя", просто наистина цели почти всяка дупка)? Окачването все още не е мръднало - вече 4та година и 120к км
Е 120к не са като 12к. нали?Евала за такова окачване за джетата от профила ли става въпрос?Иначе и аз мога да се похваля с безпроблемен пробег на едно Ауди Б4 на което за 3 години и половина почти 140к. и сменени само двете предни биалетки още като го купих.Оттам нататък само каране без нещо д акаже хлоп или троп.
Всъщност говорех за пасата на родителите ми. Б5.5 1.9ТДИ... Джетата още не съм й навъртял толкоз километри, не знам дали изобщо ще успея, тъй като я ползвам предимно до работа и обратно...
ми не, намеквам, че дори да имаш каско пасата е често краден, седиш 2 месеца без кола и после пак всичко наново с търсене на екземпляр. А форд не е апетитна кола за крадене, освен това мондео мк3 не струва 3 хилки, ами си започва от 6 минимум....
Поне това е една от причините да не си вземам пасат, нямам гараж, не искам да й треперя.
Аз си мисля, че това време с кражбата на коли е отминало и вече не е чак толкоз актуално. Когато колата ти има каско не виждам кой би тръгнал да я пипа
Иначе за неудобството и седянето без кола си абсолютно прав, но мен лично това не би ме спряло да купя колата, която искам, независимо дали говорим за Мерцедес, Ауди, Фолксваген, Лада или Шкода...



,а малко след това на път за село при скорост от около 80км/ч едната релса на шофьорската седалка се откърти от купето и опря в пътната настилка,зад колата заизлизаха искри като от ъглошлаиф,някак си успяхме да прикелемезим работата за да се приберем обратно в града,установихме яко ръждясало купе.Седмица по-късно форда беше продаден 3 пъти по-евтин от закупуването си на един смелчага от ромски произход(те си тачат марката),като му беше обяснено за ПРОБЛЕМИТЕ!!!Бащата си купи голф,а малко по-късно Пасат Б3.5,който кара и до днес.