eng написа:stefan4o написа:Колега eng. А как биха ти прозвучали 120 000км навъртени в България от предимно жена-шофер (баща ми я кара по-рядко, ама той е от типа "всяка дупка е моя", просто наистина цели почти всяка дупка)? Окачването все още не е мръднало - вече 4та година и 120к км
Е 120к не са като 12к. нали?Евала за такова окачване за джетата от профила ли става въпрос?Иначе и аз мога да се похваля с безпроблемен пробег на едно Ауди Б4 на което за 3 години и половина почти 140к. и сменени само двете предни биалетки още като го купих.Оттам нататък само каране без нещо д акаже хлоп или троп.
Всъщност говорех за пасата на родителите ми. Б5.5 1.9ТДИ... Джетата още не съм й навъртял толкоз километри, не знам дали изобщо ще успея, тъй като я ползвам предимно до работа и обратно...
ми не, намеквам, че дори да имаш каско пасата е често краден, седиш 2 месеца без кола и после пак всичко наново с търсене на екземпляр. А форд не е апетитна кола за крадене, освен това мондео мк3 не струва 3 хилки, ами си започва от 6 минимум....
Поне това е една от причините да не си вземам пасат, нямам гараж, не искам да й треперя.
Аз си мисля, че това време с кражбата на коли е отминало и вече не е чак толкоз актуално. Когато колата ти има каско не виждам кой би тръгнал да я пипа
