acrofil написа:Знам че има доста информация, но нямам време да търся и които има желание нека да коментира. Всичко свързано с трите мотора от собственици на такива е добре дошло.
Колега аз съм с 2,3v5.Мога да ти кажа само хубави неща естествено

Подръжката на мотора въобще не е толкова скъпа както някои хора си мислят.Най скъпите елементи са по запалването: свещите(около 100лв),оригинален комутатор 680лв на фирма фасет е 320лв и бобините около 480лв.При положение ,че не са консуматив (освен свещите) цените се поглъщат .
Колега мога да ти кажа че на този мотор наливаш само масло и сменяш филтри и си ти.
Голямо негово качество е много високия въртящ момент и на ниски обороти.В района от който съм с много стръмни изкачвания мога да ти кажа ,че с предваките въобще нямаш нужда от постоянно сменяне според наклона ( вкараваш четвърта караш нагоре надолу и ако не погледнеш скоростите няма да разбереш ,че мотора има нужда от смяната им

).
Виж вече разхода е друга тема.Преди да сложа газовото по баирите ми даваше от 9 до около 10.5 бензин според зависи.Най-много харчи на много кратки разтояния и студено време.На дълго съм слизал на 7.7 бензин с леки изръчквания (няма друг начин с толкова коне)

.
Сега с газовото разхода се върти около 11-12 газ на дълго около 8-9.
Забравих да спомена и звука който наистина си е уникален направо стопля сърцето.
Като минус мога да отбележа ,че малко бавно се развърта но след 3000 оборота конете вече почват да удрят по капака и така до 6200 някъде.
В общи линии това е.
