ARL дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот niks76 » Вто 26 яну 2010 9:08


gogovaseev написа:
irregular написа:
KirilGeorgiev написа:И на мен на турбо ми намирисва.Мойта каляска е на 310 000 и турбото не е сменявано.Колкото и да ми е неприятно май ще трябва да се разделя с 900лв за ново турбо.За сега ще си я карам па като се счупи ще го сменявам.


Малко смут да внеса,турбината е рециклирана преди 2000км.Следва да не е от нея...Тръгнал съм по следния път:
1.EGR
2.Някоя дюза да не държи налягане - О пръстените и промивка(евентуално)
Към края на месеца ще ходим пак на доктор и ще пиша какво е станало.
Явно това е болна тема на тези дизели..

колега аз сам ти казал и вав предното мнение ако пу6и бяло не е от турбото.поне аз не сам виждал от развалено турбо да пу6и бяло.сменил сам около 30тина турбини тук и никоя не е била сас подобно пу6ене.успех

а аз съм виждал няколко коли които ги познавам доста добре, месец преди да хвърлят турбо си пушеха бялоо и то яко(като отвреме навреме пушека из4езваше)след като родиха по една турбина и пушека из4езна 8)




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот gogovaseev » Вто 26 яну 2010 19:33


niks76 написа:
gogovaseev написа:
irregular написа:
KirilGeorgiev написа:И на мен на турбо ми намирисва.Мойта каляска е на 310 000 и турбото не е сменявано.Колкото и да ми е неприятно май ще трябва да се разделя с 900лв за ново турбо.За сега ще си я карам па като се счупи ще го сменявам.


Малко смут да внеса,турбината е рециклирана преди 2000км.Следва да не е от нея...Тръгнал съм по следния път:
1.EGR
2.Някоя дюза да не държи налягане - О пръстените и промивка(евентуално)
Към края на месеца ще ходим пак на доктор и ще пиша какво е станало.
Явно това е болна тема на тези дизели..

колега аз сам ти казал и вав предното мнение ако пу6и бяло не е от турбото.поне аз не сам виждал от развалено турбо да пу6и бяло.сменил сам около 30тина турбини тук и никоя не е била сас подобно пу6ене.успех

а аз съм виждал няколко коли които ги познавам доста добре, месец преди да хвърлят турбо си пушеха бялоо и то яко(като отвреме навреме пушека из4езваше)след като родиха по една турбина и пушека из4езна 8)

колега ми то по две няма как да родат ако не са би турбо.ама колегата е написал 4е неговото е на 2000км и все си мисля 4е за 2000км няма как да си замине. :beer


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот niks76 » Вто 26 яну 2010 19:37


аз 4ИСТО ново успях да с4упя за 3 седмици :oops:


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот gogovaseev » Вто 26 яну 2010 19:55


niks76 написа:аз 4ИСТО ново успях да с4упя за 3 седмици :oops:

то и за 5 мин може да се с4упи ма вапроса е какво го е накарали да се с4упи ако си го напомпал сас някои 4ип е нормално,ина4е ако си4ко е нормално по колата аз не виждам как 6те се с4упи за 3 седмици.все пак успех де дано ве4е не ги 4упи6 толкова барзо.4е ина4е :bishop


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот morfei1 » Вто 26 яну 2010 20:35


1500лв. е това турбо, какво го мислите толкова. Караш и това е, като се счупи сменяш и продължаваш да караш. Има къде къде по-страшни неща :) .


irregular
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот irregular » Вто 26 яну 2010 21:37


Колата е без чип!Още малко остана след проверката на тези две работи,ако не се оправи ще погледна и турбото.
Колкото повече пазиш,толкова повече се чупи ;) В интерес на истината като се замисля,не съм я карал много сериозно.Ако за този мотор 150-160км поддържане на магистралата са много......
Колега ако е турбина нещо трябва да го е причинило това.За 2000км не е нормално ;)

Истината е,че няма майстори,който познават мотора за да могат да кажат от къде е проблема !


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот gogovaseev » Сря 27 яну 2010 7:33


irregular написа:Колата е без чип!Още малко остана след проверката на тези две работи,ако не се оправи ще погледна и турбото.
Колкото повече пазиш,толкова повече се чупи ;) В интерес на истината като се замисля,не съм я карал много сериозно.Ако за този мотор 150-160км поддържане на магистралата са много......
Колега ако е турбина нещо трябва да го е причинило това.За 2000км не е нормално ;)

Истината е,че няма майстори,който познават мотора за да могат да кажат от къде е проблема !

колега аз пак казвам 4е не е турбо но ако е то не6то не е наред за6тото за 2000км не е нормално или не е рециклирано добре или не6то др го ебава.а за пазенето си прав колко пове4е и настоява6 и ра4ка6 по една кола толко по зле.успех ти желая :beer


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот niks76 » Сря 27 яну 2010 9:56


за мен едно рециклирано турбо е по зле и от втората употреба ,така 4е 2000км не са критерии 4е не е турбина.успех с решението на проблема ,макар 4е ми се струва 4е ако беше си ръ4кал колата както трябва досега щеше да търсиш и турбина
П.с колега Гоговасев мен не ме гледаи,4упенето е експериментално с у4ебна цел........ 8)


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот gogovaseev » Сря 27 яну 2010 20:56


niks76 написа:за мен едно рециклирано турбо е по зле и от втората употреба ,така 4е 2000км не са критерии 4е не е турбина.успех с решението на проблема ,макар 4е ми се струва 4е ако беше си ръ4кал колата както трябва досега щеше да търсиш и турбина
П.с колега Гоговасев мен не ме гледаи,4упенето е експериментално с у4ебна цел........ 8)

колега нито те гледам нито ме валнува как 4упи турбини.е 6том ги 4упи6 за по 3 седмици сас у4ебна цел зна4и не то притесняват някакви си 800евро за ново турбо но изглежда 4е вав форума има колеги които ги притесняват парите все пак не вси4ки са вав париж.ве4е е времв да по4не6 и сас мооторите да еьпериментира6 за по няколко дни за да се у4и6 и на моторите.като на4ало пробваи без масло колко 6те кара.успех ти желая :beer


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот niks76 » Сря 27 яну 2010 22:27


пробвал съм и с някои масла които не се продават по магазините-до 80км мотора изкарва без масло и после е за боклука 8) (само 4е бензин и без турбо)
в момента пробвам разработка за масло на Рено:дават и 100000км от смяна на смяна- и 4акам да видя таксито(опитното заи4е) дали ще се окоти...............


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот jordanpar » Сря 27 яну 2010 22:58


:applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
valko.80
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 06 фев 2011 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот valko.80 » Вто 08 фев 2011 20:11


Всички се оплакват,че им пушат колите на минусови температури,и всеки се заканва че ще провери-оправи проблема,но никой не пише дали си е решил проблема :wink:


vesk0
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 дек 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот vesk0 » Вто 08 фев 2011 22:41


сега в това студено време е нормално и моито arl пуши така и на оше един приятел arl пак пуши от бяло понякога ходили сме по маистори и всеки ни казва караите небой те се


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот Zinoto » Вто 08 фев 2011 22:48


Аз от много време съм си го оправил проблема с ALH съм и пушеше бяло като военна димка и лютеше. Настройки на помпата е лекарството, но видях и друг случай с тоя мотор на едно такси и с настойки на помпата ефекта беше минимален. В крайна сметка мотора се оказа много издухан и след ремонта започна да изпушва даже и малко черно. Това обаче е по-скоро изключение.


Потребителски аватар
valko.80
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 06 фев 2011 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот valko.80 » Нед 13 фев 2011 14:09


Забелязвам,че и моята кола(пасат 1.9тди-131кс)пуши бяло и мирише на неизгоряла нафта-лютиво при първо палене,и леко прехапва-приклаща до 3-4мин...гледал съм синхронизация(0-0.5),дюзи-под единици,впръскване 0.49мг-0.52мг,свещи сменени,горивен филтър сменен,темп.датчик сменен...незная каде да търся проблема,и започвам да се изнервям,че ако съм около колата се вмирисвам да нафта.Ако някой е решил този неприятен мирис на лютиво,и това гадно приклащане-сутрин на студено да сподели :beer

Последна промяна от valko.80 на Чет 14 апр 2011 13:51, променено общо 3 пъти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта