Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Сря 02 фев 2011 19:08


Да зема да му сложа този сешоар.
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Vizor » Сря 02 фев 2011 19:10


Де да ставаше само с него :( Бая модване иска тая джиджавка


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот set16v » Сря 02 фев 2011 19:25


еей човек това е възрастно доста бре,защо не помислиш за нещо новичко


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Сря 02 фев 2011 19:26


set16v написа:еей човек това е възрастно доста бре,защо не помислиш за нещо новичко

Aз се майтапя. То е големо колко мотора ми. :drunk


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот set16v » Сря 02 фев 2011 19:29


leonardo_vd написа:
set16v написа:еей човек това е възрастно доста бре,защо не помислиш за нещо новичко

Aз се майтапя. То е големо колко мотора ми. :drunk


как голямо бе човек :shock


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Сря 02 фев 2011 19:31


set16v написа:
leonardo_vd написа:
set16v написа:еей човек това е възрастно доста бре,защо не помислиш за нещо новичко

Aз се майтапя. То е големо колко мотора ми. :drunk


как голямо бе човек :shock

Епаааа за мен е големо, нямам кинти за такъв сетъп. Аз съм е*аси каръка или се малки или големи турбиниси намирам ... /за без пари говоря/.. Явно ще трябва да се изтръскам от кинти за некое свястно турбо.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пет 04 фев 2011 19:31


Eто малко снимки от днешната работа. Боя и лак. :drunk
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пет 04 фев 2011 19:33


Ето още малко че нещо се прецака нета и не можах да ги кача всички едноверменно.
Изображение
Изображение
Изображение

Тези дни ще сме вече на сглобяване.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Съб 05 фев 2011 9:42


Днес мисля да се работи по окабеляванетто, че доста кабеляк има. Все още съм пред дилема коя бошуниера да ползвам тази от МК1 или от МК3 2Е.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 07 фев 2011 20:33


Почнахме изнсталацията,таблото е монтирано и прозорците. Сега си чака реда за бояджия отвън и след това качваме моторетката, която сега е разглобена за ревизия. Снимки има доста, но сега нямам възможност да ги кача.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Вто 08 фев 2011 8:38


Малко снимки
Изображение
Изображение
Изображение


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот ioshi_s_golf » Вто 08 фев 2011 22:24


Мисля другата седмица да дойда с моя съсел до тебе да те видя кво правиш.

пп. Много добре става много шокар седалка бре :)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Bobby_ » Сря 09 фев 2011 16:54


малеееееее с тази клетка се моли да не се удариш!!!!!!

с нея само си втвърдил купето иначе няма да те опази!!!!!

защо не направи проучване кой е основен ролбар и кой е допълнителен..... чак мен ме хваща яд
баси..... и в "онзи" форум има изписано много по въпроса.......


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Сря 09 фев 2011 17:01


Bobby_ написа:малеееееее с тази клетка се моли да не се удариш!!!!!!

с нея само си втвърдил купето иначе няма да те опази!!!!!

защо не направи проучване кой е основен ролбар и кой е допълнителен..... чак мен ме хваща яд
баси..... и в "онзи" форум има изписано много по въпроса.......

Клетката която съм я направил и е точно това целта, да втвърдя купето. За това е максимално прибрана и орязана. Така че целта и е друга. Това е старо купе и много кекаво.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Bobby_ » Сря 09 фев 2011 20:08


ти можеше да го втвърдиш и без да има клетка..... просто едно презаваряване.

сега при "не дай-боже" удар в колконката ще има щети по купето



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта