Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
balin
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот balin » Вто 28 дек 2010 10:43


Аз пък съм много доволен от устройството за фарове, което предлагат и ми монтираха колегите от фирма Б&Е , работи безотказно и пали фаровете веднага след стартиране, като късите си светят нормално, а не на 50 % :wink:




Потребителски аватар
kaloqn84
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 14:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот kaloqn84 » Вто 01 фев 2011 22:42


Здравейте колеги,
Реших й аз да дам едно много евтино решение по темата.На моя пасат си направих автоматично включване на фаровете и ми излезна точно 9лв.Работата е следната купих си две реленца за газовата те са 30А така че няма проблеми,прекъснах двата плюса към копчето за фаровете с двете релета към контактите им(нормално отворени) а бобинката на релето взема плюс от лампата за акумолатора и минус на маса,така когато лампата за акумолатора изгасне-фаровете светват(с една малка подробност,че фаровете трябва да бъдат постоянно включени) и когато не искаш да караш с фарове просто гасиш от копчето.

Ако някой не му е ясно,пък има интерес да пише на лично.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот achodemo » Сря 02 фев 2011 0:12


kaloqn84 написа:Здравейте колеги,
Реших й аз да дам едно много евтино решение по темата.На моя пасат си направих автоматично включване на фаровете и ми излезна точно 9лв.Работата е следната купих си две реленца за газовата те са 30А така че няма проблеми,прекъснах двата плюса към копчето за фаровете с двете релета към контактите им(нормално отворени) а бобинката на релето взема плюс от лампата за акумолатора и минус на маса,така когато лампата за акумолатора изгасне-фаровете светват(с една малка подробност,че фаровете трябва да бъдат постоянно включени) и когато не искаш да караш с фарове просто гасиш от копчето.

Ако някой не му е ясно,пък има интерес да пише на лично.



:screwy

Аз пък съм много доволен от устройството за фарове, което предлагат и ми монтираха колегите от фирма Б&Е , работи безотказно и пали фаровете веднага след стартиране, като късите си светят нормално, а не на 50 %


Ами нали точно там е идеята да не светят на 100% ,а с намалена мощност която може да си се регулира доста широко при модела на колегата L&R плюс доста допълнителни настройки като екстра :да:


Б&Е
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот Б&Е » Пет 04 фев 2011 14:11


Какъв е смисъла да не светят на 100% ?!! Единствено ще изгорят по-бързо от нормалното :idea:


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот anrus » Пет 04 фев 2011 18:35


Консумацията е доста по-ниска, а по-важното е, че не дразнят насрещните. Каквото и да ви разправят, фаровете не са проектирани със сигнална функция. Предназначението им е да осветяват пътя с концентриран сноп, докато истинските DRL светят с разсеяна светлина.


petiop
Мнения: 207
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г 4х4
Местоположение: софия

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот petiop » Пон 07 фев 2011 13:38


Сложих си реле от Конрад за 20лв пали фаровете след 10-15сек


balin
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот balin » Пон 07 фев 2011 18:43


Аз пък съм много доволен от устройството за фарове, което предлагат и ми монтираха колегите от фирма Б&Е , работи безотказно и пали фаровете веднага след стартиране, като късите си светят нормално, а не на 50 %


Ами нали точно там е идеята да не светят на 100% ,а с намалена мощност която може да си се регулира доста широко при модела на колегата L&R плюс доста допълнителни настройки като екстра :да:[/quote]

Глупости, няма никакъв смисъл да светят на 50 % и да горят крушките много по-често, а и все пак устройството от Б&Е , което ми сложиха е само за през деня, така че не знам кой може да дразни през деня светлината от късите на колата ми ?!!


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот achodemo » Вто 08 фев 2011 0:50


balin написа:
Аз пък съм много доволен от устройството за фарове, което предлагат и ми монтираха колегите от фирма Б&Е , работи безотказно и пали фаровете веднага след стартиране, като късите си светят нормално, а не на 50 %


Ами нали точно там е идеята да не светят на 100% ,а с намалена мощност която може да си се регулира доста широко при модела на колегата L&R плюс доста допълнителни настройки като екстра :да:


Глупости, няма никакъв смисъл да светят на 50 % и да горят крушките много по-често, а и все пак устройството от Б&Е , което ми сложиха е само за през деня, така че не знам кой може да дразни през деня светлината от късите на колата ми ?!!


Поеми си дъх дълбоко и пак се пробвай да кажеш това което искаш ,че нещо не се получи ! :D
Не се долавя идеята ти нещо . :talk:


sashot
Мнения: 529
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот sashot » Вто 08 фев 2011 7:32


Б&Е написа:Какъв е смисъла да не светят на 100% ?!! Единствено ще изгорят по-бързо от нормалното :idea:



Ще изгорят по-бързо, след като горят на по-малка мощност??? Не е ли обратното?
Устройството на колегата, L&R освен това ги пали плавно, което също е сериозен фактор за удължаване на живота на крушките.


vlassadar
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 27 май 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот vlassadar » Пет 11 фев 2011 10:41


Изчетох горе долу цялата тема, не видях само какви са тези L&R, не им схванах нещо.
По въпроса - мойто решение беше следното (не е устройство и струва 0 лв, и вече се е доказало във времето) - издърпах ключа на фаровете и от жиците зад него прекъснах червената с постоянния + и я свързах към жълто-черната, която подава + само на контакт. Т.е тази жица снабдява свойта си клема и тази на червената жица. Висящата червена я изолирах, че в нея си има +. Така всичко си работи по осветлението нормално, с изключение на това, че фаровете светват при контакт и се гасят като махна ключа. При мен няма зумер, пък и да има, не винаги се сещам да паля фаровете през деня. Изглежда, че и във мигачите достига постоянен +, та като се натиснат мигачите докато сме на къси, късите си светват, а ако сме на габарити - габаритите си светват (при изваден ключ). Ще преборя и този "проблем" - тази екстра не ми трябва. Въпроса ми е, вредно ли е за акумулатора докато паля колата, че фаровете светят? Не се гасят при палене, заради прекъсването на червената жица май, както е касетофона например. Идеята с отложеното палене на фаровете ми допада, с намаленото светене - също, с тия релета на фаровете и без това съм ги буустнал да светят на макс
А по другия въпрос - за DRL - изискването не е ли само да се вижда че са запалени късите или нещо съм пропуснал? Имам предвид, че на халогенки не можеш да караш вместо къси, та тези светодиоди ми напомнят на такива. Пък и нашите полицаи нали си ги знаем - могат да се заяждат ако решат, дори да е допустимо


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот achodemo » Пет 11 фев 2011 18:29


vlassadar написа:Изчетох горе долу цялата тема, не видях само какви са тези L&R, не им схванах нещо.
По въпроса - мойто решение беше следното (не е устройство и струва 0 лв, и вече се е доказало във времето) - издърпах ключа на фаровете и от жиците зад него прекъснах червената с постоянния + и я свързах към жълто-черната, която подава + само на контакт. Т.е тази жица снабдява свойта си клема и тази на червената жица. Висящата червена я изолирах, че в нея си има +. Така всичко си работи по осветлението нормално, с изключение на това, че фаровете светват при контакт и се гасят като махна ключа. При мен няма зумер, пък и да има, не винаги се сещам да паля фаровете през деня. Изглежда, че и във мигачите достига постоянен +, та като се натиснат мигачите докато сме на къси, късите си светват, а ако сме на габарити - габаритите си светват (при изваден ключ). Ще преборя и този "проблем" - тази екстра не ми трябва. Въпроса ми е, вредно ли е за акумулатора докато паля колата, че фаровете светят? Не се гасят при палене, заради прекъсването на червената жица май, както е касетофона например. Идеята с отложеното палене на фаровете ми допада, с намаленото светене - също, с тия релета на фаровете и без това съм ги буустнал да светят на макс
А по другия въпрос - за DRL - изискването не е ли само да се вижда че са запалени късите или нещо съм пропуснал? Имам предвид, че на халогенки не можеш да караш вместо къси, та тези светодиоди ми напомнят на такива. Пък и нашите полицаи нали си ги знаем - могат да се заяждат ако решат, дори да е допустимо


Това е на L&R http://smartdrl.com/index.html :да: Няма да сбъркаш !


Потребителски аватар
golfajiata golf 2
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 24 мар 2009 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.

Мнениеот golfajiata golf 2 » Пет 11 фев 2011 19:50


Аз колеги съм с релета на фаровете които са до акумулатора за прословутото забравяне на фаровете пуснах едно кабелче от алтернатора за сигнал на релето за късите и един диод да не връща обратен ток да не направиме някоя беля и схемата е готова палиме алтернатора подава 12 волта(сигнал) на релето то затваря веригата и късите светват гася колата алтернатора спира фаровете гаснат! кабела е няма и 3 метра за пари да не говорим някакви стотинки! Но става ако колата е с монтирани допълнително релета иначе филма става сложен. :beer


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re:

Мнениеот 0001 » Вто 21 авг 2012 16:41


vaskoto1 написа:ми не-не си прав.
при включени дневни светлини (заводски) не светят габарити.
а и къде видя да пише габарити? пише къси или ДРЛ.


Няма законови изисквания за светенето на габаритите през деня. Въпреки това, много хора се притесняват и искат такива устройства със светещи габарити.
При някои коли, ако искаш да слушаш радиото си, без да върви колата, на някоя стоянка, при стандартните устройства светват и светлините на фаровете и може теоритично да падне акумулатора.
И това е проблем особенно за такситата.
Затова се търсят устройства , които черпят ток и се връзват към алтернатора. Тогава фаровете светват едва след като алтернатора подаде ток над 13,2 волта.Тогава можеш да си слушаш радиото без проблем.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта