
Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Аз пък съм много доволен от устройството за фарове, което предлагат и ми монтираха колегите от фирма Б&Е , работи безотказно и пали фаровете веднага след стартиране, като късите си светят нормално, а не на 50 % 

- kaloqn84
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 14:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Здравейте колеги,
Реших й аз да дам едно много евтино решение по темата.На моя пасат си направих автоматично включване на фаровете и ми излезна точно 9лв.Работата е следната купих си две реленца за газовата те са 30А така че няма проблеми,прекъснах двата плюса към копчето за фаровете с двете релета към контактите им(нормално отворени) а бобинката на релето взема плюс от лампата за акумолатора и минус на маса,така когато лампата за акумолатора изгасне-фаровете светват(с една малка подробност,че фаровете трябва да бъдат постоянно включени) и когато не искаш да караш с фарове просто гасиш от копчето.
Ако някой не му е ясно,пък има интерес да пише на лично.
Реших й аз да дам едно много евтино решение по темата.На моя пасат си направих автоматично включване на фаровете и ми излезна точно 9лв.Работата е следната купих си две реленца за газовата те са 30А така че няма проблеми,прекъснах двата плюса към копчето за фаровете с двете релета към контактите им(нормално отворени) а бобинката на релето взема плюс от лампата за акумолатора и минус на маса,така когато лампата за акумолатора изгасне-фаровете светват(с една малка подробност,че фаровете трябва да бъдат постоянно включени) и когато не искаш да караш с фарове просто гасиш от копчето.
Ако някой не му е ясно,пък има интерес да пише на лично.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
kaloqn84 написа:Здравейте колеги,
Реших й аз да дам едно много евтино решение по темата.На моя пасат си направих автоматично включване на фаровете и ми излезна точно 9лв.Работата е следната купих си две реленца за газовата те са 30А така че няма проблеми,прекъснах двата плюса към копчето за фаровете с двете релета към контактите им(нормално отворени) а бобинката на релето взема плюс от лампата за акумолатора и минус на маса,така когато лампата за акумолатора изгасне-фаровете светват(с една малка подробност,че фаровете трябва да бъдат постоянно включени) и когато не искаш да караш с фарове просто гасиш от копчето.
Ако някой не му е ясно,пък има интерес да пише на лично.

Аз пък съм много доволен от устройството за фарове, което предлагат и ми монтираха колегите от фирма Б&Е , работи безотказно и пали фаровете веднага след стартиране, като късите си светят нормално, а не на 50 %
Ами нали точно там е идеята да не светят на 100% ,а с намалена мощност която може да си се регулира доста широко при модела на колегата L&R плюс доста допълнителни настройки като екстра

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 20 мар 2009 10:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Какъв е смисъла да не светят на 100% ?!! Единствено ще изгорят по-бързо от нормалното 

- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Консумацията е доста по-ниска, а по-важното е, че не дразнят насрещните. Каквото и да ви разправят, фаровете не са проектирани със сигнална функция. Предназначението им е да осветяват пътя с концентриран сноп, докато истинските DRL светят с разсеяна светлина.
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г 4х4
- Местоположение: софия
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Сложих си реле от Конрад за 20лв пали фаровете след 10-15сек
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Аз пък съм много доволен от устройството за фарове, което предлагат и ми монтираха колегите от фирма Б&Е , работи безотказно и пали фаровете веднага след стартиране, като късите си светят нормално, а не на 50 %
Ами нали точно там е идеята да не светят на 100% ,а с намалена мощност която може да си се регулира доста широко при модела на колегата L&R плюс доста допълнителни настройки като екстра

Глупости, няма никакъв смисъл да светят на 50 % и да горят крушките много по-често, а и все пак устройството от Б&Е , което ми сложиха е само за през деня, така че не знам кой може да дразни през деня светлината от късите на колата ми ?!!
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
balin написа:Аз пък съм много доволен от устройството за фарове, което предлагат и ми монтираха колегите от фирма Б&Е , работи безотказно и пали фаровете веднага след стартиране, като късите си светят нормално, а не на 50 %Ами нали точно там е идеята да не светят на 100% ,а с намалена мощност която може да си се регулира доста широко при модела на колегата L&R плюс доста допълнителни настройки като екстраГлупости, няма никакъв смисъл да светят на 50 % и да горят крушките много по-често, а и все пак устройството от Б&Е , което ми сложиха е само за през деня, така че не знам кой може да дразни през деня светлината от късите на колата ми ?!!
Поеми си дъх дълбоко и пак се пробвай да кажеш това което искаш ,че нещо не се получи !

Не се долавя идеята ти нещо .

-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Б&Е написа:Какъв е смисъла да не светят на 100% ?!! Единствено ще изгорят по-бързо от нормалното
Ще изгорят по-бързо, след като горят на по-малка мощност??? Не е ли обратното?
Устройството на колегата, L&R освен това ги пали плавно, което също е сериозен фактор за удължаване на живота на крушките.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 27 май 2008 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Изчетох горе долу цялата тема, не видях само какви са тези L&R, не им схванах нещо.
По въпроса - мойто решение беше следното (не е устройство и струва 0 лв, и вече се е доказало във времето) - издърпах ключа на фаровете и от жиците зад него прекъснах червената с постоянния + и я свързах към жълто-черната, която подава + само на контакт. Т.е тази жица снабдява свойта си клема и тази на червената жица. Висящата червена я изолирах, че в нея си има +. Така всичко си работи по осветлението нормално, с изключение на това, че фаровете светват при контакт и се гасят като махна ключа. При мен няма зумер, пък и да има, не винаги се сещам да паля фаровете през деня. Изглежда, че и във мигачите достига постоянен +, та като се натиснат мигачите докато сме на къси, късите си светват, а ако сме на габарити - габаритите си светват (при изваден ключ). Ще преборя и този "проблем" - тази екстра не ми трябва. Въпроса ми е, вредно ли е за акумулатора докато паля колата, че фаровете светят? Не се гасят при палене, заради прекъсването на червената жица май, както е касетофона например. Идеята с отложеното палене на фаровете ми допада, с намаленото светене - също, с тия релета на фаровете и без това съм ги буустнал да светят на макс
А по другия въпрос - за DRL - изискването не е ли само да се вижда че са запалени късите или нещо съм пропуснал? Имам предвид, че на халогенки не можеш да караш вместо къси, та тези светодиоди ми напомнят на такива. Пък и нашите полицаи нали си ги знаем - могат да се заяждат ако решат, дори да е допустимо
По въпроса - мойто решение беше следното (не е устройство и струва 0 лв, и вече се е доказало във времето) - издърпах ключа на фаровете и от жиците зад него прекъснах червената с постоянния + и я свързах към жълто-черната, която подава + само на контакт. Т.е тази жица снабдява свойта си клема и тази на червената жица. Висящата червена я изолирах, че в нея си има +. Така всичко си работи по осветлението нормално, с изключение на това, че фаровете светват при контакт и се гасят като махна ключа. При мен няма зумер, пък и да има, не винаги се сещам да паля фаровете през деня. Изглежда, че и във мигачите достига постоянен +, та като се натиснат мигачите докато сме на къси, късите си светват, а ако сме на габарити - габаритите си светват (при изваден ключ). Ще преборя и този "проблем" - тази екстра не ми трябва. Въпроса ми е, вредно ли е за акумулатора докато паля колата, че фаровете светят? Не се гасят при палене, заради прекъсването на червената жица май, както е касетофона например. Идеята с отложеното палене на фаровете ми допада, с намаленото светене - също, с тия релета на фаровете и без това съм ги буустнал да светят на макс
А по другия въпрос - за DRL - изискването не е ли само да се вижда че са запалени късите или нещо съм пропуснал? Имам предвид, че на халогенки не можеш да караш вместо къси, та тези светодиоди ми напомнят на такива. Пък и нашите полицаи нали си ги знаем - могат да се заяждат ако решат, дори да е допустимо
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
vlassadar написа:Изчетох горе долу цялата тема, не видях само какви са тези L&R, не им схванах нещо.
По въпроса - мойто решение беше следното (не е устройство и струва 0 лв, и вече се е доказало във времето) - издърпах ключа на фаровете и от жиците зад него прекъснах червената с постоянния + и я свързах към жълто-черната, която подава + само на контакт. Т.е тази жица снабдява свойта си клема и тази на червената жица. Висящата червена я изолирах, че в нея си има +. Така всичко си работи по осветлението нормално, с изключение на това, че фаровете светват при контакт и се гасят като махна ключа. При мен няма зумер, пък и да има, не винаги се сещам да паля фаровете през деня. Изглежда, че и във мигачите достига постоянен +, та като се натиснат мигачите докато сме на къси, късите си светват, а ако сме на габарити - габаритите си светват (при изваден ключ). Ще преборя и този "проблем" - тази екстра не ми трябва. Въпроса ми е, вредно ли е за акумулатора докато паля колата, че фаровете светят? Не се гасят при палене, заради прекъсването на червената жица май, както е касетофона например. Идеята с отложеното палене на фаровете ми допада, с намаленото светене - също, с тия релета на фаровете и без това съм ги буустнал да светят на макс
А по другия въпрос - за DRL - изискването не е ли само да се вижда че са запалени късите или нещо съм пропуснал? Имам предвид, че на халогенки не можеш да караш вместо къси, та тези светодиоди ми напомнят на такива. Пък и нашите полицаи нали си ги знаем - могат да се заяждат ако решат, дори да е допустимо
Това е на L&R http://smartdrl.com/index.html

- golfajiata golf 2
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Аз колеги съм с релета на фаровете които са до акумулатора за прословутото забравяне на фаровете пуснах едно кабелче от алтернатора за сигнал на релето за късите и един диод да не връща обратен ток да не направиме някоя беля и схемата е готова палиме алтернатора подава 12 волта(сигнал) на релето то затваря веригата и късите светват гася колата алтернатора спира фаровете гаснат! кабела е няма и 3 метра за пари да не говорим някакви стотинки! Но става ако колата е с монтирани допълнително релета иначе филма става сложен. 

-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re:
vaskoto1 написа:ми не-не си прав.
при включени дневни светлини (заводски) не светят габарити.
а и къде видя да пише габарити? пише къси или ДРЛ.
Няма законови изисквания за светенето на габаритите през деня. Въпреки това, много хора се притесняват и искат такива устройства със светещи габарити.
При някои коли, ако искаш да слушаш радиото си, без да върви колата, на някоя стоянка, при стандартните устройства светват и светлините на фаровете и може теоритично да падне акумулатора.
И това е проблем особенно за такситата.
Затова се търсят устройства , които черпят ток и се връзват към алтернатора. Тогава фаровете светват едва след като алтернатора подаде ток над 13,2 волта.Тогава можеш да си слушаш радиото без проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта