Ще минавам от 10W 40 на 5W 40, тъй като ми гори има-няма 500 мл на 8000 км и
реших да пробвам с пълна синтетика, все пак е най-добре, като е ТДИ!!!
Чудя се обаче, дали:
1) Да не сменя гумичките на клапаните, но с оригинални, въпреки че са около 80 лева?
2) Ако ги сменям, ще се отваря капака на главата, а там като се е премачкала веднъж
гарнитурата, ако просто се затвори пак, може да протече и оттам, че пълната синтетика
е по-радко масло? Разбрах, че имало оригинален комплект гарнитура и уплътнения (онези малките кръглите)
за около 40-50 лева, но трябва да се провери!?
3) Или пък, за да ми е мирна главата, да сложа МоBil 10W 60, което има сертификация VW 505.00, но е пълна синтетика за автомобили над 150000 км,
тъй като съм на 220 000, без да сменям гумички на клапани и гарнитурата, тъй като сега там няма течове?
Какво ще ме посъветвате???

Благодаря предварително!