
Проблем-тАбло Б4 на Б3
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSSE
Проблем-тАбло Б4 на Б3
Здравеите колеги, отдавна имах мерак да си оборудвам Б3-чицата с тъбло от Б4 и тъи, като намерих табло от Б4 от колега от форум с МFA, (моето е с жило)реших да го взема, тъи като беше ми попаднала някъква тема, в която пишеше, че е възможно приспособяването на електронно тъбло към механично. Буксата отзаде (куплонга с кабелите си оговаря 1:1) но по мои спомени
в тая тема бях чел нещо от сорта, че за да се приспособи тъбло, електронно на мястото на механично се разменяли местата на някои от кабелите отзат в куплонга, който влизат в тъблото както и се пускали някъкви допълнителни кабели, но тъи като цитирам по памет а темата я изгубих и немога да я намеря ще съм благодарен, ако някой от вас които е запознат по въпроса се изкаже и ми помогне. (чесно казано мене не ми е много ясно как ще стане тъи, като при положение че няма датчик за скоростта от къде би могло да взема информация за временната и изминатта скорост и определено ми е ясно че MFA-то няма да бачка) Какво констатирах до тук, като го изпробвах - значи като го включа към буксата, работят уредите само за горивото и водата - тези за оборотомера и километража не отчитат нищо също така и всички видове осветление си работят

Последна промяна от vaskoto1 на Нед 13 фев 2011 0:46, променено общо 1 път.
Причина: неграмотник!!!
Причина: неграмотник!!!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблем-тъбло Б4 на Б3
на скоростната кутия трябва да имаш датчик, няма как да стане иначе...
после трябва да има инсталация до датчика
след това ти трябва лост с МФА, инсталацията за него...
за да излиза нещо на дисплея за борда, трябва датчик за Т на маслото, за външната Т и за тия неща пак си иска инсталация
не знам дали самата инсталация на таблото е еднаква(мисля че трябва да е еднаква..)
бая работа и пари е, помисли си добре дали си заслужава, реално почти нищо нямаш от необходимото...
после трябва да има инсталация до датчика
след това ти трябва лост с МФА, инсталацията за него...
за да излиза нещо на дисплея за борда, трябва датчик за Т на маслото, за външната Т и за тия неща пак си иска инсталация
не знам дали самата инсталация на таблото е еднаква(мисля че трябва да е еднаква..)
бая работа и пари е, помисли си добре дали си заслужава, реално почти нищо нямаш от необходимото...
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSSE
Re: Проблем-тъбло Б4 на Б3
pe6kata написа:на скоростната кутия трябва да имаш датчик, няма как да стане иначе...
после трябва да има инсталация до датчика
след това ти трябва лост с МФА, инсталацията за него...
за да излиза нещо на дисплея за борда, трябва датчик за Т на маслото, за външната Т и за тия неща пак си иска инсталация
не знам дали самата инсталация на таблото е еднаква(мисля че трябва да е еднаква..)
бая работа и пари е, помисли си добре дали си заслужава, реално почти нищо нямаш от необходимото...
Колега, а дали ти е известно на Б3-ката дали има оставено такова място на скоростната кутия за датчик, както и за температурният, които е за маслото (точно сега се сетих, че бях чел в тая тема, за която говорих първоначално, че за всички тия неща за които говориш <всички тия датчици за които каза>след като ги има вече с прокарана инсталация, трябва да се подвържат към централният куплонг), ако някои има схема или снимки от подвързване при подобна манипулация моля да ги прeдостави,


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблем-тъбло Б4 на Б3
с кутията незнам как стоят нещата, не съм отварял такава с жило. Иначе няма място и за жило и за датчик, или едното или другото. Подмяната датчик-жило незнам дали изисква отваряне на кутията.
Набави тия неща дето ти писах, като преди това проучиш как стои въпроса с кутията. Като ги набавиш, ще ти помогнем да ги навържеш, но стигни дотам, че е много вероятно да се откажеш
Имам двата температурни- на маслото и въздуха, само трябва да ги намеря...
Набави тия неща дето ти писах, като преди това проучиш как стои въпроса с кутията. Като ги набавиш, ще ти помогнем да ги навържеш, но стигни дотам, че е много вероятно да се откажеш

Имам двата температурни- на маслото и въздуха, само трябва да ги намеря...
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Проблем-тъбло Б4 на Б3
Vlado_77 що не ми каза,че ти трябва за Б3? Ако се откажеш да го слагаш ми се обади.Ако го подкараш пак ми се обади-имам лост с MFA от Б4 седан.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSSE
Re: Проблем-тъбло Б4 на Б3
110afn написа:Vlado_77 що не ми каза,че ти трябва за Б3? Ако се откажеш да го слагаш ми се обади.Ако го подкараш пак ми се обади-имам лост с MFA от Б4 седан.
Мерси колега, просто исках от Б4, но ако не се разкандардисам да го правя това,(дето го взех от тебе) ще го бартеросам за такова от Б4 със жило а ти засега ми запази лоста с MFA-то докато разбера дали ще ми паснат нещата

П. П. ако някои е запознат нека да каже, ако в тоя случай трябва да се сменя освeн всичко изроено до тук и компа най-вероятно ще се откажа и ще вървя към бартер за тъбло от Б4, само че с жило
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблем-тъбло Б4 на Б3
Vlado_77 написа: П. П. ако някои е запознат нека да каже, ако в тоя случай трябва да се сменя освeн всичко изроено до тук и компа най-вероятно ще се откажа и ще вървя към бартер за тъбло от Б4, само че с жило
ееее...компа не.
а що държиш да е табло от б4? циферблатите са му много смотани
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSSE
Re: Проблем-тъбло Б4 на Б3
pe6kata написа:Vlado_77 написа: П. П. ако някои е запознат нека да каже, ако в тоя случай трябва да се сменя освeн всичко изроено до тук и компа най-вероятно ще се откажа и ще вървя към бартер за тъбло от Б4, само че с жило
ееее...компа не.
а що държиш да е табло от б4? циферблатите са му много смотани
Ами в сравнение с моя (Б3), тъблото от б4 си е направо прелест, (лично мое мнение) пък и ти колега си имаш предубеждение по принцип щом с карал Б4-ка - пък и смятам да го разкрася малко (стига да успея да го подкарам) + малко подходящо осветление за фона и ще сане чудо...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблем-тъбло Б4 на Б3
карам Б3, като малко време бях с чисто табло от б4, но не и харесваха циферблатите- нито цвета нито шрифта. Шрифта е отвратителен, за мен де.. В момента съм таблото от Б4(че при него борда се управлява не по вакуум,а чрез информация от компа), но смених цифеблатите. Сложих Б3-ковите циферблати само, но със стрелките на Б4...
В крайна сметка таблото ми е смес от няколко, както и да е...
толкова като ти харесват циферблати от б4, да ти подаря едни и само да си ги смениш на б3-ковото табло. Проблема е че скоростомера е до 260...
В крайна сметка таблото ми е смес от няколко, както и да е...
толкова като ти харесват циферблати от б4, да ти подаря едни и само да си ги смениш на б3-ковото табло. Проблема е че скоростомера е до 260...
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSSE
Re: Проблем-тъбло Б4 на Б3
pe6kata написа:карам Б3, като малко време бях с чисто табло от б4, но не и харесваха циферблатите- нито цвета нито шрифта. Шрифта е отвратителен, за мен де.. В момента съм таблото от Б4(че при него борда се управлява не по вакуум,а чрез информация от компа), но смених цифеблатите. Сложих Б3-ковите циферблати само, но със стрелките на Б4...
В крайна сметка таблото ми е смес от няколко, както и да е...
толкова като ти харесват циферблати от б4, да ти подаря едни и само да си ги смениш на б3-ковото табло. Проблема е че скоростомера е до 260...
Мерси за предложението колега, само че моят проблем не е само в циферблатите а и в това, че на моито тъбло (то е с оборотомер) оборотомера за 7 години откакто я имам колата е проработвал 2-3 пъти свалях го да го правя (имаше една разпоена жичка ) но пак си показва когато и каквото си иска така че ми писна от него и затова реших това
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSSE
Re: Проблем-тАбло Б4 на Б3
Колеги да ви кажа какво установих днес - след като ходих при братовчеда за консултация, (тои бачка в магазин за авточасти) го поразпитах как стоят нещата при смяна на датчик от скоросна кутия с жило и поставяне на такъв с импулсно броене, отговора беше че няма как да стане, тъи като жилото се въти от пинион и корона, а в другият случаи се предават импуси към датчика които пък от своя страна ги подават, като стоиностна (цифрова)информация към тъблото - така и не ми стана много ясно как точно става това с импулсното подаване
но един приятел снощи ми разправя за едни много добри електричари тука при нас в града и каза, че може да намина информативно да ги питам -така и направих - разказах им за, кво иде реч а те ми казаха че не е сигурно въобще дали може да стане тая гимнастика тъи като първо не се знае дали мястото на датчика ще си отговаря с тва на жилото и т.н.
Та след всичко това аз се питам
струва ли си да наривам Х пари за нещо, което никои не знае дали въобще е възможно да стане (да купувам щракалки няколко вида датчици + инсталацията за навързването на всичко тва) и това само да разбера дали ще тръгне или не
Моля ви има и колеги с Б3-ки със такива тъбла и кутии ако знаят нещо за захващането на датчиците към кутията или предложения по темата нека кажат


Та след всичко това аз се питам


Моля ви има и колеги с Б3-ки със такива тъбла и кутии ако знаят нещо за захващането на датчиците към кутията или предложения по темата нека кажат



- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем-тАбло Б4 на Б3
Колега, не са ми ясни тия гимнастики, обаче в първото ти мнение са ти отправили една бележка, ти пак продължаваш да пишеш пълни глупости. Не се пише тЪбло, а тАбло! За другите неща няма да споменавам 

-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSSE
Re: Проблем-тАбло Б4 на Б3
К.Одаджийски написа:Колега, не са ми ясни тия гимнастики, обаче в първото ти мнение са ти отправили една бележка, ти пак продължаваш да пишеш пълни глупости. Не се пише тЪбло, а тАбло! За другите неща няма да споменавам
Колега премам забележката, че съм неграмотник, но и не виждам още "грамотни" по темата така, че няма за к'во да се обиждаме на тема грамотност
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSSE
Re: Проблем-тАбло Б4 на Б3
Извинявам се предварително, но ако има хора, които да кажат нещо смислено по темата само те да пишат в темата. Такива, които в безсилието си да помогнат, само се чудят как да спамят нямат работа тук!!!
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем-тАбло Б4 на Б3
Виж питай колегата vit_autosofia на лично мисля че той беше сменял такова със жило на б3 с електронно от б4.Мисля че ставаше много лесно доколкото помня се завиваше датчика на мястото на жилото долу при скоростната кутия,а за МФА-то трябва да попрекараш малко инсталации от датчиците до бушонното табло,трябват ти лостчетата за управление на мфа и инсталацията с кабелите,датчици вакумни маркучета за разходомера и тн..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dtony и 39 госта