Проблем при студено стартиране с KR

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 13 фев 2011 0:52


sashobas написа:
Dare_16V_9A написа:
sashobas написа:Колега който е садил мотора в твоето купе не го е направил читаво,най вероятно са имали проблем с инжекциона на 9А мотора и са го заменили с такъв от КР който е напълно механичен.В момента колата ти не работи добре ,аз това лято си купих един ПЛ с проблем в инжекциона и го замених с такъв от КР който си бях закупил за резерва за червения голф.Като сложих К джетроника нямах проблем с палене и вървене на мотора но нямаше динамика.Пробвах по лесния начин да заменя само компа за аванса без инсталацията като взех от червения си голф и го изгорих.след това набавих инсталация от КР и подмених тази от ПЛ сложиш и модул за управлението на празния ход пак от КР стъпковото моторче също го замених с такова с две крачета и всичко заработи както трябва.Карам голфа за ежедневка и съм адски доволен.Успех и на теб. :beer


Какво имаш в предвид компа за аванса какво ще рече това EKU-то ли дето е при чистачките?
И още един въпрос по какво мога да разбера какъв ми е инжекциона:Motronic или Jetronic?

Да точно този комп който е при чистачките ти е за аванса.Инжекциона ти е К джетроник и не е оригиналния на 9А мотора. :да:


И сега искаш да кажеш,че трябва да взема цялата инсталация и компа от КР дали ще тръгне на 9А дали ще работи мотора добре?Ще ме извинява колегата дето му пиша в темата да не отваряме нова!




Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот lino__ » Нед 13 фев 2011 11:55


Взимаш само инсталацията за запалването! Тя е следната и е много малка - комп, комутатор, бобина, датчик на хол на делкото, маса и един температураен датчик.
И ще си палиш без проблем вече.
Регулатра трябва да го смениш с такъв от KR.
А за празния ход ако не ти се занимава с инсталация и моторче, може едно кранче да сложи на мястото на моторчето и ти да си ги регулираш оттам. Доста колеги са така и особено лятото няма да имаш никакви грижи.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот sashobas » Нед 13 фев 2011 12:24


lino__ ме е изпреварил с отговора инсталацията е малка не е нищо особенно и се заменя много лесно.Само прехвърляш един плюс от буксата на бубината и си готов.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 13 фев 2011 12:27


sashobas написа:lino__ ме е изпреварил с отговора инсталацията е малка не е нищо особенно и се заменя много лесно.Само прехвърляш един плюс от буксата на бубината и си готов.


А кабеляците мойте ли си остават?Прехвъплям плюс към кое?

Последна промяна от Dare_16V_9A на Нед 13 фев 2011 12:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 13 фев 2011 12:29


lino__ написа:Взимаш само инсталацията за запалването! Тя е следната и е много малка - комп, комутатор, бобина, датчик на хол на делкото, маса и един температураен датчик.
И ще си палиш без проблем вече.
Регулатра трябва да го смениш с такъв от KR.
А за празния ход ако не ти се занимава с инсталация и моторче, може едно кранче да сложи на мястото на моторчето и ти да си ги регулираш оттам. Доста колеги са така и особено лятото няма да имаш никакви грижи.


Регулатора имаш в предвид Warm up нали?Моя го проверих по Бош номер и го дават за K-Jetronic също както и инжекциона?


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот sashobas » Нед 13 фев 2011 13:11


Твоят е от 8в мотор, за 16в е друг не че не можеш да караш и с този ако е читав няма да имаш проблеми.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 13 фев 2011 15:16


sashobas написа:Твоят е от 8в мотор, за 16в е друг не че не можеш да караш и с този ако е читав няма да имаш проблеми.


То целия инжекцион излезна че е от 8v мотор ще имам ли проблем с него или трябва да намеря такъв за 16V колега не е разбрах кабеляците мойте ли си остават и към кое трябва да прехвърля плюс от бубината?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот ivkata » Нед 13 фев 2011 17:20


Изображение
Това е целия кабелен сноп за компютър, комутатор ,бобина,един темп.датчик и делко! :wink: На снимката го няма само компютъра(естествено ще трябва и той),има си извод за помпите, и няма значение дали е CE-1 или CE-2 инсталацията(и двете стават). :да:
А ако искаш да си свържеш и блок 244(за управление на моторчето ),филма е малко по друг,най лесно е да погледнеш каква ти е инсталацията,и да намериш съответното парче дето ти липсва,или както ти е написал колегата lino:затапваш или слагаш кранче! :wink:


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 13 фев 2011 19:22


ivkata написа:Изображение
Това е целия кабелен сноп за компютър, комутатор ,бобина,един темп.датчик и делко! :wink: На снимката го няма само компютъра(естествено ще трябва и той),има си извод за помпите, и няма значение дали е CE-1 или CE-2 инсталацията(и двете стават). :да:
А ако искаш да си свържеш и блок 244(за управление на моторчето ),филма е малко по друг,най лесно е да погледнеш каква ти е инсталацията,и да намериш съответното парче дето ти липсва,или както ти е написал колегата lino:затапваш или слагаш кранче! :wink:


Казваш има си извод за помпите смисъл(бензиновите ли)?
Инсталацията ми е CE-2 Мисълта ми е като намеря този сноп кабели и компа демек тряя да махна моя (Motronic)и съответно неговия сноп кабели?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот ivkata » Нед 13 фев 2011 20:00


Да, махаш мотроник-а и минаваш на този сноп с комп. от KR,той ти осигурява искрата и аванса. :wink: Връзването му е много лесно, работи се изключително и само в моторния отсек :Mr Green Fun .Ако искаш и останалата част от инсталацията(управлението на моторчето за празен ход,дроселова клапа,wur и др.) ще се наложи да превключваш букси в бушониерата и около мотора.Но щом си знаеш инсталацията-знаеш и какво да търсиш! :да: Върши ти работа и инсталация от пасат B-3 KR, той е с CE-2! :wink:
Изображение
Изображение
Изображение
На този сноп е и гнездото за прословутия блок 244, за управление на моторчето за празен ход! mhihi
Изображение
Това последното е принципна схема за свързване на k-jetronik,мисля че е доста полезна!


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Пон 14 фев 2011 2:00


Благодаря колега за изчерпателния отговор и за снимковия материял! :)
Дано се оправи и заработи добре мотора след поставянето на тези неща!
Още веднъж БЛАГОДАРЯ! :beer


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Пет 18 фев 2011 11:03


Колеги има развитие на моя проблем към положителна посока! :D
Преди 7 дни свалих и почистих моторчето за празен ход и отвътре само дето змии и гущери не излязоха!
Почистих пластмасовите и гумени съединения до моторчето :!:
За целта ползвах тези двете
Изображение
Моторчето отвътре беше цялото черно в сажди, натрупани с годините :?
Не посмях с кореселин а ползвах спрей за почистване на карбуратори (червения от снимката) за да се застраховам и този спрей мога да ви кажа, че почиства перфектно! и накрая смазах моторчето с WD 40
Забелязвам, че вече в големия студ колата почна да пали от втория път което за 24 годишен автомобил е мисля доста добре!
Терморегулатора немисля даже и да го свалям защото там минава бензин през него и немисля, че ще е мръсен, но все пак кажете и вие?
Все пак мисля да го тествам дали е читав по начина описан в тази книжка
Изображение
Благодарско на всички за съветите!
Засега паленето в студа върви към подобрение!
Относно моторчето за празен ход, то не се ремонтира капсуловано е, но така като го гледам няма и какво да му се повреди, просто иска почистване, което със сигурност при мене поне 15 години не беше правено scare


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Пет 18 фев 2011 19:10


Браво колега значи има ефект!И аз така ще направя! :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 65 госта