Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Ами от тогава не е имало ниски температури за да кажа със сигурност,обаче мисля че колата пали една идея по-добре.Въпреки че преди време,когато правих чипа при Богомил, ми каза че имало малко закъснение в следствие от смяната на ангренажа-трябвало на компютър да се прави допълнителна настройка.И все още чуда дали изобщо да се занимавам.
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Според мен - да. И да са ти наред свещите, ако горивото не идва в точния момента си е половинчато според мен.
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
valko.80 написа:За да се проверят дали са лениви или изгоряли трябва да се свалят,за да си сигурен 100%...
и аз така съм чувал,че е най добре да се сменят всичките,но пък брат ми на неговото ауди а4-1.9тди-пд-116кс му беше изгоряла една свещ и му казали,че ако иска само изгорялата свещ да смени трябва да е като останалите три,за да са еднакви...но защо е така,някой който разбира да каже
Ако ти изгори една крушка на габарита или стопа примерно всичките ли сменяш?
- valko.80
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
Ако ти изгори една крушка на габарита или стопа примерно всичките ли сменяш?
По прицип не,но ще има разлика в светлината от новата крушка и старата,и аз лично ако видя,че има разлика я сменям и здравата.Това си е мои принцип
Така направих и със свещите...но нека всеки сам да си преценява какво и колко да сменя
По прицип не,но ще има разлика в светлината от новата крушка и старата,и аз лично ако видя,че има разлика я сменям и здравата.Това си е мои принцип

Така направих и със свещите...но нека всеки сам да си преценява какво и колко да сменя

Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
здр. Аз имам горе долу същия проблем като колегите горе. Значи проблема е сутрин(много трудно пали) след това през деня няма никакви проблеми. Значи пасата е Б5,5 AWF 131 PD. Миналата зима не съм имал никакви проблеми. Колата е директно закупена от Англия. Лятото съм сменял ремъци, филтри, масло,




Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
garnati написа:здр. Аз имам горе долу същия проблем като колегите горе. Значи проблема е сутрин(много трудно пали) след това през деня няма никакви проблеми. Значи пасата е Б5,5 AWF 131 PD. Миналата зима не съм имал никакви проблеми. Колата е директно закупена от Англия. Лятото съм сменял ремъци, филтри, масло,
![]()
![]()
Акумулаторче?

Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс
значи днеска ходих на ВАГ-КОМ, замериха ми акумулатора и казаха че е добре, провериха свещите и те също са добре според тях, мериха за някви консуматори излишни - нищо. И накрая изкараха на компа че ужким горивото което се впръсквало при студен двигател било 28 милиграма, което било много малко трябвало да бъде около 50 милиграма. И на всичкото отгоре те с техния кабел неможели да го направят та трябвало да ходя другаде.
Та въпроса ми е как до сега палеше , пък ся му е малко нафтата? Като нищо не съм му правил.

Та въпроса ми е как до сега палеше , пък ся му е малко нафтата? Като нищо не съм му правил.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта