



Какво ново от създателите на TESLA и Google ...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- gstoyanov
- Мнения: 198
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
cosmo написа:...
2.Презареждането по време на движение по инерция ми се вижда несериозно. Генерирането на енергия за заряд на батериите ще предизвика допълнително съпротивление между гумите и пътя от което ще намалее скоростта, което от своя страна ще предизвика необходимостта от ускорение за което обаче е необходима енергия и то в пъти по голяма от генерираната. ...
Напротив! Именно това е целта - да спреш. При бензиновият двигател изразходваш бензин (енергия) за да задвижиш автомобила (инерция - кинетична енергия) и на следващият светофар удряш спирачки - и губиш всичко. Идеята е да да превърнеш спирането на автомобила обратно в енергия (чрез динамо) и да я съхраниш (акумулатор или маховик). Така процеса Тръгни-спри-тръгни-спри не разхищава енегрия като бензиновия двигател, а се губи енергия само при странични процеси - триене, преобразуване и т.н., които биха могли да се сведат до някакъв разумен минимум (примерно 20%). Така голяма част от енергията вложена за засилването до следващият светофар се връща обратно при спиране (примерно 80%). Тия проценти си ги измислих за илюстрация, но според мен са напълно реални.
По такъв динамичен начин спират тролеите - имат 2 спирачки. Една механична (тоест нормална) и една динамична - при което генерират енергия обратно в мрежата.
Правени са опити за механично съхранение на енергията - с маховик, който има най-голям ефект за градските автобуси. При тях е едно непрекъснато тръгни-спри-тръгни-спри... За спиране се развърта един маховик, който се използва отново за тръгване. Освен това автобусите имат доста голяма маса, а и достатъчно място, където да се монтира маховик.
Линкове:
http://www.skif.biz/index.php?name=Pages&op=page&pid=123
http://www.gm.com/company/gmability/sustainability/reports/04/400_products/421_alt_hyb.html
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
JFIAT написа:..изисква специална инсталация на "зарядното".. в гаража.. ако нямате такъв.. забравете за тая кола. Второ ще се продава само и единствено на територията на USA.. така, че за сега това е само илюзия за БГ.
не си прав
How does the mobile charger unit work?
The same way the at-home unit works, with the added benefits of in-trunk portability and the flexibility to accommodate more outlet configurations and/or AC currents. It consists of two parts: an intelligent cable, and a selection of “pigtails” for different outlet sizes and voltages.
а за това че ще се продава само на територията на сащ
не е чак такъв проблем
нека кажат цена първо

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта