Какво ново от създателите на TESLA и Google ...

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 23 юли 2006 16:45


Това с електроавтомобилите няма да го бъде.....ако стана факт, това означава американската икономика да се срине :D




JFIAT
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JFIAT » Нед 23 юли 2006 16:49


..изисква специална инсталация на "зарядното".. в гаража.. ако нямате такъв.. забравете за тая кола. Второ ще се продава само и единствено на територията на USA.. така, че за сега това е само илюзия за БГ.


Потребителски аватар
sebastianz55
Мнения: 550
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sebastianz55 » Нед 23 юли 2006 17:07




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 23 юли 2006 22:02


Колата е красива поне,но май копира Лотус Елис.


Потребителски аватар
gstoyanov
Мнения: 198
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gstoyanov » Пон 24 юли 2006 10:38


cosmo написа:...
2.Презареждането по време на движение по инерция ми се вижда несериозно. Генерирането на енергия за заряд на батериите ще предизвика допълнително съпротивление между гумите и пътя от което ще намалее скоростта, което от своя страна ще предизвика необходимостта от ускорение за което обаче е необходима енергия и то в пъти по голяма от генерираната. ...
:D

Напротив! Именно това е целта - да спреш. При бензиновият двигател изразходваш бензин (енергия) за да задвижиш автомобила (инерция - кинетична енергия) и на следващият светофар удряш спирачки - и губиш всичко. Идеята е да да превърнеш спирането на автомобила обратно в енергия (чрез динамо) и да я съхраниш (акумулатор или маховик). Така процеса Тръгни-спри-тръгни-спри не разхищава енегрия като бензиновия двигател, а се губи енергия само при странични процеси - триене, преобразуване и т.н., които биха могли да се сведат до някакъв разумен минимум (примерно 20%). Така голяма част от енергията вложена за засилването до следващият светофар се връща обратно при спиране (примерно 80%). Тия проценти си ги измислих за илюстрация, но според мен са напълно реални.

По такъв динамичен начин спират тролеите - имат 2 спирачки. Една механична (тоест нормална) и една динамична - при което генерират енергия обратно в мрежата.

Правени са опити за механично съхранение на енергията - с маховик, който има най-голям ефект за градските автобуси. При тях е едно непрекъснато тръгни-спри-тръгни-спри... За спиране се развърта един маховик, който се използва отново за тръгване. Освен това автобусите имат доста голяма маса, а и достатъчно място, където да се монтира маховик.

Линкове:
http://www.skif.biz/index.php?name=Pages&op=page&pid=123
http://www.gm.com/company/gmability/sustainability/reports/04/400_products/421_alt_hyb.html


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 24 юли 2006 10:53


JFIAT написа:..изисква специална инсталация на "зарядното".. в гаража.. ако нямате такъв.. забравете за тая кола. Второ ще се продава само и единствено на територията на USA.. така, че за сега това е само илюзия за БГ.


не си прав

How does the mobile charger unit work?
The same way the at-home unit works, with the added benefits of in-trunk portability and the flexibility to accommodate more outlet configurations and/or AC currents. It consists of two parts: an intelligent cable, and a selection of “pigtails” for different outlet sizes and voltages.


а за това че ще се продава само на територията на сащ
не е чак такъв проблем
нека кажат цена първо :)



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта