
задна чистачка
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
задна чистачка
Здравейте, пусках подобна тема, но за светлините на багажника. Свалих кората на багажника, понеже зедната чистачка спря да работи. Забелязах, че на половина отворен багажник светват светлините на номера и чистачката тръгва. Свалих левея маншон за кабелите и един кафяв кабел беше скъсан. Как се вадят тези кабели и как да го оправя това. Не разбирам нищо по електрообзавеждането на автомобилите. Моля помогнете! 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: задна чистачка
Махаш маншона припояваш кабелите отново с възможно по-тънък слой припой,бандажираш ги здраво с качествена изолираща лента с влакна...и чакаш до следващото късане...аз за 6 години го правих 5 пъти
Ама при мен задната врата се отваря поне 4 пъти на ден за да влезе/излезе един 60 кг звяр
!!!!


- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: задна чистачка
Е да де, ама за да махна целия маншон трябва да го скъсам. А ти знаеш ли как мога да си маправя като се заклучи с централното копчето за отваряне да не може въобще да се натиска? На мен ми се натиска - трудно но се натиска?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: задна чистачка
piter_96 Няма нужда да махаш целия маншон- разкачаш кабелите от задната порта и ги поиздърпваш около 10-15 см за да има повече ход маншона.
Метода предложен от joker - а не е практичен - винаги се къса кабела или в мястото на спойката или около него.
Решението е вземаш 2-3 м силиконов кабел с нужното сечение / даже цвета няма значение/ , термошлаух с подходящие диаметър, поялник, тинол, колофон. Режеш кабел и го снаждаш с новия, в/у спойката термошлаух . Новата снадка да е поне 20 см . И така кабел по кабел, като е желателно снадките да са разместени по дължина / т.е. да не са на 1 и съшо място за всичките кабели. Набутваш кабела със спойките в купето навътре, така, че на мястото на огъване в машнона да са нвоите парчета. Новия кабел е мек и не се къса.
Нахлузваш маншона на отворите , закачаш си кабелака по местата в портата.
Метода предложен от joker - а не е практичен - винаги се къса кабела или в мястото на спойката или около него.
Решението е вземаш 2-3 м силиконов кабел с нужното сечение / даже цвета няма значение/ , термошлаух с подходящие диаметър, поялник, тинол, колофон. Режеш кабел и го снаждаш с новия, в/у спойката термошлаух . Новата снадка да е поне 20 см . И така кабел по кабел, като е желателно снадките да са разместени по дължина / т.е. да не са на 1 и съшо място за всичките кабели. Набутваш кабела със спойките в купето навътре, така, че на мястото на огъване в машнона да са нвоите парчета. Новия кабел е мек и не се къса.
Нахлузваш маншона на отворите , закачаш си кабелака по местата в портата.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: задна чистачка
Оправих я, вече работи перфектно. Кабелите под маншона бяха скъсани и ги оправих. 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: задна чистачка
kris11 написа:piter_96 Няма нужда да махаш целия маншон- разкачаш кабелите от задната порта и ги поиздърпваш около 10-15 см за да има повече ход маншона.
Метода предложен от joker - а не е практичен - винаги се къса кабела или в мястото на спойката или около него.
Решението е вземаш 2-3 м силиконов кабел с нужното сечение / даже цвета няма значение/ , термошлаух с подходящие диаметър, поялник, тинол, колофон. Режеш кабел и го снаждаш с новия, в/у спойката термошлаух . Новата снадка да е поне 20 см . И така кабел по кабел, като е желателно снадките да са разместени по дължина / т.е. да не са на 1 и съшо място за всичките кабели. Набутваш кабела със спойките в купето навътре, така, че на мястото на огъване в машнона да са нвоите парчета. Новия кабел е мек и не се къса.
Нахлузваш маншона на отворите , закачаш си кабелака по местата в портата.




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта