Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
Така като ви "слушам" оставам с впечатлението, че Гейтс не са за препоръчване или пък Конти(нентал) са много по-хубави ли не знам и аз. Баща ми вече е на 2 смени на ремъци, доколкото знам му слагат Гейтс. Ако се сменят редовно на 60 000км едва ли би било проблем дали ще е Гейтс или Конти.
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
Ако ти е за 40 лв дилемата ги дай и вземи от Шкода. Не е шега работа. Някой да знае PD моторите имат ли защита при скъсване на агренажа?
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
Немат май.
На 60 хиляди км си сменяш ремъка ако е некво менте и слаган в някой квартален гараж от незнаен вожд в професията.
Оригинален Конти си откарва 100-на. Има няма разлика 40 хиляди. Много ясно, че ще си взема оригинален, пред такъв с неизвестен произход (както казва колегата).
На 60 хиляди км си сменяш ремъка ако е некво менте и слаган в някой квартален гараж от незнаен вожд в професията.
Оригинален Конти си откарва 100-на. Има няма разлика 40 хиляди. Много ясно, че ще си взема оригинален, пред такъв с неизвестен произход (както казва колегата).
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
Добре де, изкарва 100 000. Ама ти на 100 000 ли го сменяваш? Не се заяждам просто се опитвам да схвана логиката. Инак не вярвам някой дето кара такава кола да слага ментета ремъци по нея...
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
Даже 120 000км му дават.Оригинален в България е доста разтегливо понятие.Ако питаш майсторетата 50-60 000и трябва да го сменяш предполагам се сещаш защо.
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
KirilGeorgiev написа:Даже 120 000км му дават.Оригинален в България е доста разтегливо понятие.Ако питаш майсторетата 50-60 000и трябва да го сменяш предполагам се сещаш защо.
Дават му, ако го купиш от официалния представител и съответно ти го сменят те? Или бъркам? Дават ли писмена гаранция, че ще изкара 120 000? Питам съвсем сериозно, понеже остават още около 20 000км до следващо обслужване на пасата на родителите ми, за да ги посъветвам къде и какво да купят, съответно и къде да им го сменят. Щото човекът, от който си пазаря части ми дава гаранция за ремъка на Гейтс и ролките ИНА от около 100 000 по негови думи преспокойно изкарвали. Доколкото знам, Гейтс и Ина са марки, които са за първоначално вграждане в някои автомобили. То накрая ще вземем да си говорим дали оригинален термостат на ВАГ си заслужава повече от модел на Бер/Валер
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
..... като чета кво пишете и ме хваща отново яд заради сменения оригинален ремък VW AUDI CONTITEC на 40000х.км.....ехх тези майстори
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
Е, да ама ако не си сигурен кога е сменяван, какво като е оригинален? Братовчед ми като взе аудито се оказа, че кара с оригинални ролки, ама от 1995 година. Според теб грешка ли направи, че ги смени?
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
stefan4o написа:Е, да ама ако не си сигурен кога е сменяван, какво като е оригинален? Братовчед ми като взе аудито се оказа, че кара с оригинални ролки, ама от 1995 година. Според теб грешка ли направи, че ги смени?
да
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
Ако "да" е отговорът на въпросът ми, той още пази ролките, ако намериш някой като теб дето да го кефи да кара с ролка на 200 000+ км дай го насам да му ги продадем Все пак тук говорим за ролки и ремъци, а не за ауспуси, за окачване и пластмасарии по салона.
Трябва ли да ти казвам, че една част пък била тя и оригинална си има ресурс и живот? И когато той е към края си, за по-спокоен сън е добре да се смени с нова. Аз също съм на мнение, че от заводското по-добре няма, ама когато не знаеш на какъв пробег е и кога е сменявано за последно е по-сигурният вариант да се сменят, щото това не е Опел, да му презацепиш ремъка и да караш пак, като нещо по ангренажа даде фира.
Трябва ли да ти казвам, че една част пък била тя и оригинална си има ресурс и живот? И когато той е към края си, за по-спокоен сън е добре да се смени с нова. Аз също съм на мнение, че от заводското по-добре няма, ама когато не знаеш на какъв пробег е и кога е сменявано за последно е по-сигурният вариант да се сменят, щото това не е Опел, да му презацепиш ремъка и да караш пак, като нещо по ангренажа даде фира.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
stefan4o написа:Ако "да" е отговорът на въпросът ми, той още пази ролките, ако намериш някой като теб дето да го кефи да кара с ролка на 200 000+ км дай го насам да му ги продадем Все пак тук говорим за ролки и ремъци, а не за ауспуси, за окачване и пластмасарии по салона.
Трябва ли да ти казвам, че една част пък била тя и оригинална си има ресурс и живот? И когато той е към края си, за по-спокоен сън е добре да се смени с нова.
колата е внос от"Западна" Германия,купена от немец всичко което е правено по нея е описано в сер. книжка.....а ролките си ги пазя,а ремъка едва ли ще го сложа - гумата старее след някоя и друга година .
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
Те всичките са така, колега. За съжаление. Вече и децата знаят да работят с фотошоп и могат да ти направят чудна сервизна книжка с печати и всичко.
Не бива да пестиш точно от тези възлови за колата неща, все пак не караш кола за 1000 лева, като мен. Само като приятелски съвет ти го давам. Тези коли Б5 и Б5.5 не търпят на мундарски и мизерни части и поддръжка, не очаквай да пестиш от тази кола, по-скоро обратното, ако искаш да си спокоен
Не бива да пестиш точно от тези възлови за колата неща, все пак не караш кола за 1000 лева, като мен. Само като приятелски съвет ти го давам. Тези коли Б5 и Б5.5 не търпят на мундарски и мизерни части и поддръжка, не очаквай да пестиш от тази кола, по-скоро обратното, ако искаш да си спокоен
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
stefan4o написа:KirilGeorgiev написа:Даже 120 000км му дават.Оригинален в България е доста разтегливо понятие.Ако питаш майсторетата 50-60 000и трябва да го сменяш предполагам се сещаш защо.
Дават му, ако го купиш от официалния представител и съответно ти го сменят те? Или бъркам? Дават ли писмена гаранция, че ще изкара 120 000? Питам съвсем сериозно, понеже остават още около 20 000км до следващо обслужване на пасата на родителите ми, за да ги посъветвам къде и какво да купят, съответно и къде да им го сменят. Щото човекът, от който си пазаря части ми дава гаранция за ремъка на Гейтс и ролките ИНА от около 100 000 по негови думи преспокойно изкарвали. Доколкото знам, Гейтс и Ина са марки, които са за първоначално вграждане в някои автомобили. То накрая ще вземем да си говорим дали оригинален термостат на ВАГ си заслужава повече от модел на Бер/Валер
Като си купих колата в Германия хората ми показаха една алуминиена лепенка която е залепена на колата и на нея пише 120 000км гаранция.В сервизната книжка видях че ремъка е сменен преди 6000км и изобщо не съм си и помислял да го барам преди това.За тук не мога да ти кажа как е защото от както един бушон щеше да ми излезе 560лв в официален сервиз не стъпвам.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
KirilGeorgiev написа:stefan4o написа:KirilGeorgiev написа:Даже 120 000км му дават.Оригинален в България е доста разтегливо понятие.Ако питаш майсторетата 50-60 000и трябва да го сменяш предполагам се сещаш защо.
Дават му, ако го купиш от официалния представител и съответно ти го сменят те? Или бъркам? Дават ли писмена гаранция, че ще изкара 120 000? Питам съвсем сериозно, понеже остават още около 20 000км до следващо обслужване на пасата на родителите ми, за да ги посъветвам къде и какво да купят, съответно и къде да им го сменят. Щото човекът, от който си пазаря части ми дава гаранция за ремъка на Гейтс и ролките ИНА от около 100 000 по негови думи преспокойно изкарвали. Доколкото знам, Гейтс и Ина са марки, които са за първоначално вграждане в някои автомобили. То накрая ще вземем да си говорим дали оригинален термостат на ВАГ си заслужава повече от модел на Бер/Валер
Като си купих колата в Германия хората ми показаха една алуминиена лепенка която е залепена на колата и на нея пише 120 000км гаранция.В сервизната книжка видях че ремъка е сменен преди 6000км и изобщо не съм си и помислял да го барам преди това.За тук не мога да ти кажа как е защото от както един бушон щеше да ми излезе 560лв в официален сервиз не стъпвам.
точно,същата лепенка имам и аз
Re: Ангренажен комплект за Пасат 5.5 от Шкода България
Ако е сменян във ФВ ти казват смяна на 120 000км. Гаранция дават 2 години, след това се оправяш ако стане нещо. Аз лично ще го сменя на 100-на хиляди.
Едва ли биха рискували да дават ненормално дълъг пробег без да са читави ремъците (Конти) и да им се натръшкат една камара коли с проблеми.
Едва ли биха рискували да дават ненормално дълъг пробег без да са читави ремъците (Конти) и да им се натръшкат една камара коли с проблеми.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта