


Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
Кой е този майстор?
- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
Жоро се казва в локалното срешту Пирогов (VAGEN SERVIZ)преди време сервиза е бил някъде на околовръстното но там несъм ходил.Имам му и тел. ако някои има нужда...аз съм мн доволен 

- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU



Искрени благодарности на колегата ilian. Този Жоро е доста голям разбирач. Оказа се Н75 клапата и един сплескан маркуч към картерните газове.
Благодаря на колегите за помоща!!!

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
Колега кой точно маркуч и как го открихте?
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
Маркуча към картерните газове. То се вижда че е сплескан на места и при разширяване, двигателя си сменя оборотите:
http://www.awesome-gti.co.uk/shopimages ... athers.jpg - долният син маркуч.
Не ми стана ясно само, как с VAG COM-а накара N75 да издава цък-цък .
Ако някой колега е наясно, моля нека сподели. Ще бъде полезно за всички ни.
http://www.awesome-gti.co.uk/shopimages ... athers.jpg - долният син маркуч.
Не ми стана ясно само, как с VAG COM-а накара N75 да издава цък-цък .
Ако някой колега е наясно, моля нека сподели. Ще бъде полезно за всички ни.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
Вместо да избира блока Measuring blocks избира блока за тестване на компонентите когато е в 01 Engine.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
irr-lazio написа:Маркуча към картерните газове. То се вижда че е сплескан на места и при разширяване, двигателя си сменя оборотите:
http://www.awesome-gti.co.uk/shopimages ... athers.jpg - долният син маркуч.
Не ми стана ясно само, как с VAG COM-а накара N75 да издава цък-цък .
Ако някой колега е наясно, моля нека сподели. Ще бъде полезно за всички ни.
Тоя долния син маркуч е проблемен във всички 1.8т. След време се къса от маслените пари и започва да изпуска налягане когато колата влезе във Буст.
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
Да leonardo_vd, проблем е. Най-добре да се купи оргинален (61лв), защото казват че си е проектиран за налягането.
Разрових се в еbay, има подсилени за около 100 долара. Ако има навити колеги, да напражим партия:
http://www.awesome-gti.co.uk/product.ph ... &xSec=1996
Rabbit_TDI, мерси за инфото. А кой точно е номера на компонента N75?
Разрових се в еbay, има подсилени за около 100 долара. Ако има навити колеги, да напражим партия:
http://www.awesome-gti.co.uk/product.ph ... &xSec=1996
Rabbit_TDI, мерси за инфото. А кой точно е номера на компонента N75?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
То като пуснеш тест на компонентите на мотора се изреждат 10ина неща и Н75 е едно от тях.Освен това мисля ,че на контакт само също си цъка.
P.S.Тръбата за рециркулация на газовете какво общо има с налягането в колектора
P.S.Тръбата за рециркулация на газовете какво общо има с налягането в колектора

- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
Не съм запознат точно, но в сервиза ми казаха че тя лъже дебитомера при високите обороти, ако е спукана. За това се наблюдава спад в мощноста.
- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Загуба мощност Golf 4 GTI AGU
Смуче въздух от нея това е, и да всичкия въздух от картерните газове влиза след дебитомера и не се отчита от него. Хубаво е да се сменят тия маркучи. За инфо най-добре е от EBAY да си купите силиконови маркучи има специално за AGU 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта