Проблема е с един много стар опел който за мен има сантиментална стойност а и доста си го карам по това време. Opel Corsa A E12GV 1.2 33kw чист карбуратор.
Закупих комплект оригинален LUK съединител... Още при закупуването ми направи впечатление , че аксиалния лагер е SKF но реших , че няма проблем и номера му не отговаряше на номера на кутията.
Вчера сглобих съединителя и ...
Въпреки , че е натегнат почти до края влизат трудно скоростите
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
И аксиалния лагер се чува като е натиснат съединителя... (не вие а се чува)
А майстора ме увери , че ще се отпусне и , че това се случва при най - големите ментета или поне не му се е случвало при качествени части
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Благодаря мога да кача и снимки на съединителя.. Сменихме маслото на коростната + двигателното но не вярвам да е в тях проблема..
Досега бях на няколко сервиза (днес). Всички ми казват , че щом сменя скорости и не боксува а е мек и се чува съвсем леко било напълно нормално. Но все пак някой имал ли е такъв проблем и къде трябва да ми отлепя съединителя. Чух , че LUK отделяли по - отгоре ... днес малко се поотпусна и сега педалите са наравно но отделя буквално 2 см преди да отпусна педала напълно...
Защото в сервиза към магазина от който закупих комплекта ме увериха , че съединителя ми отделял отгоре защото е нов и с времето като слегне ще ми се качи педала нагоре и ще трябва да се отпусне съответно затова бил натегнат.. Такова нещо да е чувал някой... Мисля , че поулегна малко .. няма ги и гадните вибрации отпреди смяната..
Съветват ме да мина 400 - 500 километра градско и ме уверяват , че ще се оправи. В другите сервизи бяха категорични , че не трябва да е толкова отгоре но и според тях има голяма вероятност да се напасне.
Благодаря предварително