Мерси на колегата hosetovw за клипа разреших си няколко въпроса на които търсех отговор,а дали е възможно да се направи така фара да не се вижда карантията на цялата лупа- http://www.youtube.com/watch?v=tQ1repIX ... re=related
П.П:Колебая се между две температури на цвета 5000к или 6000к,коя ще е с по добра видимост?
ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
Ето една диаграма за да видиш разликата.
П.с. всички казват че на 5000К очите се тормозели най-малко
П.с. всички казват че на 5000К очите се тормозели най-малко

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
IvailoOo написа:Ето една диаграма за да видиш разликата.
П.с. всички казват че на 5000К очите се тормозели най-малко
Мерси колега току що поръчах ксенон 5000к,сега остава само другият фар да ми го изпратят и до 3-4 дена мисля да завърша проекта и да кача по подробни снимки.

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
Емиии..мога да ти пожелая само успех с проекта.. и да покажеш резултата 

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
Така преди малко си поиграх с едната лупа и ето резултатите обаче дайте съвет как е по добре кой участък от лупата да оставя отворен и кой да затворя с фолио
Ето малко снимки: http://speedy86.snimka.bg/tuning/proekt ... 6.22474862
Ето малко снимки: http://speedy86.snimka.bg/tuning/proekt ... 6.22474862
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
dinkonikolaev написа:Запуши отворите с алуминиево фолионо не го набръчква много.Пробвай как ще е с фолиото и без него.Трябва преди да сложиш лупата да я регулираш като светене а не след като си ги сложил и пуснеш фаровете да се събират 2та фара.
Аз хубаво ше ги запуша,но както си говорихме с един колега лупата не трябва ли да се охлажда от някъде,мисля да затворя отвора на рефлеткорчето на лупата с фолио също така и горният отвор в предният край на лупата така ше остане отворена само от към долната част на рефлектора на фара,пробвах този вариант и ми харесва как свети не излиза мн светлина извън лупата и съвсем леко осветява оребрението на рефлектора ето как се получи : http://speedy86.snimka.bg/tuning/proekt ... mk3.572336
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
За охлаждането на лупата - на мерцедесовските фарове имаше нещо като отдушници, които невинаги са отворени към атмосферата. Аз съм разпробил по една дупка на всеки фар, понеже и въпросът с конденза е доста интересен при такъв вид хоум мейд-ове. Друг интересен недостатък чието решение не успях да намеря е, че стъклото пред лупата се нагрява само и единствено точно пред лупата. Т.е. като поработи фарът по краищата е студен а в средата е доста топъл. Даже си мисля, че точно това е виновно за лекият конденз, който се появява по фаровете понякога 
п.п. така, както си боядисал с черен мат дългите няма да светят повече като хората, според мен.

п.п. така, както си боядисал с черен мат дългите няма да светят повече като хората, според мен.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
stefan4o написа:За охлаждането на лупата - на мерцедесовските фарове имаше нещо като отдушници, които невинаги са отворени към атмосферата. Аз съм разпробил по една дупка на всеки фар, понеже и въпросът с конденза е доста интересен при такъв вид хоум мейд-ове. Друг интересен недостатък чието решение не успях да намеря е, че стъклото пред лупата се нагрява само и единствено точно пред лупата. Т.е. като поработи фарът по краищата е студен а в средата е доста топъл. Даже си мисля, че точно това е виновно за лекият конденз, който се появява по фаровете понякога
Да това със конденза го четох в твойта тема и го обмислям но решение още нямам,интересува ме понеже лупите са ми дълги 17-18см и в задният край на фара излизат към 3-4см от него и няма да може да се сложат капачката на фара ако го оставя без капачка ще има ли проблем?
-
- Low rider
- Мнения: 5574
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
Фара трябва да е напълно затворен ако питаш мен.И да има задължително отдушник 

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
golfmk1 написа:Фара трябва да е напълно затворен ако питаш мен.И да има задължително отдушник
Пфффф за съжаление май си прав че като пръсне вода отива право във фара,но проблема е как да го затворя гледах капачката от всякаде ама вариянт за нея няма

П.П:В първото мнения на тази страница съм пуснал един линк и много искам да направа фаровете така с плексиглас,но като гледам май няма да направя нищо с него,и трябва да търся някакъв друг вариант за скирване на лупата така че да не се вижда цялата през стъклото(кристално) а само предната и част???
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
Ами ясно е, че трябва да е напълно затворен, спор няма. Ами моите дупки съм ги пробил на място, където вода няма как да иде -т.е. най-горе на тръбата около лупата и дупката е с диаметър ако се не лъжа 2мм. Иначе решението на Мерцедес ми допадна много, ама е доста голяма заигравка да се направи такова, то е с някаква пружинка и явно вътре във фара като стане топличко самият въздух го отваря. За съжаление тогава не направих снимки как точно е направена тая част от фаровете, щото тя наистина не е маловажна.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
Аз проблема със изпотяването и затварянето ше ги реша някак си по ме притеснява как да разпожа лупата в средата на фара и как да я нагляся горе долу да е регулирана?
- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
Предполагам лупите не са нови,колко парици ти излязоха.Изобщо от морга долу-горе за каква цена мога да се сдобия с чифт лупи,то е ясно ,че цената ще зависи от модела кола от която са свалени,но все пак нещо ориентировачно? 

- hipnotic
- Мнения: 234
- Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
здравей колега относно проблема ти как да затвориш фара с капачката го имаше в една от темите за фарове с лупи и там го бяха направили с ВиК тръба като разрязват капачката на две и тръбата играе ролята на одължител но май беше за едносекционен фар на пасат
успех с проекта ще следя темата с интерес 


- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3
Предполагам лупите не са нови,колко парици ти излязоха.Изобщо от морга долу-горе за каква цена мога да се сдобия с чифт лупи,то е ясно ,че цената ще зависи от модела кола от която са свалени,но все пак нещо ориентировачно?
Колега, член на форума преди продаде с 300 зора едни лупи от БМВ 6та серия с къси/дълги за 70 лева, ако не ме лъже паметта. Ама тогава явно не е имало толкоз много мераклии. Инак на моргите - както те набарат така ще те резнат с цената. Моят съвет е да търсиш от ударена кола със строшени фарове и по-специално стъклата им. Има коли, дето не се предлагат стъкла за тях, а цели фарове и това кара някой собственици направо да си вземат нов фар

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта