ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Нед 20 фев 2011 15:16


Мерси на колегата hosetovw за клипа разреших си няколко въпроса на които търсех отговор,а дали е възможно да се направи така фара да не се вижда карантията на цялата лупа- http://www.youtube.com/watch?v=tQ1repIX ... re=related

П.П:Колебая се между две температури на цвета 5000к или 6000к,коя ще е с по добра видимост?




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот IvailoOo » Нед 20 фев 2011 15:43


Ето една диаграма за да видиш разликата.

П.с. всички казват че на 5000К очите се тормозели най-малко :да:
Прикачени файлове
colors.jpg


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Нед 20 фев 2011 15:48


IvailoOo написа:Ето една диаграма за да видиш разликата.

П.с. всички казват че на 5000К очите се тормозели най-малко :да:


Мерси колега току що поръчах ксенон 5000к,сега остава само другият фар да ми го изпратят и до 3-4 дена мисля да завърша проекта и да кача по подробни снимки. :bowdown


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот IvailoOo » Нед 20 фев 2011 15:52


Емиии..мога да ти пожелая само успех с проекта.. и да покажеш резултата :beer


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Нед 20 фев 2011 17:03


Така преди малко си поиграх с едната лупа и ето резултатите обаче дайте съвет как е по добре кой участък от лупата да оставя отворен и кой да затворя с фолио
Ето малко снимки: http://speedy86.snimka.bg/tuning/proekt ... 6.22474862


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Нед 20 фев 2011 18:07


dinkonikolaev написа:Запуши отворите с алуминиево фолионо не го набръчква много.Пробвай как ще е с фолиото и без него.Трябва преди да сложиш лупата да я регулираш като светене а не след като си ги сложил и пуснеш фаровете да се събират 2та фара.



Аз хубаво ше ги запуша,но както си говорихме с един колега лупата не трябва ли да се охлажда от някъде,мисля да затворя отвора на рефлеткорчето на лупата с фолио също така и горният отвор в предният край на лупата така ше остане отворена само от към долната част на рефлектора на фара,пробвах този вариант и ми харесва как свети не излиза мн светлина извън лупата и съвсем леко осветява оребрението на рефлектора ето как се получи : http://speedy86.snimka.bg/tuning/proekt ... mk3.572336


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот stefan4o » Нед 20 фев 2011 18:27


За охлаждането на лупата - на мерцедесовските фарове имаше нещо като отдушници, които невинаги са отворени към атмосферата. Аз съм разпробил по една дупка на всеки фар, понеже и въпросът с конденза е доста интересен при такъв вид хоум мейд-ове. Друг интересен недостатък чието решение не успях да намеря е, че стъклото пред лупата се нагрява само и единствено точно пред лупата. Т.е. като поработи фарът по краищата е студен а в средата е доста топъл. Даже си мисля, че точно това е виновно за лекият конденз, който се появява по фаровете понякога mhihi
п.п. така, както си боядисал с черен мат дългите няма да светят повече като хората, според мен.


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Нед 20 фев 2011 18:33


stefan4o написа:За охлаждането на лупата - на мерцедесовските фарове имаше нещо като отдушници, които невинаги са отворени към атмосферата. Аз съм разпробил по една дупка на всеки фар, понеже и въпросът с конденза е доста интересен при такъв вид хоум мейд-ове. Друг интересен недостатък чието решение не успях да намеря е, че стъклото пред лупата се нагрява само и единствено точно пред лупата. Т.е. като поработи фарът по краищата е студен а в средата е доста топъл. Даже си мисля, че точно това е виновно за лекият конденз, който се появява по фаровете понякога mhihi



Да това със конденза го четох в твойта тема и го обмислям но решение още нямам,интересува ме понеже лупите са ми дълги 17-18см и в задният край на фара излизат към 3-4см от него и няма да може да се сложат капачката на фара ако го оставя без капачка ще има ли проблем?


golfmk1
Low rider
Мнения: 5574
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот golfmk1 » Нед 20 фев 2011 18:35


Фара трябва да е напълно затворен ако питаш мен.И да има задължително отдушник :idea:


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Нед 20 фев 2011 18:42


golfmk1 написа:Фара трябва да е напълно затворен ако питаш мен.И да има задължително отдушник :idea:


Пфффф за съжаление май си прав че като пръсне вода отива право във фара,но проблема е как да го затворя гледах капачката от всякаде ама вариянт за нея няма :banghead: .

П.П:В първото мнения на тази страница съм пуснал един линк и много искам да направа фаровете така с плексиглас,но като гледам май няма да направя нищо с него,и трябва да търся някакъв друг вариант за скирване на лупата така че да не се вижда цялата през стъклото(кристално) а само предната и част???


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот stefan4o » Нед 20 фев 2011 19:34


Ами ясно е, че трябва да е напълно затворен, спор няма. Ами моите дупки съм ги пробил на място, където вода няма как да иде -т.е. най-горе на тръбата около лупата и дупката е с диаметър ако се не лъжа 2мм. Иначе решението на Мерцедес ми допадна много, ама е доста голяма заигравка да се направи такова, то е с някаква пружинка и явно вътре във фара като стане топличко самият въздух го отваря. За съжаление тогава не направих снимки как точно е направена тая част от фаровете, щото тя наистина не е маловажна.


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот Speedy86 » Нед 20 фев 2011 19:39


Аз проблема със изпотяването и затварянето ше ги реша някак си по ме притеснява как да разпожа лупата в средата на фара и как да я нагляся горе долу да е регулирана?


Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот snoopcar » Нед 20 фев 2011 19:44


Предполагам лупите не са нови,колко парици ти излязоха.Изобщо от морга долу-горе за каква цена мога да се сдобия с чифт лупи,то е ясно ,че цената ще зависи от модела кола от която са свалени,но все пак нещо ориентировачно? :beer


Потребителски аватар
hipnotic
Мнения: 234
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот hipnotic » Нед 20 фев 2011 19:45


здравей колега относно проблема ти как да затвориш фара с капачката го имаше в една от темите за фарове с лупи и там го бяха направили с ВиК тръба като разрязват капачката на две и тръбата играе ролята на одължител но май беше за едносекционен фар на пасат :) успех с проекта ще следя темата с интерес :applause:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Мнениеот stefan4o » Нед 20 фев 2011 19:49


Предполагам лупите не са нови,колко парици ти излязоха.Изобщо от морга долу-горе за каква цена мога да се сдобия с чифт лупи,то е ясно ,че цената ще зависи от модела кола от която са свалени,но все пак нещо ориентировачно?

Колега, член на форума преди продаде с 300 зора едни лупи от БМВ 6та серия с къси/дълги за 70 лева, ако не ме лъже паметта. Ама тогава явно не е имало толкоз много мераклии. Инак на моргите - както те набарат така ще те резнат с цената. Моят съвет е да търсиш от ударена кола със строшени фарове и по-специално стъклата им. Има коли, дето не се предлагат стъкла за тях, а цели фарове и това кара някой собственици направо да си вземат нов фар :Mr Green Fun



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта