Всичко започна от това, че ми омръзна да ме изпреварват някакви италянски бракми. колата ми изглеждаше ето така

след това за кратко така
и реших да се напъна малко и да оплътня подкапачието малко ... един хубав пролетен ден аз и брат ми започнахме да разглобяваме една стара голф 2-ка от 1988г. и да я поосвежим.
най много ме беше яд за климатика, защото беше оригиналния
ето така оставихме целият салон на количката сираче и започнахме да присаждаме от някаква друга кола, която е гофл 3 някакъв юбилеен при това ....
И така таблото на 3-ката с повече напън успя да се натъпче в малкото тясно купенце на 2-ката. след таблото започна монтажа на един 2000 кубиков дивак с голям потенциал, а именно АБФ
Ето така той стъпна на колела .... нямах търпение да го покарам, но все още неможех, защото чаках да намеря компресор за климатроника без който нема ток за акумолатора, защото са на един ремък, както повечето от вас сигурно знаят. и така след като всичко се подреди и намерих прослувътия компресор старата 2-ка вече беше със сменена лична карта показваща 1997 година

ето този "картинг" волан ми беше подарен от
благодаря им за това че много ми помагаха с проекта ...., както и на вас и особено на ninjata с не безизвестното си голф 3 cabriolet, който ми каза какво двг ще е най-сполучливо, че така... рекарото от мк3-ката също застана много красиво във вече по-новата двойка
и естествено 288мм спирачни дискове за да може да спира 150-те кончета, че старите юзди малко аланкат щаха да са
фарове подарък от мама, татко и батко

и ето така изглежда един мисля добър старт за тунинг ...., за сега само силов разбирасе


отново благодаря на всички който ми помагаха
