


Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
ами 1.6 SR до морето и обратно, без пускане на климатик и до макс 130км= 5.9л.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Има ли смисъл да лъжа, давам ви примера с моя автомобил, ... също по тази тема прочетох че горели масло... еми 60 хил км см минал от както см го взел и не ми гори масло... не знам.. колата си я подържам и съм много доволен от нея .... може би след време ще излезне и този проблем не мога да кажа но до този момент нямам никакви оплаквания...
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Nikcho91 написа:....
Никъде не пише че всички горят масло. Много зависят нещата от предния собственик. Ако е читава колата, не гори. Мой познат апаш продаде такъв - разхода на масло беше 7-800 гр на 1000 км.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Може не споря казах.. дадох пример с моя автомобил... но наистина.. има такива шофьори които само знаят да сложат бензин в колата и изобщо не мислят за другите неща...
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: swindon,UK
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Здравейте прочетох цялата тема с интерес, безкраен спор кое е по добро,това е сьщото като вьпроса за кое е пьрво кокошката или яйцето.Човек си купува това което отговаря на начина му на каране останалото са пьлни глупости.Аз карам Г4 1.4 16в 1999г от 3 години.Не сьм имал никакви проблеми с мотора мьрка като коте, но когато е студен около една две минути има характерно потракване ,което е описано дори в книжката на колата като нормално.Все пак слабост на всички ВАГ е скоростната кутия , а на Г4 ,ако е 1.4 или 1.6 с код DUU година от 1999 до 2001 кьса нитове известна слабост ,но може да се предотврати с ьпгреид кит с болтовете.Аз сьм сьс код DUW ,колата е на 85000 мили (136000 км) и имам известно виене в диференциала , което особенно се чува на ниска скорост при завой ,но си карам така вече 3 години и си свиркам.Ако скоростната кутия сгьне просто ще хвьрля колата.Като цяло колата е мудна все пак е само 75 коня на 1200 кг купе , но това се забелязва на извьн градско при изпреварване, в града си е блестяща.Аз сьм на 37 години и за мен е важно да отида от т А до точка Б жив ,скорости от 120 км/ч нагоре не са ми по вкуса поради завишеният риск ,макар че в Англия пьтищата са по добри от Бьлгария са много по натоварени и следователно по опасни.Така че колеги да ако натискате повече 1.6 е за предпочитане , ако карате предимно градско няма значение.1.4 е слаб но надежден мотор , поне аз не сьм имал проблеми с него.А това че горели масло сигурно е вярно ама ако е над 200 хил км и здраво натискан до дупка, то коя кола няма да изпуши, аз наливам масло около 100 г на 2000 км ,което мисля че е нормално и сменям масло на 8000 км.Да ми е жив и здрав голфа да ме вози още една година и ще го сменям с Г5 пак ще е 1.4 80 коня.Поздрави!
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
[quote="golfmk4"][/quote]
Колега поздравления за голфчето, че ти служи вярно.Но в юк има и друго и лично за мен не за пренебрегване.Иншурънс групата.Ти навярно си от повече от година там и това вече не те тревожи.Но примерно гледах че на едно СДИ групата му беше 6-та или 7-ма.На тди започват от 9,10-та -и все е Голф но явно и екстрите по колата си казват думата за иншурънса там.Та явно с оглед на това че го караш повече градско и 1,4 наистина ти е идеален.
Малко офф - като бях там съм зареждал на няколко пъти от Шел,БП Тексако-няма абсолютно никаква разлика в вървежа на колата от тия бензиностанции на АСДА,ТЕСКО.И не е като да съм сипвал по 10-на литра а по един резервоар.Еееееееех какво времена бяха

Колега поздравления за голфчето, че ти служи вярно.Но в юк има и друго и лично за мен не за пренебрегване.Иншурънс групата.Ти навярно си от повече от година там и това вече не те тревожи.Но примерно гледах че на едно СДИ групата му беше 6-та или 7-ма.На тди започват от 9,10-та -и все е Голф но явно и екстрите по колата си казват думата за иншурънса там.Та явно с оглед на това че го караш повече градско и 1,4 наистина ти е идеален.
Малко офф - като бях там съм зареждал на няколко пъти от Шел,БП Тексако-няма абсолютно никаква разлика в вървежа на колата от тия бензиностанции на АСДА,ТЕСКО.И не е като да съм сипвал по 10-на литра а по един резервоар.Еееееееех какво времена бяха



-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: swindon,UK
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Да прав си иншурьнса на 1.4 е 4 група най-ниската за Голф мк4, а роуд такс е 125 лири годишно.Това беше оф.Иначе действително стига големи хвалби за кола на над 10 години и 85000 мили дава приличен разход 9-10л бензин от BP при силен трафик градско около 20 км всеки ден.Извьн градско не карам изобщо.Да слабост на тия голфове 1.4 и 1.6 са скоростните кутии най вече DUU ,мотора макар и слаб 75 коня вьрши идеална работа в града.Между другото отново оф мислех да вземам Поло 1.4 2005 г и да хвьрлям голфа,но от сайтовете в УК разбрах ,че давали още по големи проблеми сьс скорости и електроника и това ме отказа.Оставам с МК4 докато изпуши някога ,макар че полагам доста грижи за ремонти и поддрьжка.Дано МК5 да е добьр и надежден ще е пак 1.4 80 коня-градска колица.Абе то в УК как човек да си купи 2.3 л Голф, като цена са без пари, ама тва застраховки,роуд такс мани то излиза 2 пьти по-скьпо от самата кола.Ще карам градски колици с малко магаренца в мотора 

Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
И двата голфа са перфектни и литът. Имат уникални двигатели здрави и унивърсални.



Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Здравейте колеги
аз наскоро се сдобих с голф 4 1.4 16в, проблема е че гори масло а километрите му са само 105хил. като сервизната книжка го доказва, колата е много запазена вътре вън, работи перфектно държи постоянна температура,просто няма забележки, наскор й смених и свещите бяха потъмнели (опушени), проблеча е че на 1000км иска доливане на 400гр. масло, дали е от гумичките или ........ как мислите вие

-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
valw написа:Здравейте колегиаз наскоро се сдобих с голф 4 1.4 16в, проблема е че гори масло а километрите му са само 105хил. като сервизната книжка го доказва, колата е много запазена вътре вън, работи перфектно държи постоянна температура,просто няма забележки, наскор й смених и свещите бяха потъмнели (опушени), проблеча е че на 1000км иска доливане на 400гр. масло, дали е от гумичките или ........ как мислите вие
Сервизната книжка не доказва нищо

Колата ти или е над 250 000 км или е жестоко прегрята.
Вероятността да са гумички е минимална, но все пак ако ремонтираш, направете сериозна диагностика за сегменти.
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
golfmk4 написа:Здравейте прочетох цялата тема с интерес, безкраен спор кое е по добро,това е сьщото като вьпроса за кое е пьрво кокошката или яйцето.Човек си купува това което отговаря на начина му на каране останалото са пьлни глупости.Аз карам Г4 1.4 16в 1999г от 3 години.Не сьм имал никакви проблеми с мотора мьрка като коте, но когато е студен около една две минути има характерно потракване ,което е описано дори в книжката на колата като нормално.Все пак слабост на всички ВАГ е скоростната кутия , а на Г4 ,ако е 1.4 или 1.6 с код DUU година от 1999 до 2001 кьса нитове известна слабост ,но може да се предотврати с ьпгреид кит с болтовете.Аз сьм сьс код DUW ,колата е на 85000 мили (136000 км) и имам известно виене в диференциала , което особенно се чува на ниска скорост при завой ,но си карам така вече 3 години и си свиркам.Ако скоростната кутия сгьне просто ще хвьрля колата.Като цяло колата е мудна все пак е само 75 коня на 1200 кг купе , но това се забелязва на извьн градско при изпреварване, в града си е блестяща.Аз сьм на 37 години и за мен е важно да отида от т А до точка Б жив ,скорости от 120 км/ч нагоре не са ми по вкуса поради завишеният риск ,макар че в Англия пьтищата са по добри от Бьлгария са много по натоварени и следователно по опасни.Така че колеги да ако натискате повече 1.6 е за предпочитане , ако карате предимно градско няма значение.1.4 е слаб но надежден мотор , поне аз не сьм имал проблеми с него.А това че горели масло сигурно е вярно ама ако е над 200 хил км и здраво натискан до дупка, то коя кола няма да изпуши, аз наливам масло около 100 г на 2000 км ,което мисля че е нормално и сменям масло на 8000 км.Да ми е жив и здрав голфа да ме вози още една година и ще го сменям с Г5 пак ще е 1.4 80 коня.Поздрави!
така ако го караш ще те надвози.

Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
mufin написа:valw написа:Здравейте колегиаз наскоро се сдобих с голф 4 1.4 16в, проблема е че гори масло а километрите му са само 105хил. като сервизната книжка го доказва, колата е много запазена вътре вън, работи перфектно държи постоянна температура,просто няма забележки, наскор й смених и свещите бяха потъмнели (опушени), проблеча е че на 1000км иска доливане на 400гр. масло, дали е от гумичките или ........ как мислите вие
Сервизната книжка не доказва нищо![]()
Колата ти или е над 250 000 км или е жестоко прегрята.
Вероятността да са гумички е минимална, но все пак ако ремонтираш, направете сериозна диагностика за сегменти.
сериозна диагностика за сегменти може дасе измери компресията и ако е добре тогава може да е от гумичките.
ако колата е на тези километри е възможно да не е карана дълго време и гумичките да са се застояли и сега като се кара по-често и да са пуснали фера

така че въпростите гумички се прецакват и от не каране на автомобила.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта