На по-голямата букса-7 крачета-горен ред са 1,3,5,7 долен ред 2,4,6.
Темп. на гориво при 10 градуса-стойност на датчика 3350-4400 ома на крачета 4 и 7.
Сензор за позиция, крачета 1 и 2 - от 5 до 7 ома и краче 2 и 3 пак от 5 до 7 ома.
Количествен регулатор- крачета 5 и 6 -стойности 0,5 до 2,5 ома.
Клапан за време на впръскване- малка букса с 3 крачета- м/у крачета 2 и 3 стойност 12-20 ома.
Стойностите на температурния датчик варират от 150 ома до 6,5 килоома, зависи от температурата в момента, да не се притесняваш ако е -5 гр и ти покаже 7килоома. Отделно провери, като дадеш на контакт имаш ли 12в на клапана за гасене, за който писах в предния пост. Може и реле да е, като релето веднъж може да е дефектирало от към бобината-би трябвало на ВАГ да се хване, друг път да е здрава бобината, а силовите контакти да са оксидирали и да не прехвърлят и да не си вършат работата, както ми се случи на мен с релето на мотора, че се вкарах в едни филми....Ваг кома показа 4-5 дефектни датчика, а не виновното реле, че докато зацепя кво става... ужасТ!
Поздрави и успех!