
Проблеми при слагането на вр6 в МК2
Проблеми при слагането на вр6 в МК2
Здравейте,ще слагам вр6 на мястото на КР-а и молбата ми е ако се сетите някой проблем и решението му
да го споделите..Казаха ми че шайбите на мотора опират в рога и трябва да го 'мапвам' с чука?Ако е така-колко?Не искам да сменявам и таблото,оборотомера не ме валнува,само да го излажа да запали
За целта ако някой може да ми каже каде да намеря схема на ел.инст.и компа..Oт каква кола мога да побера достатачно голям радиатор?Абе все нешта от тоя род,благодаря предаварително!!! 

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5092
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
Какви скорости ще ползваш.
Ако са ВР-овите ще трябва да сложиш и помпа за съединителя, и жилата за избирача на скоростите. Рога аз го подрязвам и после го усилвам. Радиатор, ако не се лъжа от Пасат 85-86 г. - идеята е да е голям и маркучите му да са отляво, че на големите двойкови са отдясно.
Ако са ВР-овите ще трябва да сложиш и помпа за съединителя, и жилата за избирача на скоростите. Рога аз го подрязвам и после го усилвам. Радиатор, ако не се лъжа от Пасат 85-86 г. - идеята е да е голям и маркучите му да са отляво, че на големите двойкови са отдясно.
-
jorji1
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
Скоростите,педалите,жилата,помпите-те са ми ясни.Колко режеш и как го усилваш? 
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
И аз съм се замислил за нещо такова на моята двойка
И да питам ако си набарам цяла тройка за донор само прехвърлям в моя кош нали така 
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
От това което сам разбрал до сега-mk3 за донор е най-добрия вариант,като за да стане всичко лесно трябва да сложиш и таблото..А аз имам проблеми защото мотора е от шаран автоматик... 

- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
°niksi° написа:Какви скорости ще ползваш.
Ако са ВР-овите ...
ами то май освен от вр... от друго неможе
ако все пак имаш нещо в предвид, кажи, щото ми е слабост този въпрос
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
И аз разбрах че от друга не става,затова си купих камбана и ще сложа скорости от пасат 115hp.А от теб взех стартера щото на автоматика е 'обратен'.Ако на някои му трябва за автоматик,имам.Имам и компресора за климатика. 

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
Ще ти трябва и магарето от Г3 задния тампон е друг,съединителя имаше някакъв вариант да остане с жило,радиатор можеш да позлваш от Пасат Г60 с неговата перка,дано електрониката ти да няма имобилайзер в което много се съмнявам ,ама ще разбереш като го монтираш ако пали и да гасне отиваш някъде да ти лекуват компа по принцип ги правят!
Всъшност ти казваш ,че ще слагаш кутия с преходник от 115 коня - и така да е кутията трябва да е тип 02а във всички положения заради съединителя ,тук ще е хубаво да подбереш добре кутията!
Всъшност ти казваш ,че ще слагаш кутия с преходник от 115 коня - и така да е кутията трябва да е тип 02а във всички положения заради съединителя ,тук ще е хубаво да подбереш добре кутията!
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
jorji написа:И аз разбрах че от друга не става,затова си купих камбана и ще сложа скорости от пасат 115hp.А от теб взех стартера щото на автоматика е 'обратен'.Ако на някои му трябва за автоматик,имам.Имам и компресора за климатика.
ааа... ти ли си
иначе щом си събрал кутии, ако ти е удобно би ли снимал камбаната на вр6, наложена на тази от 4 цилиндровия мотор. Искам да видя как идват отворите една спрямо друга...
Мерак ми е да кача 02М от тди, умувам за варианти
иначе качен на двойка, при това с къси скорости ще е сериозно при ускоряване

- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
didkoltd написа:...Всъшност ти казваш ,че ще слагаш кутия с преходник от 115 коня - и така да е кутията трябва да е тип 02а във всички положения заради съединителя ,тук ще е хубаво да подбереш добре кутията!
нищо подобно не е казал колегата. Просто ще смени камбаната на кутията от 115коня с такава от вр6!
няма да се ползва никакъв преходник !
и друго- пасат е с 02А кутия винаги, а колегата изрично е споменал че е свалена точно от пасат
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
Имам стартера за автоматик,не кутията,а ще снимам утре скоростите за да видиш точно разликата-този от когото купих камбаната ми каза че горните два болта са изместени с 12 градуса... 

- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2
Много благодаря за снимките.
Така и не са ми попадали едновременно и двете кутии за да се види ралзиката
Мотора на вр6 е наклонен с 12 градуса напред, за разлика от 4-цилиндровия и оттам се получава изместването. За съжаление не са само два болта, а цялата камбана и завъртяна.
При теб- никакъв проблем да останеш с 4 цилиндрово табло за първо време. Просто ще ти отчина с 50% повече обороти.
Незнам от шаран каква е инсталлацията, дали е отделна и какво е таблото с бушоните, може да се провери де... От паса за мотора си е отделна. Качването е елементарно- има няколко букси дето и да искаш неможеш да ги объркаш
Така и не са ми попадали едновременно и двете кутии за да се види ралзиката
Мотора на вр6 е наклонен с 12 градуса напред, за разлика от 4-цилиндровия и оттам се получава изместването. За съжаление не са само два болта, а цялата камбана и завъртяна.
При теб- никакъв проблем да останеш с 4 цилиндрово табло за първо време. Просто ще ти отчина с 50% повече обороти.
Незнам от шаран каква е инсталлацията, дали е отделна и какво е таблото с бушоните, може да се провери де... От паса за мотора си е отделна. Качването е елементарно- има няколко букси дето и да искаш неможеш да ги объркаш
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта
