Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
jorji
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 15 фев 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот jorji » Вто 15 фев 2011 21:33


Здравейте,ще слагам вр6 на мястото на КР-а и молбата ми е ако се сетите някой проблем и решението му :lol: да го споделите..Казаха ми че шайбите на мотора опират в рога и трябва да го 'мапвам' с чука?Ако е така-колко?Не искам да сменявам и таблото,оборотомера не ме валнува,само да го излажа да запали :x За целта ако някой може да ми каже каде да намеря схема на ел.инст.и компа..Oт каква кола мога да побера достатачно голям радиатор?Абе все нешта от тоя род,благодаря предаварително!!! :banghead:




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот °niksi° » Вто 15 фев 2011 23:15


Какви скорости ще ползваш.
Ако са ВР-овите ще трябва да сложиш и помпа за съединителя, и жилата за избирача на скоростите. Рога аз го подрязвам и после го усилвам. Радиатор, ако не се лъжа от Пасат 85-86 г. - идеята е да е голям и маркучите му да са отляво, че на големите двойкови са отдясно.


jorji1

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот jorji1 » Сря 16 фев 2011 17:39


Скоростите,педалите,жилата,помпите-те са ми ясни.Колко режеш и как го усилваш? :idea:


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот _NqKoI_ » Чет 17 фев 2011 19:08


И аз съм се замислил за нещо такова на моята двойка :) И да питам ако си набарам цяла тройка за донор само прехвърлям в моя кош нали така :)


jorji
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 15 фев 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот jorji » Пет 18 фев 2011 21:14


От това което сам разбрал до сега-mk3 за донор е най-добрия вариант,като за да стане всичко лесно трябва да сложиш и таблото..А аз имам проблеми защото мотора е от шаран автоматик... :banghead:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот pe6kata » Съб 19 фев 2011 10:28


°niksi° написа:Какви скорости ще ползваш.
Ако са ВР-овите ...


ами то май освен от вр... от друго неможе :) (изключвам използването на фланец)
ако все пак имаш нещо в предвид, кажи, щото ми е слабост този въпрос


jorji
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 15 фев 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот jorji » Съб 19 фев 2011 20:11


И аз разбрах че от друга не става,затова си купих камбана и ще сложа скорости от пасат 115hp.А от теб взех стартера щото на автоматика е 'обратен'.Ако на някои му трябва за автоматик,имам.Имам и компресора за климатика. :drinking:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот didkoltd » Нед 20 фев 2011 22:56


Ще ти трябва и магарето от Г3 задния тампон е друг,съединителя имаше някакъв вариант да остане с жило,радиатор можеш да позлваш от Пасат Г60 с неговата перка,дано електрониката ти да няма имобилайзер в което много се съмнявам ,ама ще разбереш като го монтираш ако пали и да гасне отиваш някъде да ти лекуват компа по принцип ги правят!
Всъшност ти казваш ,че ще слагаш кутия с преходник от 115 коня - и така да е кутията трябва да е тип 02а във всички положения заради съединителя ,тук ще е хубаво да подбереш добре кутията!


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот pe6kata » Нед 20 фев 2011 23:16


jorji написа:И аз разбрах че от друга не става,затова си купих камбана и ще сложа скорости от пасат 115hp.А от теб взех стартера щото на автоматика е 'обратен'.Ако на някои му трябва за автоматик,имам.Имам и компресора за климатика. :drinking:


ааа... ти ли си :lol: Пази си кутията, двама колеги са ме питали за автоматик, ама... иска време, ще се намери човек ...
иначе щом си събрал кутии, ако ти е удобно би ли снимал камбаната на вр6, наложена на тази от 4 цилиндровия мотор. Искам да видя как идват отворите една спрямо друга...
Мерак ми е да кача 02М от тди, умувам за варианти :screwy

иначе качен на двойка, при това с къси скорости ще е сериозно при ускоряване :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот pe6kata » Нед 20 фев 2011 23:19


didkoltd написа:...Всъшност ти казваш ,че ще слагаш кутия с преходник от 115 коня - и така да е кутията трябва да е тип 02а във всички положения заради съединителя ,тук ще е хубаво да подбереш добре кутията!


нищо подобно не е казал колегата. Просто ще смени камбаната на кутията от 115коня с такава от вр6!
няма да се ползва никакъв преходник !
и друго- пасат е с 02А кутия винаги, а колегата изрично е споменал че е свалена точно от пасат :!:


jorji
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 15 фев 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот jorji » Пон 21 фев 2011 23:24


Имам стартера за автоматик,не кутията,а ще снимам утре скоростите за да видиш точно разликата-този от когото купих камбаната ми каза че горните два болта са изместени с 12 градуса... :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проблеми при слагането на вр6 в МК2

Мнениеот pe6kata » Сря 23 фев 2011 18:55


Много благодаря за снимките. :да:
Така и не са ми попадали едновременно и двете кутии за да се види ралзиката
Мотора на вр6 е наклонен с 12 градуса напред, за разлика от 4-цилиндровия и оттам се получава изместването. За съжаление не са само два болта, а цялата камбана и завъртяна.

При теб- никакъв проблем да останеш с 4 цилиндрово табло за първо време. Просто ще ти отчина с 50% повече обороти.
Незнам от шаран каква е инсталлацията, дали е отделна и какво е таблото с бушоните, може да се провери де... От паса за мотора си е отделна. Качването е елементарно- има няколко букси дето и да искаш неможеш да ги объркаш



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта