това е 10/40 полусинтетика
Типични изпитателни данни : Клас , SAE
Гравитация °API 31.20
Точка на запалване °F/°C 440/227
Точка на изливане °F -30/-34.5
Вискозитет :
cSt@40°C 95
cSt@100°C 15.40
CSS@-25°C 5.500
Вискозитетен индекс 140
Цвят 2.0
Сулфатна пепел (Wt.%) 0.9
TBN 9.0
С какво масло карате дизелите си?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: С какво масло карате дизелите си?
Дай стандартите на които отговаря - препиши ги от тубата ако я пазиш
Re: С какво масло карате дизелите си?
ПРИЛОЖЕНИЕ:
Препоръчва се за всички газотурбинни EGR дизелови двигатели , при които производителят е определил климатични изисквания CI-4/SL и европейски ACEA и OEM.
То отговаря също на изискванията на производителите на MB 228.3, Volvo VDS-2,Cummins CES 20078,Mack EO-N premium plus,ACEA E5,MAN 3275 и други изисквания на производителите.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Надхвърля съвременните енергийни изисквания за съхраняване на енергия.
TBN (алкални резерви) за EGR двигатели.
Ефективно неутрализира корозивната киселина за да предпази лагерите и другите живи повърхности на двигателя.
Маслата на премиумна основа осигуряват изключителна ниска температура при работа и допълнително удължаване на експлоатационния живот.
Допълнителният пакет Polytron MTC осигурява много повече отлични характеристики като елиминиране на износването, много чисти части на двигателя и др.
Преимущества при употреба:
- Премахва до 70% износване на двигателя
- Намалява работните температури на двигателя като се произвежда по-малко шум
- Премахва всякакви наслоявания и запазва двигателя напълно чист
- Предпазва двигателя десетки километри в случай на липса на масло или охладител при нормални условия на шофиране
- Увеличава до краен предел компресията
- Допринася за много по-чисти отходни газови емисии
- Интервалите за смяна на маслото и маслените филтри могат да бъдат удължени от 3 до 7 пъти
- Допринася за значителна икономия на гориво и масло
ФУНКЦИИ:
Високо-производственото Моторно Масло POLYTRON 10W-40 е в съответствие на: API сервизните спецификации за:
* Препоръчва се за всички газотурбинни EGR дизелови двигатели, при които производителят е определил климатични изисквания CI-4/SL и Европейски ACEA и OEM
Изискванията на основните производители на дизелови двигатели
* Mack EO-M, Mack EO-L PLUS, Mack EO-L
* Cummins CES 20071
* Volvo VDS
* Detroit Diesel Corporation two
Изискванията за изпълнение на
* течностите Allison C4
Изискванията за изпълнение на производителите:
* Chrysler MS 6395-G
* Ford ESE-M2C152-E
* General Motors GM 6094-M
Отдела за предпазно описание на комерсиална единица (CID)
* A-A 52306A (еквивалентно на MIL-L-2104
Препоръчва се за всички газотурбинни EGR дизелови двигатели , при които производителят е определил климатични изисквания CI-4/SL и европейски ACEA и OEM.
То отговаря също на изискванията на производителите на MB 228.3, Volvo VDS-2,Cummins CES 20078,Mack EO-N premium plus,ACEA E5,MAN 3275 и други изисквания на производителите.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Надхвърля съвременните енергийни изисквания за съхраняване на енергия.
TBN (алкални резерви) за EGR двигатели.
Ефективно неутрализира корозивната киселина за да предпази лагерите и другите живи повърхности на двигателя.
Маслата на премиумна основа осигуряват изключителна ниска температура при работа и допълнително удължаване на експлоатационния живот.
Допълнителният пакет Polytron MTC осигурява много повече отлични характеристики като елиминиране на износването, много чисти части на двигателя и др.
Преимущества при употреба:
- Премахва до 70% износване на двигателя
- Намалява работните температури на двигателя като се произвежда по-малко шум
- Премахва всякакви наслоявания и запазва двигателя напълно чист
- Предпазва двигателя десетки километри в случай на липса на масло или охладител при нормални условия на шофиране
- Увеличава до краен предел компресията
- Допринася за много по-чисти отходни газови емисии
- Интервалите за смяна на маслото и маслените филтри могат да бъдат удължени от 3 до 7 пъти
- Допринася за значителна икономия на гориво и масло
ФУНКЦИИ:
Високо-производственото Моторно Масло POLYTRON 10W-40 е в съответствие на: API сервизните спецификации за:
* Препоръчва се за всички газотурбинни EGR дизелови двигатели, при които производителят е определил климатични изисквания CI-4/SL и Европейски ACEA и OEM
Изискванията на основните производители на дизелови двигатели
* Mack EO-M, Mack EO-L PLUS, Mack EO-L
* Cummins CES 20071
* Volvo VDS
* Detroit Diesel Corporation two
Изискванията за изпълнение на
* течностите Allison C4
Изискванията за изпълнение на производителите:
* Chrysler MS 6395-G
* Ford ESE-M2C152-E
* General Motors GM 6094-M
Отдела за предпазно описание на комерсиална единица (CID)
* A-A 52306A (еквивалентно на MIL-L-2104
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: С какво масло карате дизелите си?
Човек това покрива само американски стандарти, там дизелите не са това което са. 

-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: С какво масло карате дизелите си?
pafoo написа:ПРИЛОЖЕНИЕ:
Препоръчва се за всички газотурбинни EGR дизелови двигатели , при които производителят е определил климатични изисквания CI-4/SL и европейски ACEA и OEM.
То отговаря също на изискванията на производителите на MB 228.3, Volvo VDS-2,Cummins CES 20078,Mack EO-N premium plus,ACEA E5,MAN 3275 и други изисквания на производителите.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Надхвърля съвременните енергийни изисквания за съхраняване на енергия.
TBN (алкални резерви) за EGR двигатели.
Ефективно неутрализира корозивната киселина за да предпази лагерите и другите живи повърхности на двигателя.
Маслата на премиумна основа осигуряват изключителна ниска температура при работа и допълнително удължаване на експлоатационния живот.
Допълнителният пакет Polytron MTC осигурява много повече отлични характеристики като елиминиране на износването, много чисти части на двигателя и др.
Преимущества при употреба:
- Премахва до 70% износване на двигателя
- Намалява работните температури на двигателя като се произвежда по-малко шум
- Премахва всякакви наслоявания и запазва двигателя напълно чист
- Предпазва двигателя десетки километри в случай на липса на масло или охладител при нормални условия на шофиране
- Увеличава до краен предел компресията
- Допринася за много по-чисти отходни газови емисии
- Интервалите за смяна на маслото и маслените филтри могат да бъдат удължени от 3 до 7 пъти
- Допринася за значителна икономия на гориво и масло
ФУНКЦИИ:
Високо-производственото Моторно Масло POLYTRON 10W-40 е в съответствие на: API сервизните спецификации за:
* Препоръчва се за всички газотурбинни EGR дизелови двигатели, при които производителят е определил климатични изисквания CI-4/SL и Европейски ACEA и OEM
Изискванията на основните производители на дизелови двигатели
* Mack EO-M, Mack EO-L PLUS, Mack EO-L
* Cummins CES 20071
* Volvo VDS
* Detroit Diesel Corporation two
Изискванията за изпълнение на
* течностите Allison C4
Изискванията за изпълнение на производителите:
* Chrysler MS 6395-G
* Ford ESE-M2C152-E
* General Motors GM 6094-M
Отдела за предпазно описание на комерсиална единица (CID)
* A-A 52306A (еквивалентно на MIL-L-2104
Колега, това масло е за тежки дизелови двигатели, сменяй го с правилното за твоя двигател масло със спецификация 505.01 на VW.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: С какво масло карате дизелите си?
pafoo написа:ПРИЛОЖЕНИЕ:
Препоръчва се за всички газотурбинни EGR дизелови двигатели , при които производителят е определил климатични изисквания CI-4/SL и европейски ACEA и OEM.
То отговаря също на изискванията на производителите на MB 228.3, Volvo VDS-2,Cummins CES 20078,Mack EO-N premium plus,ACEA E5,MAN 3275 и други изисквания на производителите.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Надхвърля съвременните енергийни изисквания за съхраняване на енергия.
TBN (алкални резерви) за EGR двигатели.
Ефективно неутрализира корозивната киселина за да предпази лагерите и другите живи повърхности на двигателя.
Маслата на премиумна основа осигуряват изключителна ниска температура при работа и допълнително удължаване на експлоатационния живот.
Допълнителният пакет Polytron MTC осигурява много повече отлични характеристики като елиминиране на износването, много чисти части на двигателя и др.
Преимущества при употреба:
- Премахва до 70% износване на двигателя
- Намалява работните температури на двигателя като се произвежда по-малко шум
- Премахва всякакви наслоявания и запазва двигателя напълно чист
- Предпазва двигателя десетки километри в случай на липса на масло или охладител при нормални условия на шофиране
- Увеличава до краен предел компресията
- Допринася за много по-чисти отходни газови емисии
- Интервалите за смяна на маслото и маслените филтри могат да бъдат удължени от 3 до 7 пъти
- Допринася за значителна икономия на гориво и масло
ФУНКЦИИ:
Високо-производственото Моторно Масло POLYTRON 10W-40 е в съответствие на: API сервизните спецификации за:
* Препоръчва се за всички газотурбинни EGR дизелови двигатели, при които производителят е определил климатични изисквания CI-4/SL и Европейски ACEA и OEM
Изискванията на основните производители на дизелови двигатели
* Mack EO-M, Mack EO-L PLUS, Mack EO-L
* Cummins CES 20071
* Volvo VDS
* Detroit Diesel Corporation two
Изискванията за изпълнение на
* течностите Allison C4
Изискванията за изпълнение на производителите:
* Chrysler MS 6395-G
* Ford ESE-M2C152-E
* General Motors GM 6094-M
Отдела за предпазно описание на комерсиална единица (CID)
* A-A 52306A (еквивалентно на MIL-L-2104
Колега, това масло е за тежки дизелови двигатели, сменяй го с правилното за твоя двигател масло със спецификация 505.01 на VW.
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: С какво масло карате дизелите си?
Колеги , да се включа в тази тема за да попитам - за моята кола кое е най-подходящото масло.Голф 2 1.6 турбо дизел над 240 000 км, 91г. То май голямо значение няма защото си иска сериозен ремонт понеже гори 1 л на 1500 км, но все пак ако може нещо да се промени със смяната на маслото, ремонт от сорта на смяна на гумичките на клапаните дали ще помогне в моя случай ? Гледам в огледалата не пуши уж много , няма и течове , как го гори и защо не мога да разбера, нито я юркам колата , нито нищо, яд ме е че има такъв хубав вид и салон и всичко, но за съжаление баш двигателя ме предаде 

- Stivi
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: С какво масло карате дизелите си?
golf_td написа:Колеги , да се включа в тази тема за да попитам - за моята кола кое е най-подходящото масло.Голф 2 1.6 турбо дизел над 240 000 км, 91г. То май голямо значение няма защото си иска сериозен ремонт понеже гори 1 л на 1500 км, но все пак ако може нещо да се промени със смяната на маслото, ремонт от сорта на смяна на гумичките на клапаните дали ще помогне в моя случай ? Гледам в огледалата не пуши уж много , няма и течове , как го гори и защо не мога да разбера, нито я юркам колата , нито нищо, яд ме е че има такъв хубав вид и салон и всичко, но за съжаление баш двигателя ме предаде
Имайки предвид това написано с червено си вземи най-евтиното възможно че иначе много скъпо ти идва возенето

- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Re: С какво масло карате дизелите си?
Последно сложих 5W40 Toyota long life.За сега се представя много добре на студен старт-лесно палене,не тропат клапани и т.н. и вече е на около 2000 км.Със старото масло преди да го сменя, работеше като фуражомелка и въпреки това ми изгори около 500 мл масло за блозо 11000 км.Маслото беше SCT Mannol 5W40 и отговаряше на всички VW норми.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: С какво масло карате дизелите си?
bulaki написа:Последно сложих 5W40 Toyota long life.За сега се представя много добре на студен старт-лесно палене,не тропат клапани и т.н. и вече е на около 2000 км.Със старото масло преди да го сменя, работеше като фуражомелка и въпреки това ми изгори около 500 мл масло за блозо 11000 км.Маслото беше SCT Mannol 5W40 и отговаряше на всички VW норми.
Боби, ти караш ФВ бе забрави ли

- Falken
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 12 авг 2008 0:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: С какво масло карате дизелите си?
Mене пък ми е много интересно защо новия магнатек 5/40 отговаря само на 505.00 ? За справка http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=7027049
- andibula
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 29 авг 2010 9:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: С какво масло карате дизелите си?
Не разбирам какво значи да е одобрено от VW масло.Ами то в момента има 5л. масло в Кауфланд одобрено от VW че и от MB за 19.99.Малко ми е смешно за тези пари какво ще е това масло. То М10Д е по скъпо.Струва ми се че ако на туба пише одобрено от VW не бива да се доверяваме просто така,че да не излезе тубата с минерална вода
Ползвам различни марки масла които са се доказали многократно (и такива без одобрението на VW). Всеки си решава сам. Риска да попаднеш на менте е също много голям.

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: С какво масло карате дизелите си?
andibula написа:Не разбирам какво значи да е одобрено от VW масло.Ами то в момента има 5л. масло в Кауфланд одобрено от VW че и от MB за 19.99.Малко ми е смешно за тези пари какво ще е това масло. То М10Д е по скъпо.Струва ми се че ако на туба пише одобрено от VW не бива да се доверяваме просто така,че да не излезе тубата с минерална водаПолзвам различни марки масла които са се доказали многократно (и такива без одобрението на VW). Всеки си решава сам. Риска да попаднеш на менте е също много голям.
Колега VW Може да са дали одобрението,но за голф 1 там си има спецификация си показва какви стандарти покрива. А като влезеш ва датата пише твоя мотор с какво масло се кара и каква трябва да е спецификацията за него. а иначе всеки да си слага какво си иска
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Re: С какво масло карате дизелите си?
hooligan_sk написа:bulaki написа:Последно сложих 5W40 Toyota long life.За сега се представя много добре на студен старт-лесно палене,не тропат клапани и т.н. и вече е на около 2000 км.Със старото масло преди да го сменя, работеше като фуражомелка и въпреки това ми изгори около 500 мл масло за блозо 11000 км.Маслото беше SCT Mannol 5W40 и отговаряше на всички VW норми.
Боби, ти караш ФВ бе забрави ликакво е това 5W40 Toyota
Е нали го слагат на всички D4D двигатели,та не виждам защо да не става,а и ми дойде на много добра цена-10 лв/л.Доверих се да го сложа това,защото вече е пробвано на Шаран,който вече му е навъртял към 8000 км и няма никакви проблеми,та даже му го гори по-малко от това със спецификацията на VW.Но с това масло,двигателя си работи доста по-тихо от предишното,та чак не мога да го позная

Re: С какво масло карате дизелите си?
Колеги, аз карам поло 2001 помпа дюза. В един сервиз ми сложиха масло 10w 40, проблем ли е да карам с него или да сложа 5w 40.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта