
2е-към абф проект red_fire..лек тунинг-чип+спотрен колектор
- dinkonikolaev
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
- Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
- Двигател: PF AAM
- Местоположение: Нова Загора
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
Най-накрая мечтата става реалност.Следя проекта с интерес 

-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
Като гледам на кой си поверил трансплантацията не се съмнявам в крайния успех на начинанието
Успех!

Успех!
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
С какви скорости ще го събираш мотора?
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
незнам кода на скокостите но са си нормални от абф..засега
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
red_fire написа:незнам кода на скокостите но са си нормални от абф..засега
Голяма грешка ще е ако сложиш такива скорости,въобще защо влизаш във филма да минаваш на жила не можах да разбера?Първо АБФ-ската кутия е супер скапана,второ маховика му също ,а ти слагаш и двете неща на колата си с цената на преправяне даже от лостова система към жила!



Най-евтиния и удачен според мен вариант е да си останеш с лостовата система да си ползваш твоя съединител,а за кутия да ползваш някоя подходяща било тя от КР или друга тип 020.Сега някой ще каже ,че съединителя е по-малък и не издържа както и кутиите.....на сток мотор си държат и двете без проблем като се сложи свястно феродо и хубава кутия си кара и пее.....

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
Кутията на абф е много яка не разбирам какъв е проблема за теб да се сложат жилата..
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
GTI16V написа:Кутията на абф е много яка не разбирам какъв е проблема за теб да се сложат жилата..
Да прав си много е ЯКА - посмъртно не можеш да я счупиш в комбинация с оригиналния си маховик......тва е безпорно,но целта на тунинга е да направиш колата си да тръгне възможно повече....да не говорим колко струва една кутия 020 и 02а и как си намират свестни кутии,ама това е друга тема..!

- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
didkoltd написа:red_fire написа:незнам кода на скокостите но са си нормални от абф..засега
Голяма грешка ще е ако сложиш такива скорости,въобще защо влизаш във филма да минаваш на жила не можах да разбера?Първо АБФ-ската кутия е супер скапана,второ маховика му също ,а ти слагаш и двете неща на колата си с цената на преправяне даже от лостова система към жила!![]()
![]()
![]()
Най-евтиния и удачен според мен вариант е да си останеш с лостовата система да си ползваш твоя съединител,а за кутия да ползваш някоя подходяща било тя от КР или друга тип 020.Сега някой ще каже ,че съединителя е по-малък и не издържа както и кутиите.....на сток мотор си държат и двете без проблем като се сложи свястно феродо и хубава кутия си кара и пее.....
И аз ще съм на това мнение,да си остане с на 2Е кутията АМС или СНЕ и с неговия съединител той е като на КР по размери и ще си държи добре на стоков АБФ.
Както и да го сглобиш ще е добре, зависи вече какво гониш дали сток АБФ или моднат

Успех и скорошно палене



- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
PL 16v написа:didkoltd написа:red_fire написа:незнам кода на скокостите но са си нормални от абф..засега
Голяма грешка ще е ако сложиш такива скорости,въобще защо влизаш във филма да минаваш на жила не можах да разбера?Първо АБФ-ската кутия е супер скапана,второ маховика му също ,а ти слагаш и двете неща на колата си с цената на преправяне даже от лостова система към жила!![]()
![]()
![]()
Най-евтиния и удачен според мен вариант е да си останеш с лостовата система да си ползваш твоя съединител,а за кутия да ползваш някоя подходяща било тя от КР или друга тип 020.Сега някой ще каже ,че съединителя е по-малък и не издържа както и кутиите.....на сток мотор си държат и двете без проблем като се сложи свястно феродо и хубава кутия си кара и пее.....
И аз ще съм на това мнение,да си остане с на 2Е кутията АМС или СНЕ и с неговия съединител той е като на КР по размери и ще си държи добре на стоков АБФ.
Както и да го сглобиш ще е добре, зависи вече какво гониш дали сток АБФ или моднат![]()
Успех и скорошно палене![]()
![]()
И на 2е-то кутиите не са стока ,на ПБ-то и ПФ-а с в пъти по-добре наредени,да не говорим за дизеловите!А иначе АБФ с КР-ски маховик и съединител е много добър мод !

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
Скоростите на донора са DPA, ако има значение....
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
Ако сте прочели , че момчето ще го слага направо с газовия инжекцион , DPA-то си е супер кутия . Може просто колегата да иска стоков абф
- PL-16v
- Мнения: 629
- Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
yoan4o написа:Скоростите на донора са DPA, ако има значение....
Мноооооогоооо здрава кутия идиото устоичива е гарантирам



- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
Еми да, то затова и аз незнам защо така не ви харесва идеята за АБФ-а на Светляка.
1-во, мотора е в доста добро състояние, на реални около 160 000км, вярно е, че има някои неща за дооправяне по него.
2-ро, газовия инжекцион всички знаете колко струва и ако е монтиран качествено каква работа върши.
3-то, скоростната кутия наистина е от най-здравите за АБФ.
4-то, цената за комплекта е повече от добра.
Уважете решението му, щото колата му е евридейка и според мен ще стане доста приятна, когато всичко приключи.
1-во, мотора е в доста добро състояние, на реални около 160 000км, вярно е, че има някои неща за дооправяне по него.
2-ро, газовия инжекцион всички знаете колко струва и ако е монтиран качествено каква работа върши.
3-то, скоростната кутия наистина е от най-здравите за АБФ.
4-то, цената за комплекта е повече от добра.
Уважете решението му, щото колата му е евридейка и според мен ще стане доста приятна, когато всичко приключи.

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
yoan4o написа:Еми да, то затова и аз незнам защо така не ви харесва идеята за АБФ-а на Светляка...
това е въпрос от човек разкарал абф за да мине на вр6

за евридейка, да смениш 2е с абф ми се вижда малко безсмислено. Че 2е е много по-силен от абф докъм 3000-3500 оборота... АБФ тръгва от 4000 нагоре. И двете коли са с еднакъв въртящ момент(разлиакта в конете идва от оборотите...), като на 2е и скоростите са много по-приятни. Определено на нормално каране 2е ще е по-пъргава и еластична.
Без да омаловажавам начинанието, но да свалиш 2е и да качиш абф не е никакъв тунинг. Една проста смяна на мотор е, при това много лесна в този случай. С подходящи условия спокойно може и за един ден да приключи цялата работа, ако нещо не се заинати...
няма такова положение за кутиите. Който и да е код да е кутията, щом е тип 02А си е все толкова здрава. Единствено май на тди и вр6, 4 и 5 предавка като предавателни числа са пак същите(спрямо абф-ски и други..) но зъбните колела са с по-малко зъби, за сметка на това че са по-масивни.
Поне сгъстете мотора, може и малко по-агресивно, щом колата ще се кара на газ определено ще се усети в два аспекта

-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.
благодаря за множеството мнения...само да попитам как става това сгъстяване закоето говори колегата в горния пост?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта